wedderweg 151

Snelle levering, goede kwaliteit

lieve eyckmans beoordeelde op 2018-04-03

geen goederen geleverd

Reactie van Oma's Marktkraam:
Door beslist werden meer artikelen verkocht als voorradig de klant een e-mail gestuurd om te vragen of er eventueel een ander artikel bij moest hierop tot op heden geen reactie ontvangen na nogmaals een e-mail en kontakt met beslist.nl de artikelen die voorradig waren geleverd. Het is lastig als er geen antwoord komt van de klant om dan zo maar iets te sturen.

Ellis Hoogeveen beoordeelde op 2018-03-23

Snelle afhandeling.

Ben Beumkes beoordeelde op 2018-03-02

Perfect. De ene dag besteld, twee werkdagen later al in huis.

J.D. Laponder beoordeelde op 2018-01-10

Snelle levering, correcte afhandeling. Top webwinkel.

Hanna Scheurwater beoordeelde op 2017-12-16

Snelle service goede kwaliteit

Trudy Lanckohr beoordeelde op 2017-12-03

Super service. Pluim

Manon Mulder beoordeelde op 2017-11-18

SUPER snelle levering!!! Fijne site om te bestellen. Alles onbeschadigd aangekomen.
Dik tevreden!!!

Barry Bogaard beoordeelde op 2017-10-15

Geen klachten. Snelle levering

W. van der Heijden beoordeelde op 2017-09-01

Prima service. En, nergens anders gevonden, maar hier wel.

Ilse Kramer beoordeelde op 2017-08-02

Snelle levering. Zat nog een leuk presentje bij mijn bestelling.

M. de Beijer beoordeelde op 2017-07-29

Zojuist mijn bestelling ontvangen. Heel leuk ingepakt en er zat zelfs een boekje bij voor mijn kinderen. Als aardigheidje denk ik. Zeer leuk en goede service! Ook aan de telefoon ben ik voor mijn bestelling super te woord gestaan! Voor mij een dikke 9 in klantervaring

Christa van Wijk beoordeelde op 2017-07-22

Vlotte levering en nog een leuke attentie voor de kinderen bij de bestelde slaapzakjes!

Aneyka Herasme beoordeelde op 2017-06-06

De knuffel is bijna perfect alleen is de tal dat gesproken wordt duits en dat werd niet op jullie website vermeld. Heel erg jammer.

Dayenne Bosgoed beoordeelde op 2017-05-09

netjes ingepakt, batterijen en pakpapier erbij is superservice!

Marian Landa beoordeelde op 2017-03-25

Erg tevreden, bestellen volgende dag in huis

Hans van Tol beoordeelde op 2017-03-07

Prima service, snelle levering. Zelfs cadeaupapier wordt gratis meegeleverd!

R.P. beoordeelde op 2017-02-02

Zeer snelle levering, cadeau papier werd meegestuurd. Over het product wat wij besteld hadden nog telefonisch contact gehad, zeer vriendelijk en betrokken personeel. Wij bestellen hier zeker nog een keer!

Ildiko Janecsko beoordeelde op 2017-01-19

Heel snel levering, alles mooi ingepakt, goede prijs.

Willem Joost beoordeelde op 2017-01-17

Tevreden, bezorging op tijd en goed ingepakt.