Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Online Top Garden

Pakketboot 15G
3991 CH HOUTEN
0307603910
KvK 65313216

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Online Top Garden

Gemiddelde beoordeling

9,1

401 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

3%

8%

2019
Online Top Garden

Mark beoordeelde op 2019-06-25

Klantenservice ingelicht dat een aantal producten elders goedkoper te verkrijgen zijn (Nederlandse webshop) met bewijs via URL link, ze gingen het controleren. Daarna bestelling geplaats om af te halen. Bij het afhalen van men bestelling vermeld ik dit en word ik uitgelachen! Ik vermeld de laagste prijsgarantie voorwaarden van op hun webshop en vraag om uitleg waarom deze niet worden nageleefd en ik krijg als antwoord: "Wij zijn geen prijsvechters hoor, ik ga hier niet over discussiëren met jou. Het is onze prijs betalen of met lege handen terug naar huis."

Ofwel respecteer je de voorwaarden van op je eigen webshop, of je verwijderd heel het laagste prijs gebeuren volledig. Dit is gewoonweg misleiding van je klanten!

Online Top Garden

Tim beoordeelde op 2019-06-24

Goede service, de goedkoopste en de beste afterservice. Gewoonweg een heel mooi bedrijf met de beste spullen voor het minste geld. Keep it up

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Bart beoordeelde op 2019-06-20

18-06-2019 om 11:00 bestelling gedaan (voor 13:00 uur besteld zelfde dag verzonden)

Vandaag 20-06-2019 mijn bestelling is nog steeds niet verwerkt

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Harrie beoordeelde op 2019-06-18

Ik heb voor niets 45 km gereden naar D&M Concepts in Houten, omdat mijn bestelling NIET COMPLEETS was. OnlineTopGarden is voor de rest een Prima Online Shop, maar ERG VERVELEND als je bericht krijgt dat je bestelling klaar ligt opgehaald te worden, terwijl dit niet zo is. Heb mijn bestelling geannuleerd i.v.m. ontbinding koop tijdens bedenktijd en heb mijn vooraf betaalde geld binnen 10 dagen teruggestort gekregen.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Martin beoordeelde op 2019-05-20

Hier voor honderden euros besteld.

Artikel wat ik had besteld was er gewoon niet en men levert iets anders. Nu al maanden aan het wachten op het juiste. telkens belofte en schuld bij leverancier.
Watervat besteld maar het is kapot. Graag het bestelde watervat en de kapotte retour. Ook al maanden aan het proberen.
De Betselling is van 24 FEB 2019 en nog steeds geen oplossing ?
Heb hier voor het eerst besteld maar de service is zo slecht dat het gelijk de laatste keer is ook.
Ben het na maanden touwtrekken ZAT !!!!!!!!
Ik wil nog steeds graag het bestelde ontvangen en het kapotte retour en vervangen door at ik besteld heb. Tot nu toe een dikke dikke onvoldoende.

Online Top Garden

Christophe beoordeelde op 2019-05-10

Alles Ok. Echt een super bedrijf met de beste prijzen. Uitstekende customer service.

10/10

Aanrader. :)

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Ronny beoordeelde op 2019-04-16

Een aantal keer contact met dit bedrijf moeten hebben voor garantie, alle keren top afgehandeld!
Geen gezeur, gewoon vervanging of reparatie. Toppers!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Hoi Ronny,
Fijn te horen dat je toch tevreden bent ondanks de garantie gevallen. Fijne avond en graag tot de volgende keer!
Online Top Garden

Daniel beoordeelde op 2019-04-08

Slecht bedrijf, gemaakte afspraken worden niet nagekomen lange levertijd en onvriendelijke klantenservice (ik zal bij deze webwinkel geen bestelling meer plaatsen)

Als reactie op uw reactie: ik kon bij de check uit kiezen voor een leverdatum en heb gekozen voor de volgende dag (dan verwacht je dat ook)

