Musicaldreef 89
3845GJ Harderwijk
KvK 61909246

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sanne beoordeelde op 2019-01-30

Mooie website, fijne producten en prima levertijd. Magneetjes iets krom bij ontvangst, plakken daardoor niet heel goed, even de andere kant op buigen en het gaat al een stuk beter!
Ik vind het formaat van de magneten en het huisjes-planbord erg fijn, ik zocht iets kleiners, wil geen mega planbord in mijn woonkamer. Het huisje kan bovendien staan, dus kan overal gebruikt worden als reminder!
Ik hoop op nog een keer het alfabet, leuk voor op de koelkast!

Reactie van Olifantastisch!:
Hoi Sanne, bedankt voor je enthousiaste feedback! Magneetjes met het alfabet hebben we een tijdje in het assortiment gehad, misschien toch maar weer eens opnieuw gaan aanbieden dus :-) Veel plezier met het planbord!

Cora beoordeelde op 2019-01-07

Super zijn de magneten, onwijs leuk en snel geleverd. Het contact ging ook prima.

Sanne beoordeelde op 2019-01-01

Leuke pictogrammen! Mijn kindjes zijn er erg blij mee en wij ook :-)