schaapweide 26
3437EH Nieuwegein

7,8

Marcel Van der Meijden beoordeelde op 2018-11-15

dit is de tweede keer dat we deze 10pack bestellen, goede pasvorm, zeer prettig ademend materiaal en ze blijven lang mooi.

Nico Passchier beoordeelde op 2018-11-14

Alles goed, levering en artikel.

Jolanda van Nispen beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, artikel voldoet aan verwachting

Toby Peters beoordeelde op 2018-11-11

fijne onderbroeken voor een zacht prijsje!

C Verbeek beoordeelde op 2018-11-09

na aanleiding van de informatie van het artikel heb ik een maat groter besteld omdat er aangegeven werd dat ze erg klein vielen,nu blijken ze te groot en moet ik erg veel moeite doen om een zogenaamd retour label te krijgen zodat ik de zending retour kan sturen.

Marlotte Nederlof beoordeelde op 2018-11-06

E Geluk beoordeelde op 2018-11-02

Duidelijk en snel👍👍

Tiny Clots beoordeelde op 2018-11-01

snelle afhandeling goede kwaliteit

joop van amen beoordeelde op 2018-10-29

goed product , snel bezorgd

Patrick beoordeelde op 2018-10-29

Vlot besteld en betaald, snel en doeltreffend geleverd.

Henk van der Woerdt beoordeelde op 2018-10-29

Goede en snelle levering.

Henk van der Woerdt beoordeelde op 2018-10-29

Goede en snelle levering.

R.J.M Fermans beoordeelde op 2018-10-26

Duidelijke website. Goede prijs/ kwaliteit verhouding . Duidelijke bestelprocedure en duidelijke en tijdige informatie over het verzenden. Binnen afgesproken tijd geleverd.

Tineke Janssen beoordeelde op 2018-10-23

7 augustus besteld zou de volgende dag geleverd worden. Niet dus... ik kreeg meteen al een mail dat het wel enkele dagen kon duren en dan moest ik ze daarna nog tijd geven. Telefonisch geen contact. Uiteindelijk via de mail te horen gekregen dat het niet leverbaar was. Of ze iets anders mochten leveren. Dat wilde ik niet en vroeg mijn geld terug. Na enkele weken weer een mail of ze iets anders mochten leveren. Nee dus. Uiteindelijk op 20/10/18 een geschil voorgelegd bij de webwinkelkeur. En zowaar, vandaag 23/10/18 is mijn bestelling geleverd. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Onderbroekplein en het iedereen afraden.

willy de groote beoordeelde op 2018-10-23

Geen info over levering. Bij bestelling belooft men levering volgende dag. Na 5 dagen wacht ik nog op mijn goederen.

Erkan Erdem beoordeelde op 2018-10-22

Super👍🏻

Chris Witteveen beoordeelde op 2018-10-22

Goed zo

Bas beoordeelde op 2018-10-18

Retour 2 weken geleden verstuurd, tot op heden nog GEEN geld terug.

Koelink Trudy beoordeelde op 2018-10-15

Ik ben tevreden.