Ook de dag na de bestelling gebeld om te checken wanneer het dan wel zou komen en werd mij gemeld morgen heeft u het in huis dit was wederom niet het geval dus ik blijf bij mijn mening en vond het een nare winkelervaring.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Goedemiddag Daniel,
Spijtig te horen dat u er zo over denkt. Wij vinden onze klantenservice juist onwijs belangrijk, dus dit gaan wij zeker oppakken en verbeteren. Wat betreft de levertijd zie ik dat u producten heeft besteld waar een levertijd van 1-3 werkdagen op zit. Wellicht heeft u daarover heen gekeken en vandaar dat uw bestelling ook 2 dagen later is verzonden.
Excuses voor het ongemak en een fijne avond.
Online Top Garden

Tim beoordeelde op 2019-03-05

Prima bedrijf en aardige lui. Reageren goed en snel en goede service. Er werd zelfs geholpen bij het inpakken. 5 ☆☆☆☆☆ Keep it up 🤗

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Leuk te horen Tim. Hopelijk tot de volgende keer!
Online Top Garden

Dennis beoordeelde op 2019-03-03

20-2 nog een bestelling gedaan ,deze wordt voor de helft geleverd ,krijg te horen dat DPD vergeten is het 2 de pakket in te scannen ,wat gewoon onzin is want dan was die er al geweest ,gewoon oplichters met veel valse feedback kan er niks anders van maken

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Dennis,

Wat spijtig te horen dat u er zo over denkt. Helaas komt het wel eens voor dat DPD bij elkaar horende pakketten per abuis van elkaar scheiden. Heel vreemd, maar waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat kan op meerdere momenten onderweg naar u zijn gebeurd, maar is gelukkig wel opgelost.

Fijne dag!
Online Top Garden

Dennis beoordeelde op 2019-03-03

19-2 bestelling gedaan nog niet ontvangen je krijg alleen maar smoesjes te horen ,zorg dat je de rotzooi voor elkaar hebt!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Dennis,
Wat vervelend dat de levering van uw bestelling lang heeft geduurd. Ik zie dat mijn collega u had gemaild dat een product niet leverbaar was en of u hier een alternatief voor wenste. Hier zijn helaas enkele dagen overheen gegaan tot wij een reactie mochten ontvangen. Inmiddels is het gelukkig opgelost. Fijne dag.
Online Top Garden

Chris beoordeelde op 2019-03-01

Helaas is ook bij mij de gestelde levertijd ruimschoots overschreden.
Voor 13:00 besteld, dagen later staat het pakket nog steeds "in behandeling".
Jammer genoeg waren ze niet de goedkoopste, gezien mijn haast had ik voor deze webshop gekozen vanwege de loze belofte vandaag besteld, morgen in huis... Als je geen haast hebt kan je gerust hier bestellen maar er zijn genoeg betere alternatieven.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Chris,
Spijtig te horen dat de levering van de bestelling niet snel genoeg heeft plaatsgevonden. Op enkele producten zit een langere levertijd, zoals ook bij de producten vermeld staat. Vandaar dat de levering langer heeft geduurd.
Online Top Garden

teus beoordeelde op 2019-02-08

vlotte en correcte afhandeling

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Bert Menzo beoordeelde op 2019-02-08

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kweektent besteld en kon het een dag later ophalen.
In de toekomst bestel ik hier zeker nog een keer.

