De Ferlinge Stasjonsstrjitte 34 34
9271 CD De Westereen

Herre Visser beoordeelde op 2017-04-26

Goede snelle service... groot aanbod voor een goede prijs / kwaliteitverhouding. Er wordt altijd geprobeerd om al je vragen te beantwoorden of niet in het assortiment aanwezige producten bij te bestellen. Top zaak!

Jan Bruggeman beoordeelde op 2015-11-12

Zeer aangename en vlotte service van deze webshop. Snelle verzending en levering, goede communicatie... Alles toppie. :-)
Zeker voor herhaling vatbaar.

Willy beoordeelde op 2015-11-12

Tevreden klant. Goed contact, snelle levering, betrouwbaar en gaat de concurrentie qua prijs zeker aan. Dikke duim..

Willy beoordeelde op 2015-11-12

Goed contact, betrouwbaar, levering volgens afspraak en absoluut maatwerk als het op een scherpe en concurrerende aanbieding aankomt. Deze onderneming gaat de uitdaging aan. Dikke duim.

Marcel beoordeelde op 2015-10-02

Heldere communicatie na bestelling en snelle levering.

Visser beoordeelde op 2015-09-06

Besteld online en ik mocht het dezelfde dag uit de winkel halen, kon niet beter!
Ga zo door met jullie service!

Postma beoordeelde op 2015-09-06

Zeer tevreden over berichtgeving en levering!

Feiko beoordeelde op 2015-06-17

Uitstekende webshop! Dezelfde dag nog een mailtje dat de bestelling verzonden is, en de volgende dag in huis. En de Kroon Olie voor een uiterst voordelige prijs! Ga zo door!!

Sander beoordeelde op 2015-05-03

Hele goeie zaak, met name de nazorg!!

De Vries beoordeelde op 2015-04-17

Snelle service.
De producten waren voorzien van de nieuwe castrol verpakking!

ruupkeuh beoordeelde op 2015-04-17

Goeie service!

Smid beoordeelde op 2015-04-15

Snelle levering en prima telefonisch bereikbaar!

2015