Pakketboot 15G
3991 CH HOUTEN

9,1

Tim beoordeelde op 2019-03-05

Prima bedrijf en aardige lui. Reageren goed en snel en goede service. Er werd zelfs geholpen bij het inpakken. 5 ☆☆☆☆☆ Keep it up 🤗

Reactie van Online Top Garden:
Leuk te horen Tim. Hopelijk tot de volgende keer!

Helena beoordeelde op 2019-03-05

Gisteren ochtend een pompje besteld voor mijn vijver en deze vandaag al binnen. Dankjewel see you soon OTG!

Reactie van Online Top Garden:
Graag gedaan en heel graag tot snel Helena!

Dennis beoordeelde op 2019-03-03

20-2 nog een bestelling gedaan ,deze wordt voor de helft geleverd ,krijg te horen dat DPD vergeten is het 2 de pakket in te scannen ,wat gewoon onzin is want dan was die er al geweest ,gewoon oplichters met veel valse feedback kan er niks anders van maken

Dennis beoordeelde op 2019-03-03

19-2 bestelling gedaan nog niet ontvangen je krijg alleen maar smoesjes te horen ,zorg dat je de rotzooi voor elkaar hebt!

Beste Dennis,
Wat vervelend dat de levering van uw bestelling lang heeft geduurd. Ik zie dat mijn collega u had gemaild dat een product niet leverbaar was en of u hier een alternatief voor wenste. Hier zijn helaas enkele dagen overheen gegaan tot wij een reactie mochten ontvangen. Inmiddels is het gelukkig opgelost. Fijne dag.

Chris beoordeelde op 2019-03-01

Helaas is ook bij mij de gestelde levertijd ruimschoots overschreden.
Voor 13:00 besteld, dagen later staat het pakket nog steeds "in behandeling".
Jammer genoeg waren ze niet de goedkoopste, gezien mijn haast had ik voor deze webshop gekozen vanwege de loze belofte vandaag besteld, morgen in huis... Als je geen haast hebt kan je gerust hier bestellen maar er zijn genoeg betere alternatieven.

Beste Chris,
Spijtig te horen dat de levering van de bestelling niet snel genoeg heeft plaatsgevonden. Op enkele producten zit een langere levertijd, zoals ook bij de producten vermeld staat. Vandaar dat de levering langer heeft geduurd.

teus beoordeelde op 2019-02-08

vlotte en correcte afhandeling

Erik Kleef beoordeelde op 2019-02-08

Ben eerlijk gezegd echt super blij met deze shop. Ze staan mij keer op keer goed te woord en keer op keer staat alles netjes voor me klaar wanneer ik het afhaal. Ook verzenden laatst een keer geprobeerd en dat verliep ook vlotjes. Dankjewel heren van OTG!

Reactie van Online Top Garden:
Hartstikke fijn te horen dat je nog steeds super blij met ons bent. Daar doen wij ons best voor! Bedankt voor de mooie woorden en tot de volgende keer.

Groetjes,

Bert Menzo beoordeelde op 2019-02-08

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kweektent besteld en kon het een dag later ophalen.
In de toekomst bestel ik hier zeker nog een keer.

Reactie van Online Top Garden:
Dat is leuk te horen, Bert. We helpen je de volgende weer graag.
Fijn weekend alvast!

Barend beoordeelde op 2019-01-28

Vrijdag ochtend wat voeding besteld en had het zaterdag al netjes in huis. Hier houden mijn plantjes wel van. Hoor veel goede verhalen over jullie, dus heb mijn nieuwe adresje gevonden :D

Reactie van Online Top Garden:
Veel succes met je plantjes, Barend!

Mitchel van D beoordeelde op 2019-01-28

Ik bestel hier nu al vaak en tot nu toe altijd zeer tevreden over de levering en de service die ze bieden. Jullie blijven mij nog vaak terug zien! TOP!

Reactie van Online Top Garden:
Wat zijn wij blij dat je zeer tevreden over ons bent. Graag tot de volgende keer Mitchel!

GerritVC beoordeelde op 2019-01-28

Je moet er geduld hebben.
Eerste bestelling geplaatst op 18/12 pas op 8/1 verzonden.
Telkens zelf moeten mailen om te horen wat er mis ging en de communicatie ging niet echt vlot.
Tweede bestelling pas na 4 werkdagen verzonden telkens was alles in voorraad! Haal aub de snelle levering van jullie site! Want jullie verzenden niet voor 13u besteld volgende dag in huis!!!
Spijtig genoeg ondervinden verschillende kennissen het zelfde probleem!!!

