Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

schaapweide 26
3437EH Nieuwegein

7,8

Willliam Melchizedek beoordeelde op 2018-06-27

Er word niet gereageerd op mijn emails tav product retouneren!!!

B Meerwijk beoordeelde op 2018-06-25

Het was weer keurig verzorgd.

Jo Martens beoordeelde op 2018-06-25

1 verkeerde maat onderbroek. 2 dagen later goede maat in de bus.top.

Marco van Buuren beoordeelde op 2018-06-25

Snel geleverd, goede kwaliteit, scherpe prijs

Marco van Buuren beoordeelde op 2018-06-22

Vlotte levering, goede prijs en super kwaliteit!

H Gort beoordeelde op 2018-06-22

Levering niet compleet. Na telefonisch contact en week wachten op mijn geld terug of alsnog leveren...geen reacties. Telefoon wordt alleen nog doorgeschakeld naar voicemail. Website geeft 2emailadressen aan, van beide krijg ik nu een replay met de opmerking :niet bezorgbaar....

Let op dit riekt niet goed.!!!!!

Fieneke van Zandbergen beoordeelde op 2018-06-20

Retouraanmelding via e-mail gedaan, niks op terug gehoord en geen retourlabel ontvangen. Gebeld, anntwoordapparaat, ingesproken en nooit iets op teruggehoord! Later gebeld.... antwoordapparaat!
Retourzendingen doen ze dus niet aan!

sjaak dorssers beoordeelde op 2018-06-18

De bestelling is volledig naar wens en op afspraak als beloofd geleverd.
Niets mis mee, heb dus een uitstekende ervaring bij hun opgedaan.

Maurice Andrien beoordeelde op 2018-06-18

De bestelling is nog niet compleet en nog geen bericht gekregen wanneer de rest geleverd word.

M.M. Kolfoort beoordeelde op 2018-06-18

Een goede en snelle service; alles in orde. Ga zo door. Bedankt.

Marion van der Eem beoordeelde op 2018-06-18

Ik wil artikelen terugsturen en er reageert niemand op mail of telefoon.
Zeer slechte bereikbaarheid, ben er meteen helemaal klaar mee.

Mo Marchal beoordeelde op 2018-06-18

De levering was snel maar het heeft mij een week gekost met mailtjes om een retour label te krijgen.
Ik ben benieuwd of de terug betaling gaat gebeuren en hoe lang dit gaat duren!

Els Vet-Dokter beoordeelde op 2018-06-15

Besteld, bericht gekregen dat niet alles leverbaar was. Waarop ik mijn geld terug wou. Niet gekregen maar een week later ineens de bestelling geleverd. Op mijn mails, telefoons, berichten werd niet gereageerd. De produkten heb ik maar gehouden, want je geld terug krijgen is hier waarschijnlijk onmogelijk. Maar hier bestellen doe ik NOOIT meer!

FiberRachel beoordeelde op 2018-06-15

Besteld en volgens de informatie op de site was het voor 17.00 besteld. .volgende dag thuis bezorgd. Daarna een mail dat ik ze toch wel een paar dagen tijd moest geven om de bestelling te verwerken...na 10 dagen maar gemaild waar het bleef...geen antwoord op en uiteindelijk na een twee weken pas geleverd. Product is prima maar ik bestel het voortaan wel elders.

Patricia Goossens beoordeelde op 2018-06-14

Heb per mail en telefoon verzocht om een retourenlabel, maar nooit gekregen. Dus uiteindelijk product niet kunnen tersturen. Medewerker die ik hierover aan de telefoon kreeg begreep er niet veel van!

Gerrit Koster beoordeelde op 2018-06-13

10 slips heren gevraagd voor ruim euro 44 . Slechts 1 gekregen. Ander deel van bestelling was wel ok. Contact gezocht met Kevin door naar betreffende nummer te bellen. Is directeur. Nooit geen reactie sinds 3 juni gehad waar het probleem door mij gemeld is. Ben er nu 13 juni nog mee bezig.

C van Koningsbruggen beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden...besteld en de volgende dag al bezorgd

Wilma. beoordeelde op 2018-06-11

Let op mensen! Mijn review is niet geplaatst...of weggehaald?? Daarom opnieuw! Mijn ervaring met Onderbroekplein was dramatisch! Zijn nooit te bereiken, en er is geen retourlabel te krijgen. Zeer slechte service. Let op mensen, veel gedoe zoals: het niet retour kunnen sturen en mijn geld dus niet terug gekregen. Ik zal hier nooit meer een bestelling plaatsen.

CA Mojet beoordeelde op 2018-06-11

De spullen op tijd ontvangen en zijn ook wat ik er van verwachtte.
Ik wil echter wat spullen retour sturen maar krijgen geen reactie op mijn aanvraag voor een retour biljet.

A. Dekker beoordeelde op 2018-06-08

Correct en snel afgehandeld. Wel jammer dat je niet achteraf kunt betalen.

Reactie van Onderbroekplein:
Bij ons is het wel mogelijk om achteraf te betalen.