wedderweg 151

2,0

Lees
waarom

Elly Bens beoordeelde op 2019-07-13

Snel en reactief. Klantvriendelijk.

G.W. van der Spek beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering.

Sylwia Olan beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering, de pop was zeer goed verpakt en beveiligd. Zeer goed contact met de verkoper. aanraden

Johan Kommeren beoordeelde op 2019-06-01

Gewoon goed

Mm Mahdad beoordeelde op 2019-05-20

Top!

Ellen Ellen van Latenstein beoordeelde op 2019-03-23

De bestelling was op tijd binnen en er zaten batterijen bij. Zodat mijn neefje er gelijk mee kon spleen.

C.mg Van rijn-roes beoordeelde op 2019-02-20

Heel tevreden. Ik heb het vrijdag besteld en zaterdag was het er al

Renee beoordeelde op 2019-01-19

Heel tevreden, snelle bezorging en product in orde!

inge Feenstra beoordeelde op 2019-01-18

Juiste mails, goede aflevering op de tijd die werd aangegeven, goed bereikbaar en factuur op de post naderhand met kaartje erbij!

Lieneke Vredeveld beoordeelde op 2019-01-15

Mooi verpakt. Goed product. En op tijd. Goede service.

Nelly van Lierop beoordeelde op 2019-01-14

Super geholpen

Lilly Weegberg beoordeelde op 2018-12-25

Geweldig zijn er blij mee zelfs vanuit Spanje geregeld.
Alleen moeilijk Spaans adres in te vullen van besteller.
Grts Thomas Vuijsters LEscala Spanje

Esther de Jong beoordeelde op 2018-12-19

Goed verpakt en snelle levering. Top!

Otto Smits beoordeelde op 2018-12-05

Snelle bezorging en gekregen wat ik heb besteld

Judy Seegers beoordeelde op 2018-11-27

Keurig verpakt en snel verzonden!

T Okkema beoordeelde op 2018-10-21

Bij retournering moet de klant zelf de portokosten betalen. Slechte service

Reactie van Oma's Marktkraam:
Wij hebben als webwinkel ervoor gekozen om de prijs laag te houden dat houdt in dat wij niet bij elk product een toeslag optellen voor eventuele retour. Het aantal zendingen dat wordt teruggestuurd is in Nederland het hoogste van Europa dit is 50% de nummer 2 is Engeland met een percentage van 20%. Dit houdt in dat als wij 10 producten verzenden er ruim 20 vervoersbewegingen nodig zijn. 10 stuks eerste keer verzonden daarvan 5 retour welke dan weer gaan verkopen en verzenden als daarvan de helft ook weer terug komt zitten wij al op 25 vervoersbewegingen dit is niet goed voor het milieu en de files. Daarvoor laten wij de klant zelf betalen voor hun retour ( als deze niet defect zijn) in de hoop dat er beter wordt nagedacht voor men zo maar besteld.
En overigens als men iets in de winkel koopt en het terug brengt vraagt er ook niemand of de reiskosten vergoed worden.

Raymond Bullens beoordeelde op 2018-10-19

Prima verzorging van de bestelling. Prompte aflevering en ook de nazorg (informeren of de zending goed was aangekomen) zeer goed ontvangen.

Afifa Maqbool beoordeelde op 2018-10-10

Heel snel en zorgvuldig bezorgd

Danielle Lokken beoordeelde op 2018-09-12

Goede service en smelled bezorging.

Marijke Eijckmans beoordeelde op 2018-09-04