Beste Gerrit,

Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd om uw bestelling te ontvangen. Zoals u inmiddels ook per mail uitgelegd is, zijn de bestellingen in de kerstvakantie ontzettend hoog opgelopen en hebben wij er alles aan gedaan alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Hierdoor zijn wij met zijn allen hele dagen bijna alleen maar aan het inpakken geweest, waardoor wij niet zo snel waren met het reageren op mailtjes dan normaal. Nogmaals excuses hiervoor.

Op enkele producten zit een langere levertijd. Dit staat bij elk product vermeld. Vandaar dat uw tweede bestelling ook later is verzonden.

Raf vh beoordeelde op 2019-01-07

Op 28/12/2018 bestelling geplaatst... we zijn nu 10 dagen Verder en nog steeds niets aangekregen.
Heb contact gehad met klantendienst op 2 januari via mail en daar werdt gezegd dat het duidelijk vermeld was dat ze op vakantie waren wat ik kon begrijpen (maar niet heb zien staan) het pakket ging volgens hem die dag verzonden worden.
We zijn vandaag 7 januari (10 dagen na bestelling en Betaling) nog geen pakket gezien en geen antwoord op1 van men vele emails. Niet telefonisch of via chat bereikbaar. Na veel ergernis krijg ik vandaag email met track en trace code terwijl mij Al 2 x gezegd was dat het verzonden is!!!! Ik vindt dit niet kunnen. U reageert gewoon niet en steek uw kop in het zand.

Begrijpen niet dat u zo hooger in het vaandel loopt met uw service want het lijkt nergens op

Beste Raf,

Vince. beoordeelde op 2018-12-11

👍🏼 Afspraak gemaakt gegaan en gekregen wat wilde hebben voor een mooie prijs. 😎

Knakie070 beoordeelde op 2018-11-27

Heb een bestelling gedaan , de bestelling niet compleet en beschadigd . Ik weet niet hoe dit bedrijf bij die 9 komt als score maar bij mij is het een 4 . Heb een mail gestuurd maar geen antwoord, heb een bericht gestuurd via de site , geen antwoord . We zijn een week verder

Beste,

Wat vervelend te horen dat uw bestelling niet correct is geleverd.
Helaas kan ik geen enkele mail van u vinden. Wij zullen even telefonisch contact met u opnemen. U kunt ons ook altijd even bellen binnen de tijden die op onze website vermeld staan.

Wolsink beoordeelde op 2018-11-12

Vooraf contact gehad omdat ik een vraag had over een product, goed advies ontvangen en na bestelling had ik het zo in huis. Toen bleek dat er een probleem was met het product was dit met één belletje opgelost en er werd goed met mij mee gedacht!

Reactie van Online Top Garden:
Fijn dat wij je hebben mogen adviseren, Wolsink. Jammer dat er vervolgens wel een probleem was, maar gelukkig hebben wij dit snel kunnen oplossen. Graag tot de volgende keer en dan gaan we natuurlijk voor een probleemloze levering ;)

LB beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, uitstekende service!

Raymond beoordeelde op 2018-10-31

Top service! Snel en goed geholpen, zeker een aanrader.

TC Mijdam beoordeelde op 2018-10-18

zeer bereikbaar

Ed Buijs beoordeelde op 2018-10-11

Er staat op hun site dat je het af kunt halen. Ik stuur een mail met de mededeling dat ik het vandaag op wil halen. Sta om 16.00 uur bij ze voor de deur. Er wordt niet open gedaan. En wat blijkt ik heb een mail gehad dat ik moet bellen voor 1 uur. Alleen die mail kan ik niet lezen. Aangezien ik om 8 uur de deur uit ben. De eerste keer houden ze zich niet aan het geen wat linksboven op hun website staat. Voor 13.00uur besteld de volgende dag geleverd. Dat konden ze niet waar maken. Dus ben ik het op gaan halen. Nu bij de tweede bestelling gaat het weer fout. Ik ben klaar met Online Top Garden.

Beste Ed,

Wat spijtig dat beide bestellingen verkeerd zijn gelopen doordat u de informatie in onze webshop niet hebt gelezen. Bij uw eerste bestelling zie ik namelijk dat u een product heeft besteld waar een langere levertijd op zit, dit staat bij het product ook vermeld en heeft mijn collega per mail ook aan u uitgelegd.

Bij uw tweede bestelling heeft u na het plaatsen van de bestelling een automatische mail gekregen waarin staat aangegeven dat er een afspraak gemaakt dient te worden. Helaas hebben wij blijkbaar de bel niet gehoord, vervelend, maar dat kan gebeuren. Wij waren gewoon aanwezig, dus als u het nogmaals had geprobeerd, hadden wij het vast wel gehoord.

Fijne avond.

Anton van R beoordeelde op 2018-09-27

Prima shop met een uitgebreid assortiment. Mensen staan mij altijd goed te woord en antwoorden snel op mijn emails met vragen. Ik raad deze shop zeker aan!