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Dat is leuk te horen, Bert. We helpen je de volgende weer graag.
Fijn weekend alvast!
Online Top Garden

GerritVC beoordeelde op 2019-01-28

Je moet er geduld hebben.
Eerste bestelling geplaatst op 18/12 pas op 8/1 verzonden.
Telkens zelf moeten mailen om te horen wat er mis ging en de communicatie ging niet echt vlot.
Tweede bestelling pas na 4 werkdagen verzonden telkens was alles in voorraad! Haal aub de snelle levering van jullie site! Want jullie verzenden niet voor 13u besteld volgende dag in huis!!!
Spijtig genoeg ondervinden verschillende kennissen het zelfde probleem!!!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Beste Gerrit,

Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd om uw bestelling te ontvangen. Zoals u inmiddels ook per mail uitgelegd is, zijn de bestellingen in de kerstvakantie ontzettend hoog opgelopen en hebben wij er alles aan gedaan alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Hierdoor zijn wij met zijn allen hele dagen bijna alleen maar aan het inpakken geweest, waardoor wij niet zo snel waren met het reageren op mailtjes dan normaal. Nogmaals excuses hiervoor.

Op enkele producten zit een langere levertijd. Dit staat bij elk product vermeld. Vandaar dat uw tweede bestelling ook later is verzonden.
Online Top Garden

Raf vh beoordeelde op 2019-01-07

Op 28/12/2018 bestelling geplaatst... we zijn nu 10 dagen Verder en nog steeds niets aangekregen.
Heb contact gehad met klantendienst op 2 januari via mail en daar werdt gezegd dat het duidelijk vermeld was dat ze op vakantie waren wat ik kon begrijpen (maar niet heb zien staan) het pakket ging volgens hem die dag verzonden worden.
We zijn vandaag 7 januari (10 dagen na bestelling en Betaling) nog geen pakket gezien en geen antwoord op1 van men vele emails. Niet telefonisch of via chat bereikbaar. Na veel ergernis krijg ik vandaag email met track en trace code terwijl mij Al 2 x gezegd was dat het verzonden is!!!! Ik vindt dit niet kunnen. U reageert gewoon niet en steek uw kop in het zand.

Begrijpen niet dat u zo hooger in het vaandel loopt met uw service want het lijkt nergens op


Reactie van Online Top Garden:
Beste Raf,

Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd om uw bestelling te ontvangen. Zoals u inmiddels ook per mail uitgelegd is, zijn de bestellingen in de kerstvakantie ontzettend hoog opgelopen en hebben wij er alles aan gedaan alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Hierdoor zijn wij met zijn allen hele dagen bijna alleen maar aan het inpakken geweest, waardoor wij niet zo snel waren met het reageren op mailtjes dan normaal. Nogmaals excuses hiervoor.
Online Top Garden

Vince. beoordeelde op 2018-12-11

👍🏼 Afspraak gemaakt gegaan en gekregen wat wilde hebben voor een mooie prijs. 😎

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie
Online Top Garden

Knakie070 beoordeelde op 2018-11-27

Heb een bestelling gedaan , de bestelling niet compleet en beschadigd . Ik weet niet hoe dit bedrijf bij die 9 komt als score maar bij mij is het een 4 . Heb een mail gestuurd maar geen antwoord, heb een bericht gestuurd via de site , geen antwoord . We zijn een week verder


Reactie van Online Top Garden:
Beste,

Wat vervelend te horen dat uw bestelling niet correct is geleverd.
Helaas kan ik geen enkele mail van u vinden. Wij zullen even telefonisch contact met u opnemen. U kunt ons ook altijd even bellen binnen de tijden die op onze website vermeld staan.

Met vriendelijke groet,
Online Top Garden
Online Top Garden

Wolsink beoordeelde op 2018-11-12

Vooraf contact gehad omdat ik een vraag had over een product, goed advies ontvangen en na bestelling had ik het zo in huis. Toen bleek dat er een probleem was met het product was dit met één belletje opgelost en er werd goed met mij mee gedacht!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Reactie van Online Top Garden:
Fijn dat wij je hebben mogen adviseren, Wolsink. Jammer dat er vervolgens wel een probleem was, maar gelukkig hebben wij dit snel kunnen oplossen. Graag tot de volgende keer en dan gaan we natuurlijk voor een probleemloze levering ;)
Online Top Garden

LB beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, uitstekende service!

Klantenservice
Assortiment
Bestelproces
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.