Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Online Top Garden

Pakketboot 15G
3991 CH HOUTEN
0307603910
KvK 65313216

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Online Top Garden

Gemiddelde beoordeling

9,1

411 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

3%

8%

2019
Online Top Garden

Pideron beoordeelde op 2019-09-18

Top bedrijf dit! Bestel al jaren online, maar nog nooit zo'n goede ervaring gehad als hier. Kan alles volgen en snel geleverd.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Super om te horen Pideron. Bedankt voor je berichtje en een fijne dag!
Online Top Garden

Hendrik A. beoordeelde op 2019-09-18

Bedankt voor de goede service. Was goed verpakt en jullie prijzen zijn inderdaad de laagste! Mijn nieuwe stekkie dit :)


Reactie van Online Top Garden:
Heel graag gedaan Hendrik. Tot de volgende keer!
Online Top Garden

Loic beoordeelde op 2019-09-17

Snelle service met kwaliteit producten . Met de track & trace kon ik mijn bestelling op de voet volgen . Top onderneming !

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Loic,
Heel fijn te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Nog een mooie dag gewenst en graag tot de volgende keer.
Online Top Garden

Bert beoordeelde op 2019-09-05

Verzending volgende dag?
Indien niet zou dit handig zijn dit te kunnen zien op je account zodra de bestelling in behandeling word genomen.
Dit zou enige frustraties omdat het niet vlot kunnen vermijden bij de klanten.
Daarentegen na mijn klacht op de 3e werkdag na mijn bestelling dat het te lang duurde kreeg ik zeer snel de nodige duidelijke uitleg van onlinetopgardens (Mike).
En bovenop was mijn pakket reeds opweg om geleverd te worden.

Prima Service
Levertermijnen goed kijken bij ieder item zou ik aanraden ;)

Mvg Bert

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Goedemiddag Bert,
Blij te horen dat mijn collega je heeft kunnen geruststellen. Zoals al uitgelegd staat bij elk product vermeld wat de levertijd is. Op het product bij jouw bestelling geldt binnen 3 werkdagen verzonden, maar het is ons gelukt jouw bestelling al binnen 2 werkdagen te verzenden.

Fijne dag nog.
Online Top Garden

Klaas beoordeelde op 2019-08-12

Na 13.00 uur besteld, toch de volgende dag al in huis!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Dat was vast een verrassing Klaas. Bedankt om je ervaring te delen.
Fijne avond!
Online Top Garden

Maikel beoordeelde op 2019-08-12

Gisteren ochtend een bestelling gedaan en deze nu net al ontvangen.
Ik ben een BLIJ EI :D TOP SERVICE van jullie!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Super leuk te horen Maikel. Fijne dag nog!
Online Top Garden

Albert beoordeelde op 2019-07-23

De eerste webshop waarbij de klantenservice wel echt TOP is. De meeste webshops beloven het, maar 9 van de 10 keer komen ze hun belofte niet na. Online top garden tenminste wel. Ik had hulp nodig in verband met een probleem in mijn kweek. Ik heb ze gebeld en er werd snel opgenomen. Mijn probleem uitgelegd en samen hebben we elk onderdeel uitvoerig besproken. Hierdoor weet ik nu precies wat ik fout heb gedaan en kon ik de juiste producten bestellen om het probleem op te lossen en voortaan te voorkomen.

De klantenservice van deze webshop houdt zich aan de belofte! Jullie zien mij zeker weer terug! Ga zo door!


Reactie van Online Top Garden:
We hebben je met alle plezier graag geholpen Albert. Fijn te horen dat je probleem nu is opgelost en je weet hoe het voortaan te voorkomen. Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, weet je ons te vinden. Succes met je mooie project en graag tot de volgende keer.

