Skogdal 9
3124 NE Schiedam

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2016

Chantie beoordeelde op 2016-08-28

Ontevreden! Zending was er snel. Maar zodra je retour stuurt dan duurt het lang!!
Heb een maand gewacht op mijn geld terug. Zodra ik ging bellen zouden ze terug bellen, maar vervolgens nooit meer terug gebeld. Op een email terug moest ik ook heel lang wachten.

Jeffrey beoordeelde op 2016-03-08

Vandaag contact gehad.
Zeer goed geholpen en het probleem opgelost.
Dank daar voor.
Uiteindelijk toch een tervrede klant.

t.landwaart beoordeelde op 2015-09-18

nadat ik eerst echt enthousiast was wil ik er nu op terug komen 3 piercings gekocht voor mijn dochter dr verjaardag in augustus nu half september 1 kapot gemeld krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat ze hem niet terug nemen en niets aan doen typisch gevalletje leuk en aardig als je iets koopt maar als er iets kapot is geven we niet thuis krijg niet eens meer antwoord op mijn email mijn dochter heeft er 1 1/2 maand plezier van gehad ja ik kon nog wel wat kopen met korting dus niet koop helemaal niets meer echt jammer had er meer van verwacht

Mats beoordeelde op 2015-09-18

Prima service, besteld en volgende dag gelijk geleverd!

Elly Karsch beoordeelde op 2015-09-16

Super goede service!!!
Aangezien er iets met de site niet in orde was, waardoor er vertraging was met mijn bestelling, kreeg ik ter compensatie een tweede paar tunneltjes gratis!
Echt een top site die ik iedereen aan zou raden!

Romy beoordeelde op 2015-09-16

Mooi en netjesverpakt als je het thuis gestuurd krijg, mooi optijd binnen gekregen. Nvt

Claudia beoordeelde op 2015-09-16

De site is makkelijk, duidelijk en er is veel keuze! Ook is de communicatie erg goed en is het duidelijk wanneer het pakketje bezorgd word.

Sharon beoordeelde op 2015-09-15

Goede service. Snelle levering, mooi en zorgvuldig verpakt. Klasse!

Britt beoordeelde op 2015-09-15

Nog niet heel vaak op deze site besteld maar snelle levering

Fleur beoordeelde op 2015-09-13

Jullie leveren super snel en betrouwbaar Heb ik niet.

Anoniem beoordeelde op 2015-09-12

Zeer snel geleverd met een erg mooie verpakkig! Super leuk. Nvt

deniz beoordeelde op 2015-09-12

Snelle en perfecte levering echt super

Joyce beoordeelde op 2015-09-12

Heel goedkoop, en boven de 15,- gratis levering. Levering binnen de aangegeven bezorgdagen dus lang wachten hoeft niet. De producten die ik binnen heb gekregen zijn helemaal goed, precies zoals op de site omschreven. Ik vond het alleen jammer dat de helixpiercingen niet echt mijn smaak zijn, heb het liefst knopjes, maar verder heb ik er niks op aan te merken!

Kim de Meyer beoordeelde op 2015-09-11

Jesse beoordeelde op 2015-09-10

Kimberly beoordeelde op 2015-09-10

Mooie piercings, snelle levering, goede communicatie en heel betrouwbaar Niks op aan te merken

Suzanne beoordeelde op 2015-09-09

Het product was leuk ingepakt!

Shadé beoordeelde op 2015-09-09

snelle levering ! Zeer tevreden over de piercing

Anoniem beoordeelde op 2015-09-09

Anoniem beoordeelde op 2015-09-08

snel levering en goede prijs meer diversiteit