schaapweide 26
3437EH Nieuwegein

8,7

Maichel van Uum beoordeelde op 2018-04-13

Zeer tevreden! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis! Super service!

Paulette van der Lede beoordeelde op 2018-04-05

Supersnelle levering.

Peter Kroon beoordeelde op 2018-04-03

Lever producten helaas niet af op de afgesproken en bevestigde aflever adres maar op geheel ander adres en weigert vervolgens om deze te crediteren.

En maakt het het probleem van de klant dat men een vergissing heeft gemaakt (en ook toegegeven dat men een fout heeft gemaakt) en het naar een ander adres heeft gestuurd. Als klant moet je het pakketje maar gaan halen of er voor zorgen dat het retour gezonden wordt door personen die je niet kent.

Zeer teleurstellende ervaring en helaas ook niet bereid om fouten op te lossen.

danny debast beoordeelde op 2018-03-28

Supersnelle levering, scherpe prijs

Harrie van Heeswijk beoordeelde op 2018-03-26

Ben heel tevreden met de bestelling, kreeg ook het goede merk wat ik besteld had.
Bezorging ook mooi op tijd.
Gr.Harrie

jacqueline swinkels beoordeelde op 2018-03-26

De bestelling was snel geleverd. Ik heb ook nog spullen terug gezonden,maar het duurde lang voordat ik me geld terug had.
gr jacqueline

Eli Versluis beoordeelde op 2018-03-26

Vlotte levering. Graag meer kleuren. Stof mag iets steviger. Fantastische prijs. SUCCES!!
M.vr. Groeten
Eli Versluis
Alphen aan den Rijn

Marion Verheijen beoordeelde op 2018-03-20

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Gert Jansen beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden. Goede en snelle levering!

Jose Landsbergen beoordeelde op 2018-03-17

Ik ben heel tevreden over onderbroekenplein ik heb op woensdag een bestelling geplaats en deze was de volgende dag binnen super als je snel wat nodig hebt.

Dian beoordeelde op 2018-03-15

Ik ben al sinds zaterdag aan het proberen erachter te komen hoe ik mijn bestelling terug moet sturen, want ik heb nl geen retourformulier en weet niet of dat ik het pakketje moet frankeren als ik het terug stuur. Bovendien moest ik €4,95 verzendkosten betalen voor het bezorgen van 1 hemd, wat ook makkelijk door de brievenbus had gepast.
Het enige dat ik gehoord heb via mail op mijn vraag hoe ik het aan moet pakken om terug te geven, was zaterdag een mail met de vraag ofdat ik een ander product wil, waarop ik heb gereageerd met nee, ik wil het gewoon terug geven.
Dus ja hopelijk kunt u mijn slechte beoordeling begrijpen en zoals ik er nu over denk ook niemand aanbevelen om via deze site iets te bestellen.
Ik ben dan misschien niet zo handig in dit soort dingen bestellen en retourneren, maar dit is in een woord slecht! En ondertussen is het me nog steeds niet beantwoord hoe ik het aan moet pakken.
Gr. Dian

Carmen Oudman beoordeelde op 2018-03-15

Zeer snel geleverd

Mieke Blankert beoordeelde op 2018-03-14

Na radiotherapie in de liezen is dit katoenen broekje met lange pijpen zeer comfortabel, en werkelijk een ideale bijdrage om de wonden te laten helen!
Natuurlijk straks gewoon dragen. Echt fijn!

M Hol beoordeelde op 2018-03-12

Keurig verpakt en geleverd. Alleen niet de volgende dag.

Pauline Van der zwart beoordeelde op 2018-03-12

Duidelijke omschrijving op de website! En de levering perfect op tijd!!

Anita Wever beoordeelde op 2018-03-12

Snelle service en goede kwaliteit

Th. Schepers beoordeelde op 2018-03-09

Snelle en goede levering! Wij zijn dus tevreden consumenten, ga zo door reeds! Groetjes, Theo uit het pittoreske dorpje Lieshout.

louis smidt beoordeelde op 2018-03-08

goed op tijd bij de aflevering, keurig verpakt, goede service.

T. Rosbergen beoordeelde op 2018-03-05

Alles in orde, ook de bezorging!

Francis Geleijns beoordeelde op 2018-03-02

Ik heb het binnen enkele dagen binnen gekregen.
Alles was in orde.