Groetjes,
Online Top Garden
Online Top Garden

Andre DV beoordeelde op 2019-07-22

Goede service, snelle levering!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Martin beoordeelde op 2019-07-22

Super goed geholpen bij de vele vragen die ik had. Ik heb voor het eerst een moestuintje dus ik had veel vragen voordat ik precies wist wat ik nodig had. Daarna had ik mijn bestelling snel in huis en mijn groenten en fruit groeien goed dus heel blij. Bedankt!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Heel graag gedaan Martin. Leuk te horen dat het goed gaat met je moestuintje! Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden ;)
Online Top Garden

irene Penning de Vries beoordeelde op 2019-07-21

correct met leveren en tijd heb al vaker gebruik gemaakt van jullie diensten

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Leuk te horen Irene! Heel graag tot de volgende keer en een fijne avond
Online Top Garden

Mark beoordeelde op 2019-06-25

Klantenservice ingelicht dat een aantal producten elders goedkoper te verkrijgen zijn (Nederlandse webshop) met bewijs via URL link, ze gingen het controleren. Daarna bestelling geplaats om af te halen. Bij het afhalen van men bestelling vermeld ik dit en word ik uitgelachen! Ik vermeld de laagste prijsgarantie voorwaarden van op hun webshop en vraag om uitleg waarom deze niet worden nageleefd en ik krijg als antwoord: "Wij zijn geen prijsvechters hoor, ik ga hier niet over discussiëren met jou. Het is onze prijs betalen of met lege handen terug naar huis."

Ofwel respecteer je de voorwaarden van op je eigen webshop, of je verwijderd heel het laagste prijs gebeuren volledig. Dit is gewoonweg misleiding van je klanten!


Reactie van Online Top Garden:
Beste Mark,

Wat spijtig te horen dat u het zo ervaren heeft. Van mijn collega's hoor ik dat de producten bij een concurrent werden aangeboden die ze niet op voorraad heeft. Uiteraard streven wij naar de laagste prijsgarantie en gaan wij hier (mits mogelijk) graag in mee, maar dan dienen de producten wel leverbaar te zijn bij de andere webshop.
Online Top Garden

Tim beoordeelde op 2019-06-24

Goede service, de goedkoopste en de beste afterservice. Gewoonweg een heel mooi bedrijf met de beste spullen voor het minste geld. Keep it up

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Hoi Tim, wat super leuk om jouw lovende woorden te horen! Ontzettend bedankt hiervoor. Veel succes met je projectje en heel graag tot de volgende keer.
Online Top Garden

Bart beoordeelde op 2019-06-20

18-06-2019 om 11:00 bestelling gedaan (voor 13:00 uur besteld zelfde dag verzonden)

Vandaag 20-06-2019 mijn bestelling is nog steeds niet verwerkt

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Harrie beoordeelde op 2019-06-18

Ik heb voor niets 45 km gereden naar D&M Concepts in Houten, omdat mijn bestelling NIET COMPLEETS was. OnlineTopGarden is voor de rest een Prima Online Shop, maar ERG VERVELEND als je bericht krijgt dat je bestelling klaar ligt opgehaald te worden, terwijl dit niet zo is. Heb mijn bestelling geannuleerd i.v.m. ontbinding koop tijdens bedenktijd en heb mijn vooraf betaalde geld binnen 10 dagen teruggestort gekregen.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Harrie,

Wat spijtig te horen dat je zo lang gereden hebt naar Houten. Van mijn collega's begrijp ik dat je een afspraak had voor 1 bestelling, maar je blijkbaar inmiddels nog een bestelling had geplaatst waar geen afspraak nog voor was gemaakt. Zoals ze je ook uitgelegd hebben was dit de reden dat helaas je 2e bestelling niet klaar stond. Wij hebben namelijk wel de tijd nodig om de bestelling te kunnen verzamelen.

Hopelijk gaat het de volgende keer beter. Fijne avond.
Online Top Garden

Martin beoordeelde op 2019-05-20

Hier voor honderden euros besteld.

