wedderweg 151
9665 JP oude pekela

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

2,0

Lees
waarom

Ilse Kramer beoordeelde op 2017-08-02

Snelle levering. Zat nog een leuk presentje bij mijn bestelling.

M. de Beijer beoordeelde op 2017-07-29

Zojuist mijn bestelling ontvangen. Heel leuk ingepakt en er zat zelfs een boekje bij voor mijn kinderen. Als aardigheidje denk ik. Zeer leuk en goede service! Ook aan de telefoon ben ik voor mijn bestelling super te woord gestaan! Voor mij een dikke 9 in klantervaring

Christa van Wijk beoordeelde op 2017-07-22

Vlotte levering en nog een leuke attentie voor de kinderen bij de bestelde slaapzakjes!

Aneyka Herasme beoordeelde op 2017-06-06

De knuffel is bijna perfect alleen is de tal dat gesproken wordt duits en dat werd niet op jullie website vermeld. Heel erg jammer.

Dayenne Bosgoed beoordeelde op 2017-05-09

netjes ingepakt, batterijen en pakpapier erbij is superservice!

Marian Landa beoordeelde op 2017-03-25

Erg tevreden, bestellen volgende dag in huis

Hans van Tol beoordeelde op 2017-03-07

Prima service, snelle levering. Zelfs cadeaupapier wordt gratis meegeleverd!

R.P. beoordeelde op 2017-02-02

Zeer snelle levering, cadeau papier werd meegestuurd. Over het product wat wij besteld hadden nog telefonisch contact gehad, zeer vriendelijk en betrokken personeel. Wij bestellen hier zeker nog een keer!

Ildiko Janecsko beoordeelde op 2017-01-19

Heel snel levering, alles mooi ingepakt, goede prijs.

Willem Joost beoordeelde op 2017-01-17

Tevreden, bezorging op tijd en goed ingepakt.

Rienke Peijs-Jansen beoordeelde op 2016-12-31

Prima gegaan

Hannie Ketting beoordeelde op 2016-11-20

Uitstekende service. Lekker vlotte levering

Natasja Loilargosain beoordeelde op 2016-11-12

Verzending was erg snel en ik heb er ook nog een leuke stickervel bij gekregen en cadeaupapier. Helemaal TOP!

M.J.H Schreuders beoordeelde op 2016-11-08

zeer tevreden.
Op donderdagavond via de mail gevraagd of een bepaald product de volgende verzonden kon worden, gelijk een mail terug dat het op voorraad was. Ik had het dus zaterdag in huis. En er zat een stuk kadopapier bij om het zelf in te pakken, super service!!!

Janna Renkema beoordeelde op 2016-11-07

Enorm snel in huis.super

G. Heesen beoordeelde op 2016-09-22

Heel tevreden. Maandag besteld en dinsdag werd het bezorgd. Netjes verpakt.

Froukje van der Zee beoordeelde op 2016-09-20

snel geleverd! en er zat nog een leuk boekje bij voor de kleine erg leuke verrassing!
Netjes verpakt.

Ilona Herman beoordeelde op 2016-08-24

Netjes en goed verpakt en de uitstekende snelle levering