Musicaldreef 89
KvK 61909246

Michele beoordeelde op 2019-06-17

Alles was goed! Super tevreden

Reactie van Olifantastisch!:
Goed om te horen! Bedankt!

Anne beoordeelde op 2019-06-17

Snelle service, vriendelijk en ontzettend meedenkend!!

Bedankt Anne! :-)

Anne beoordeelde op 2019-06-14

Al even was ik opzoek naar een planbord en via pinterest kwam ik bij olifantastisch uit, die volgde ik een tijdje via instagram en gelijk was ik overtuigd hier moet ik een planbord met pictogrammen gaan bestellen voor onze dochter. Ik heb het groene huisje besteld met de pictogrammen die ik nodig had. Zo leuk dat je losse magneten kan bestellen en setjes. We gebruiken het nu 2 weken en is hartstikke fijn voor de structuur en dagindeling van onze dochter zo weet ze waar ze aan toe is. De dagje uit pictogrammen hebben we deze vakantieweek goed besteed:) Ik zou iedereen aanraden om hier een planbord en pictogrammen te bestellen mocht het nodig zijn, de service is super! En de levering is ook top! Kortom we zijn er heel blij mee en ik zal in de toekomst zeker nog wat bij bestellen:)

Reactie van Olifantastisch!:
Ah wat een super mooie beoordeling, dankjewel Anne! Fijn dat het gebruik van ons planbord zo goed bevalt. Hopelijk tot een volgende keer :-)

Katinka beoordeelde op 2019-06-07

Snel in huis en aan speciale verzoeken werd gehoor geheven. Fijne producten!

Reactie van Olifantastisch!:
Bedankt voor je reactie Katinka! Veel plezier met je planbord!

Paula beoordeelde op 2019-06-06

Zeer snelle levering. Ruim aanbod aan magneetjes en diegene die ik nog mis.. Is al in ontwikkeling! Geweldig.

Reactie van Olifantastisch!:
Bedankt voor je enthousiaste reactie! En als je nog meer leuke ideeën hebt dan horen we het graag :-)

Sanne beoordeelde op 2019-01-30

Mooie website, fijne producten en prima levertijd. Magneetjes iets krom bij ontvangst, plakken daardoor niet heel goed, even de andere kant op buigen en het gaat al een stuk beter!
Ik vind het formaat van de magneten en het huisjes-planbord erg fijn, ik zocht iets kleiners, wil geen mega planbord in mijn woonkamer. Het huisje kan bovendien staan, dus kan overal gebruikt worden als reminder!
Ik hoop op nog een keer het alfabet, leuk voor op de koelkast!

Reactie van Olifantastisch!:
Hoi Sanne, bedankt voor je enthousiaste feedback! Magneetjes met het alfabet hebben we een tijdje in het assortiment gehad, misschien toch maar weer eens opnieuw gaan aanbieden dus :-) Veel plezier met het planbord!

Cora beoordeelde op 2019-01-07

Super zijn de magneten, onwijs leuk en snel geleverd. Het contact ging ook prima.

Sanne beoordeelde op 2019-01-01

Leuke pictogrammen! Mijn kindjes zijn er erg blij mee en wij ook :-)