wedderweg 151

2,0

Lees
waarom

T Okkema beoordeelde op 2018-10-21

Bij retournering moet de klant zelf de portokosten betalen. Slechte service

Reactie van Oma's Marktkraam:
Wij hebben als webwinkel ervoor gekozen om de prijs laag te houden dat houdt in dat wij niet bij elk product een toeslag optellen voor eventuele retour. Het aantal zendingen dat wordt teruggestuurd is in Nederland het hoogste van Europa dit is 50% de nummer 2 is Engeland met een percentage van 20%. Dit houdt in dat als wij 10 producten verzenden er ruim 20 vervoersbewegingen nodig zijn. 10 stuks eerste keer verzonden daarvan 5 retour welke dan weer gaan verkopen en verzenden als daarvan de helft ook weer terug komt zitten wij al op 25 vervoersbewegingen dit is niet goed voor het milieu en de files. Daarvoor laten wij de klant zelf betalen voor hun retour ( als deze niet defect zijn) in de hoop dat er beter wordt nagedacht voor men zo maar besteld.
En overigens als men iets in de winkel koopt en het terug brengt vraagt er ook niemand of de reiskosten vergoed worden.

Raymond Bullens beoordeelde op 2018-10-19

Prima verzorging van de bestelling. Prompte aflevering en ook de nazorg (informeren of de zending goed was aangekomen) zeer goed ontvangen.

Afifa Maqbool beoordeelde op 2018-10-10

Heel snel en zorgvuldig bezorgd

Danielle Lokken beoordeelde op 2018-09-12

Goede service en smelled bezorging.

Marijke Eijckmans beoordeelde op 2018-09-04

Emine Dumandag beoordeelde op 2018-08-18

Wij zijn hartstikke tevreden met de bestelling en of de order dat wij hebben geplaatst/besteld en alles is verlopen zoals dat was aangegeven het was een fijne beleving om bij oma’s marktkraam deze bestelling te mogen doen.
P.s. Wij raden het aan onze kennissen en familie ook eens een kijkje te gaan nemen op oma’s marktkraam
Groet.

Paul Schouwenberg beoordeelde op 2018-07-24

zeer te vrede

Stef Plaizier beoordeelde op 2018-07-19

Voor mijn dochtertje vond ik hier een knuffeltje die het zelfde is zoals haar favoriete "Paarsje" . Zo fijn dat wij nu als reserve bij ons een tweede hebben, mocht het mis gaan met "Paarsje" ... "Paarsje" kwam zeer snel met de post, helemaal tevreden.

Kim Scholte beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, goede kwaliteit

lieve eyckmans beoordeelde op 2018-04-03

geen goederen geleverd

Reactie van Oma's Marktkraam:
Door beslist werden meer artikelen verkocht als voorradig de klant een e-mail gestuurd om te vragen of er eventueel een ander artikel bij moest hierop tot op heden geen reactie ontvangen na nogmaals een e-mail en kontakt met beslist.nl de artikelen die voorradig waren geleverd. Het is lastig als er geen antwoord komt van de klant om dan zo maar iets te sturen.

Ellis Hoogeveen beoordeelde op 2018-03-23

Snelle afhandeling.

Ben Beumkes beoordeelde op 2018-03-02

Perfect. De ene dag besteld, twee werkdagen later al in huis.

J.D. Laponder beoordeelde op 2018-01-10

Snelle levering, correcte afhandeling. Top webwinkel.

Hanna Scheurwater beoordeelde op 2017-12-16

Snelle service goede kwaliteit

Trudy Lanckohr beoordeelde op 2017-12-03

Super service. Pluim

Manon Mulder beoordeelde op 2017-11-18

SUPER snelle levering!!! Fijne site om te bestellen. Alles onbeschadigd aangekomen.
Dik tevreden!!!

Barry Bogaard beoordeelde op 2017-10-15

Geen klachten. Snelle levering

W. van der Heijden beoordeelde op 2017-09-01

Prima service. En, nergens anders gevonden, maar hier wel.