Artikel wat ik had besteld was er gewoon niet en men levert iets anders. Nu al maanden aan het wachten op het juiste. telkens belofte en schuld bij leverancier.
Watervat besteld maar het is kapot. Graag het bestelde watervat en de kapotte retour. Ook al maanden aan het proberen.
De Betselling is van 24 FEB 2019 en nog steeds geen oplossing ?
Heb hier voor het eerst besteld maar de service is zo slecht dat het gelijk de laatste keer is ook.
Ben het na maanden touwtrekken ZAT !!!!!!!!
Ik wil nog steeds graag het bestelde ontvangen en het kapotte retour en vervangen door at ik besteld heb. Tot nu toe een dikke dikke onvoldoende.


Reactie van Online Top Garden:
Beste Martin,
Zoals je inmiddels weet lag het inderdaad helaas echt bij de leverancier. Vandaar dat je een gratis tijdelijk watervat hebt gekregen als service vanuit ons. Natuurlijk begrijpen wij de frustratie, maar wij vinden het spijtig te horen dat je ondanks de vele communicatie de afgelopen tijd onze service toch slecht vindt.

Inmiddels hebben wij het gelukkig wel voor je kunnen oplossen.
Online Top Garden

Christophe beoordeelde op 2019-05-10

Alles Ok. Echt een super bedrijf met de beste prijzen. Uitstekende customer service.

10/10

Aanrader. :)

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Ronny beoordeelde op 2019-04-16

Een aantal keer contact met dit bedrijf moeten hebben voor garantie, alle keren top afgehandeld!
Geen gezeur, gewoon vervanging of reparatie. Toppers!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Hoi Ronny,
Fijn te horen dat je toch tevreden bent ondanks de garantie gevallen. Fijne avond en graag tot de volgende keer!
Online Top Garden

Daniel beoordeelde op 2019-04-08

Slecht bedrijf, gemaakte afspraken worden niet nagekomen lange levertijd en onvriendelijke klantenservice (ik zal bij deze webwinkel geen bestelling meer plaatsen)

Als reactie op uw reactie: ik kon bij de check uit kiezen voor een leverdatum en heb gekozen voor de volgende dag (dan verwacht je dat ook)

Ook de dag na de bestelling gebeld om te checken wanneer het dan wel zou komen en werd mij gemeld morgen heeft u het in huis dit was wederom niet het geval dus ik blijf bij mijn mening en vond het een nare winkelervaring.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Goedemiddag Daniel,
Spijtig te horen dat u er zo over denkt. Wij vinden onze klantenservice juist onwijs belangrijk, dus dit gaan wij zeker oppakken en verbeteren. Wat betreft de levertijd zie ik dat u producten heeft besteld waar een levertijd van 1-3 werkdagen op zit. Wellicht heeft u daarover heen gekeken en vandaar dat uw bestelling ook 2 dagen later is verzonden.
Excuses voor het ongemak en een fijne avond.
Online Top Garden

Tim beoordeelde op 2019-03-05

Prima bedrijf en aardige lui. Reageren goed en snel en goede service. Er werd zelfs geholpen bij het inpakken. 5 ☆☆☆☆☆ Keep it up 🤗

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Leuk te horen Tim. Hopelijk tot de volgende keer!
Online Top Garden

Dennis beoordeelde op 2019-03-03

20-2 nog een bestelling gedaan ,deze wordt voor de helft geleverd ,krijg te horen dat DPD vergeten is het 2 de pakket in te scannen ,wat gewoon onzin is want dan was die er al geweest ,gewoon oplichters met veel valse feedback kan er niks anders van maken

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Dennis,

Wat spijtig te horen dat u er zo over denkt. Helaas komt het wel eens voor dat DPD bij elkaar horende pakketten per abuis van elkaar scheiden. Heel vreemd, maar waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat kan op meerdere momenten onderweg naar u zijn gebeurd, maar is gelukkig wel opgelost.

Fijne dag!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.