schaapweide 26

7,5

Ellen Sprenkels beoordeelde op 2019-01-22

Gewoonweg uitstekend

Coos Bos beoordeelde op 2019-01-22

De bestelling is prima uitgevoerd. Minpunt is de toezegging van een korting waarbij in het verdere verloop van de bestelling, deze weer wordt ingetrokken. Natuurlijk komt er dan een kortingsbon voor een volgende bestelling maar dat is geen afspraak.

René beoordeelde op 2019-01-21

Super snelle levering, voordat je het weet sta je in je nieuwe onderbroek.

AWM van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-19

alles goed afgehandeld en snel.

Marlotte Nederlof beoordeelde op 2019-01-18

Ik wil de iets hebben wat niet op de web site stond, toch hebben ze het speciaal voor mij kunnen leveren.

Andrea Morsink beoordeelde op 2019-01-17

Heel tevreden, snelle levering.

Rob Wieffering beoordeelde op 2019-01-14

Ik had verkeerde bestelling gedaan,mailtje gestuurd en direct antwoord gekregen ,ze betaalde zelfs het veschil in factuurbedrag van de nieuwe bestelling

Stephan Gouwens beoordeelde op 2019-01-11

Ookal spullen niet op voorraad toch nog snel geleverd

Niek Westerink beoordeelde op 2019-01-09

Toen ik op 1 januari bestelde vermeldde de site dat ik het de volgende dag in huis had, dit was echter niet zo. Op zich geen punt, maar misschien iets om rekening mee te houden in het vervolg. Verder prima. Invulformulier op mobiel gaf een onduidelijke foutmelding. Na even zoeken bleek dat ik de voorwaarden niet had aangevinkt. Het is misschien handig als men ziet waarom de site het invulformulier niet accepteert. Goede kwaliteit boxers.

Jan Koelewijn beoordeelde op 2019-01-09

Alles ok

Reina Koerts beoordeelde op 2019-01-07

Zeer zeer tevreden goede kwaliteit en hele goede service 👍👍

A Zwetsloot beoordeelde op 2019-01-07

Alles is keurig verlopen alleen jammer dat trach en tracé niet helemaal klopte .

Jos van Dijk beoordeelde op 2019-01-07

Snelle correcte levering.
Goede kwaliteit en pasvorm.

Rolf de Wit beoordeelde op 2019-01-07

snel en goed

jan Vinkestijn beoordeelde op 2019-01-06

Zitten al drie maanden te wachten op een deelbestelling... Wel het geld incasseren maar niet leveren. Diverse keren gemaild, gevraagd om terug te bellen. Maar nee hoor... Riekt naar opluchting.

Bernadette Van Walsum beoordeelde op 2019-01-06

Snelle bezorging. Goede producten.

E Koevoets beoordeelde op 2018-12-29

De levring was niet compleet, wacht al een week op de rest. de klantenservice rageert niet.

M. Bluemer beoordeelde op 2018-12-29

Correcte afhandeling van bestelling en levering.

RPC Clerkx beoordeelde op 2018-12-28

waardeloos bedrijf!!! Bestelling geplaatst, vervolgens de mededeling gekregen dat product niet leverbaar is, gevraagd om het betaalde bedrag terug te betalen, maar er gebeurt niets!! Gebeld en vervolgens de helft van het betaalde bedrag teruggekregen. Telefonisch bereikbaar via een centrale waar je je verhaal niet kwijt kunt. Dit is pure oplichterij, schandalig dat dit bedrijf een keurmerk mag dragen. Maar ja als je betaald kun je alles kopen, wordt toch niet gecontroleerd of iemand zich eraan houd.

Lianne de Jong beoordeelde op 2018-12-28

Ik kreeg bij een grote bestelling de helft verkeerd geleverd. Na een week nog geen reactie terug ontvangen.