Pakketboot 15G
3991 CH HOUTEN

Wolsink beoordeelde op 2018-11-12

Vooraf contact gehad omdat ik een vraag had over een product, goed advies ontvangen en na bestelling had ik het zo in huis. Toen bleek dat er een probleem was met het product was dit met één belletje opgelost en er werd goed met mij mee gedacht!

LB beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, uitstekende service!

Raymond beoordeelde op 2018-10-31

Top service! Snel en goed geholpen, zeker een aanrader.

TC Mijdam beoordeelde op 2018-10-18

zeer bereikbaar

Ed Buijs beoordeelde op 2018-10-11

Er staat op hun site dat je het af kunt halen. Ik stuur een mail met de mededeling dat ik het vandaag op wil halen. Sta om 16.00 uur bij ze voor de deur. Er wordt niet open gedaan. En wat blijkt ik heb een mail gehad dat ik moet bellen voor 1 uur. Alleen die mail kan ik niet lezen. Aangezien ik om 8 uur de deur uit ben. De eerste keer houden ze zich niet aan het geen wat linksboven op hun website staat. Voor 13.00uur besteld de volgende dag geleverd. Dat konden ze niet waar maken. Dus ben ik het op gaan halen. Nu bij de tweede bestelling gaat het weer fout. Ik ben klaar met Online Top Garden.

Beste Ed,

Wat spijtig dat beide bestellingen verkeerd zijn gelopen doordat u de informatie in onze webshop niet hebt gelezen. Bij uw eerste bestelling zie ik namelijk dat u een product heeft besteld waar een langere levertijd op zit, dit staat bij het product ook vermeld en heeft mijn collega per mail ook aan u uitgelegd.

Bij uw tweede bestelling heeft u na het plaatsen van de bestelling een automatische mail gekregen waarin staat aangegeven dat er een afspraak gemaakt dient te worden. Helaas hebben wij blijkbaar de bel niet gehoord, vervelend, maar dat kan gebeuren. Wij waren gewoon aanwezig, dus als u het nogmaals had geprobeerd, hadden wij het vast wel gehoord.

Fijne avond.

Anton van R beoordeelde op 2018-09-27

Prima shop met een uitgebreid assortiment. Mensen staan mij altijd goed te woord en antwoorden snel op mijn emails met vragen. Ik raad deze shop zeker aan!

dave beoordeelde op 2018-09-13

ik heb een groeilamp gekocht/besteld .zeer snelle levering maar de lamp was stuk toen die aankwam.na 1 mailtje met de de foto als bewijs kreeg ik kosteloos de dag erna een nieuwe in de bus. Bedankt voor het vertrouwen en de snelle feedback

Werner beoordeelde op 2018-07-30

Had een klacht, maar prompt reactie gekregen. Tevreden met de service

Raymond beoordeelde op 2018-07-29

Super geregeld ! Ph metertje zeer netjes ingepakt ! Volgende bestelling alweer geplaatst! 5 litertjes Canna cure. Aanradertje voor mooie groene plantjes (dit product staat niet onder de categorie bladvoeding)

MokuM79 beoordeelde op 2018-07-28

Iedere webshop belooft een goede klantenservice, dat hoort nu eenmaal bij het profileren. Meestal gaat het allemaal wel goed en hoef je hen niet op die belofte aan te spreken.
Maar dan komt die ene keer dat het wel moet...
Bellen omdat een flesje enzymen ipv wortelbooster was meegestuurd. Na het introbandje werd er snel opgenomen, geen lange wachttijden! Probleem uitgelegd en kreeg te horen dat ik de enzymen mocht houden en dat ik de wortelbooster nog dezelfde dag opgestuurd zou krijgen!!
De aardige meneer van de klantenservice voegde eraan toe dat de enzymen namelijk ook goed waren voor mijn plantjes. Ik blij als een kind! Waar krijg je tegenwoordig nog iets gratis? Ik had me al voorbereid op gedoe met een doos posten enzo..
De klantenservice van deze webshop heeft zijn belofte meer dan waar gemaakt en dat heeft ervoor gezorgd dat ik in de toekomst weer hier zal bestellen!

Reactie van Online Top Garden:
Wat fijn te horen dat mijn collega u snel en goed heeft geholpen. Succes met uw plantjes en tot de volgende keer!

Fijn weekend

Eelco beoordeelde op 2018-07-25

Top service! Hier kan menig webwinkel nog een puntje aan zuigen!
Snelle levering, snelle reactie op de mail en alles keurig verpakt! Kortom TOP!

Reactie van Online Top Garden:
Fijn om deze feedback te horen van een van onze TOP klanten;)
We helpen je graag Eelco!

Fijne avond en tot de volgende keer:)

Maarten K beoordeelde op 2018-07-25

Ondanks al mijn vragen hebben ze veel geduld gehad en na weken lang eindelijk mijn order geplaats en reeds ontvangen. Helemaal happy en erg blij met de lage prijzen en goede service.

Hoi Maarten,

Super dat je helemaal happy bent. Soms heb je nou eenmaal meer tijd nodig om knopen door te hakken. Er is ook zoveel keuze ;)

Succes en graag tot de volgende keer!

Mitchel van D beoordeelde op 2018-07-25

Bij deze shop bestel ik al jaren en ben altijd goed geholpen. Zelfs wanneer ik problemen had met een levering door DPD werd dit door Matthias en Richard van de klantenservice goed opgepakt. Snel kwam er een vervangend product en kon ik het verkeerde terug sturen. Ik hoop hier nog vele jaren mijn spulletjes te kunnen kopen. Groetjes van een zeer tevreden klant die jullie helemaal TOP vind. Tot snel weer.

