Mosselaan 100
1934RD Egmond aan den Hoef

2015

Sebastiaan beoordeelde op 2015-10-02

Had maandagavond motor en versnellingsbak olie besteld werd woensdag 17:45 bezorgd echter was de inhoud gaan lekken dus niet aangenomen. Waarschijnlijk was het paket tijdens het transport gevallen. Donderdag gebeld werd eerst niet opgenomen vervolgens binnen 5 min werd ik netjes terug gebeld zodat ik kon melden dat het niet goed aangekomen was en dus door GLS geretourneerd werd. Er werd de zelfde dag een nieuw paket verstuurd en deze was een dag later binnen. Het paket was trouwens keurig verpakt het lag zeker niet aan de verpakking dat deze de eerste keer is gaan lekken.

Coen Lampe beoordeelde op 2015-03-04

Olie wordt de volgende dag al geleverd met GLS, goed verpakt met een "breekbaar" sticker er op. Duidelijke communicatie en zeer scherpe prijzen. Ik kom zeker terug!

Marc beoordeelde op 2014-06-19

De dag na mijn bestelling geleverd, pakket kan gevolgd worden via GLS tracking.
Zeer goed verpakt in doos met sticker : BREEKBAAR
Olie is van zeer recente productiedatum (op de bussen gedrukt) en bussen voorzien van originele castrol zekeringsdop.
Hier bestel ik volgende keer zeker terug!!
Super!!!!!!!

speedy beoordeelde op 2014-03-12

Zeer snelle levering.
17.00 uur besteld en de volgende morgen om 11.00 uur geleverd.
ik bestel zeker in de toekomst weer.
en raad iedereen aan om hier te bestellen.
je word goed op de hoogte gehouden van de status van verzending.
supper

2014