Commissieweg 25
7957NC de Wijk
+31 6 10275777

Mitch Noordermeer beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering, en voldoet precies aan de verwachtingen

Reactie van Old Wood Art BV:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het aan uw verwachtingen voldoet.

J Ronkes beoordeelde op 2019-03-10

Ontzettend snelle levering. Keurig!

Karin van den Boogaard beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden

Teun Slangen beoordeelde op 2019-02-04

Tevreden over qualiteit, levering en afhandeling heb als enige kritiek dat de tafelframes met omschrijving Brooklyn - New York deze niet geleverd is zoals de afbeelding op de site aangeeft.
Dus zonder de opdruk Brooklyn - New York op de frames zelf!!!
hier ben ik zeer ontevreden over aangezien dit wel zo op de fotos staat en nou juist die look geeft dit is erg misleidend en moet duidelijker worden aangegeven!

R. Bouwer beoordeelde op 2019-01-24

snelle bezorging, keurig verpakt

Raymond Tangelder beoordeelde op 2019-01-21

Prima winkel, snelle levering, goed product

F Kruijt beoordeelde op 2019-01-12

Prima webshop, snel antwoord per mail bij vragen.