Stadionweg 219 - II
1076 NT Amsterdam

Wanda beoordeelde op 2017-06-18

Onlangs een mooie Pashima effe sjaal besteld...vlotte bestelling, ik zag de gekozen kleur toch niet zo bij me passen(donker taupe), heb toen een retour gevraagd en een andere kleur besteld nl de turkois...vlotte wissel. De nieuwe sjaal is beeldig ! ga hem met veel plezier dragen.
grijs Wanda.

Monique Link beoordeelde op 2017-02-02

Maandag besteld en woensdagochtend in huis.
De Koraalrode Pashmina is echt prachtig! Zowel de kwaliteit als de kleur.
Ik ben er heel blij mee.

Hanny beoordeelde op 2016-07-06

Eindelijk een pashmina en wat is ie mooi , ben er zo blij mee . De service bij Olida is geweldig en ik ga zeker meer bestellen .

Constance beoordeelde op 2015-10-23

De eerste keer een Kanipashmina besteld, prachtig nog mooier dan op de foto. De verzending, ik had een speciale wens, verliep vlekkeloos en daarna heb ik nog drie effen pashmina's besteld. Ik ben uiterst tevreden

Nassira beoordeelde op 2015-08-06

Na lang twijfelen toch uiteindelijk een zwarte pashmina sjaal aangeschaft en ben er heel blij mee. De pashmina voelt heerlijk aan en is ook erg mooi om te zien. De eigenaresse is een lieve en geduldige vrouw aangezien ik wel een aantal keer mijn bestelling heb lopen veranderen, het is moeilijk een keuze te maken met zo een mooie geruime collectie. Daarnaast is het verzenden ook erg snel ik had mijn sjaal al de volgende werkdag binnen kortom het bestellen is zeker voor herhaling vatbaar!!

Tessel Blok beoordeelde op 2015-06-21

Via de site een donkerblauwe pashmina shawl/omslagdoek besteld. Op 5 juni. Zag er op de foto al schitterend uit! Wie schets mijn verbazing als er op 7 juni, ik ben in de tuin bezig, ineens een vriendelijke dame met de fiets aan de ene hand en een pakketje in de andere hand voor mijn neus staat. Dorette Pronk van Olida-Pashmina. Woont in de buurt, mooi weer, dus komt de shawl even persoonlijk afleveren!!!! Wat een cadeautje; de shawl zelf ( nog mooier dan gedacht), de schitterende verpakking( pakjesavondgevoel in de zomer) en de service. Chapeau!!!
Tessel Blok
Nederhorst den Berg

Dion beoordeelde op 2015-04-16

Blij met mijn aankoop. Een pracht sjaal. Mooie kleur (echt donkerblauw, op de foto oogt het paars), lichtgewicht en heerlijk zacht. Bedankt voor de goede service.

Karin van de Pauvort beoordeelde op 2015-02-11

Via facebook kom ik op een site terecht voor Sjaals. Ik vond ze gelijk erg mooi. Ik heb nog wel even getwijfeld of ik een sjaal zou kopen , een echte Pashmina. Gun ik mezelf zo een mooie Pashima? Mijn moeder vond van wel en zo is het gekomen . Toen de kleur. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een de lichtroze sjaal. De besteling verliep erg vlot en de aflevering was ook op de afgesproken dag en plaats.Verpakt in een mooie verpakking Dat was al een kadootje. Snel uitgepakt en ik voelde gelijk de kwalteit, warm ,zacht en soepel .Hij staat op bijna alles. Het maakt me blij Hij is sjiek of is het chique. Ik ben erg blij.

Karin beoordeelde op 2014-12-19

Als je deze sjaal voelt, ervaar je pas echt hoe geweldig het is! Snelle levering in een prachtige verzorgde verpakking.

2014