Reactie van Online Top Garden:
Wat fijn dat de heren het probleem met DPD goed hebben opgelost. Tot de volgende keer!

mark beoordeelde op 2018-07-25

Super geholpen bij echt heel veel vragen. Ik ben een beginnende kweker, dus ik moet nog alles uitproberen en wist dan ook niet wat ik allemaal nodig had. Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd, terwijl ik na 1 uur besteld had. Bedankt Richard!

Reactie van Online Top Garden:
We hebben je graag geholpen Mark!
Veel succes met je eerste kweek.

Mocht je nog vragen hebben of advies nodig hebben, horen we het graag!

Mir beoordeelde op 2018-07-24

Hi, i order from this site 4 times and honestly almost everything went good and I m overall satisfied.
I have to mention that one of the Orders I had doubts over the function regarding the product and I contact by email the technical department (Richard, a bit rude) told me to send the item back because it was malfunctioning, then I contact the mother manufacturer factory and they explain me properly how works the systems and the problem was solve.
I wanted then to contact again Richard for explain him what the problem was and that I did not need to send the item back. I thought also for them would have been an valuable information for new customers with same issue,but he didn't even reply to me and I think it was not nice.
Good Shop but the customer service not on level.

Hello Mir,

Sad to hear you aren't satisfied with our customer service.
But I don't get why you think Richard was rude to you.

I can see your communication with him and he wanted to give you a new product. Apparently that wasn’t necessary, but he wanted to fix the problem by giving you a new product right away.

Richard is now on holiday. That’s why you did not receive a reply from him yet.

Johan beoordeelde op 2018-07-23

Ik heb ons gel besteld. Binnen 1 week is de gel onbruikbaar en uitgedroogd, het maskeerd geuren totaal niet. Geen aanrader. Snelle service verder. Alleen jammer van het product.

Beste Johan,
Wat spijtig dat de gel niet naar verwachting werkt.
Kan het zijn dat de temperatuur in de ruimte zo hoog is, dat de gel daardoor is uitgedroogd? Met de temperaturen van de afgelopen tijd, zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn helaas.

Ik kan uw gegevens niet zien en weet dus niet om welke gel het precies gaat, dus wilt u anders contact met ons opnemen? Wellicht dat de fabrikant een oplossing weet.

Junopama beoordeelde op 2018-07-21

Vriendelijke, snelle service. Steeds kwaliteit en tijdig geleverd. Een aanrader.

Beste,

Wat leuk te horen dat wij je steeds goed hebben kunnen helpen en dat DPD ons helpt de bestellingen steeds snel te leveren.

Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, staan wij weer voor je klaar!

Jemi beoordeelde op 2018-07-05

SLECHT bedrijf.. iets verkeerd besteld en wordt gewoon genegeerd.. en krijg geen geld terug....Ruikt naar oplichting...

advies denk na voor men hier wat besteld..

Wordt nu nog gekker.... nu hebben ze ineens WEl een e-mail gestuurd naar mij... vreemd dat ik die dan net weer niet heb mogen ontvangen..
dus ook liegen en bedriegen schuwt dit bedrijf niet..
niet open voor oplossingen.. dus mensen wees gewaarschuwd..
zodra er problemen ontstaan geeft dit bedrijf niet thuis... AFZETTERS DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Jemi,

Zoals u zelf in onze retourvoorwaarden heeft gelezen en zojuist uitgelegd via de chat, kunnen wij geen producten terugnemen die beschadigd zijn. Ook staat op het retourformulier duidelijk vermeld dat het product in een omdoos verzonden dient te worden om beschadigingen aan de verpakking te voorkomen.

Dat u genegeerd wordt, klopt natuurlijk absoluut niet. De dag dat het product bij ons retour kwam, hebben wij u meteen gemaild dat wij het product zo niet kunnen accepteren. Pas vandaag, na 1,5 maand nam u contact met ons op.

Helaas kunnen wij het product niet terugnemen, aangezien het product duidelijk niet meer in nieuwstaat is.

Micky Surisiay beoordeelde op 2018-07-04

Bestelling op 29-6 gesplaatst voor 13:00, met de verwachting dat deze de dag erop geleverd zou worden. Op 02-7 krijg ik bericht dat het artikel niet leverbaar is en of ik een alternatief wil bestellen. Dit heb ik op 02-7 gedaan. Vervolgens werd dit pas op 04-07 geleverd.

Als een product niet leverbaar is, dan heb ik daar begrip voor. Ik heb geen gebrip voor dat dit pas 3 dagen later gemeld wordt en het dan nog 2 dagen duurt voordat de bestelling geleverd wordt.

Daarbij is het volgen van de levering, zowel op de topgarden site alsmede de dpd site, vrij kansloos. Je hebt een onpraktisch overzicht met de verchillende stadia waarin het pakket zich bevindt, maar uit geen van deze overzichten wordt duidelijk wanneer het pakket daadwerkelijk wordt bezorgd. Terwijl dat juist hetgeen is wat je wilt weten.

Beste Micky,

Op het product in uw bestelling zit een langere levertijd, dat ook vermeld staat bij het product. Helaas komt het wel eens voor dat een product ondertussen uitverkocht is.

Wat spijtig dat u informatie wb de levering niet heeft kunnen vinden. Tegenwoordig kunt u namelijk zelfs het busje zien rijden op een de plattegrond en dus nauwkeurig zien wanneer hij bijna bij u is.

Robert beoordeelde op 2018-07-04

Zeer goede winkel, altijd snel bezorgd!