de Mars 1c
7742PT Coevorden

Janneke beoordeelde op 2018-08-17

Fijne site met mooie items. Snelle service en een goed retourbeleid. Helemaal top!

RS beoordeelde op 2018-08-16

Heel tevreden; kwalitatief goed product, helder beschreven op website, de volgende dag in huis.

Sarah Stoffels beoordeelde op 2018-08-15

Goede en vlotte service! Kwaliteit producten, netjes verpakt.

Anita beoordeelde op 2018-08-11

Mooie navelpiercing, netjes geleverd dus prima!

Linda beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering en goede communicatie. Product is boven verwachting!

Beste Linda,

Wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten bij Webwinkelkeur! Gelukkig heb je je bestelling in goede staat ontvangen en is alles naar wens.
Wij stellen het erg op prijs dat je jouw ervaring hiermee wilt delen met anderen en willen je hiervoor bedanken. Daarom hebben wij een leuke kortingscode voor jou: OPK10
Met deze kortingscode ontvang je 10% korting op je eerst volgende bestelling bij OnlinePiercingsKopen.nl. Je kan de kortingscode verzilveren tijdens het betaalproces.

Team OnlinePiercingsKopen

Rune beoordeelde op 2018-08-08

Zoals beschreven en snel bezorgd!

sulmann beoordeelde op 2018-08-07

Super Snelle levering
ben zeer tevreden

Hey Sulmann,

Team OnlinePiercingsKopen

Margy beoordeelde op 2018-08-04

Precies zoals omschreven. Snelle levering.

Petula beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, niet duur en goed verpakt. Erg blij met m’n nieuwe piercing (finishvlag)!

Shirley beoordeelde op 2018-08-02

Heel tevreden !
Vlugge levering en mooi verpakt

Ga zeker nog bij jullie bestellen !

Anne beoordeelde op 2018-08-01

Snelle levering de dag na bestellen gelijk in huis. Producten waren zoals op foto.

Jessie beoordeelde op 2018-07-31

Ik ben heel tevreden, de bestelling kom in een netjes pakketje en er staat duidelijke informatie op de website! :-)

Jolanda vd meer beoordeelde op 2018-07-31

Peircings zagen er goed uit, en een cadeautje was erg leuk. Bezorging was supper snel

T.L beoordeelde op 2018-07-31

Snel in huis, jammer dat je het niet kunt retourneren na opening. Zo kan je het niet passen en als het dan niet past, kun je er niks meer mee.

Beste T.L,

Bedankt voor je reactie m.b.t. je bestelling bij OnlinePiercingsKopen!
Wij vinden het fijn om te vernemen dat je je bestelling spoedig hebt mogen ontvangen en in goede staat.

Het retourneren is bij ons niet mogelijk na het openen van de verpakking, omdat piercings vallen onder hygiƫne producten. Het is natuurlijk, ook voor ons, niet erg fris om een gedragen piercing te ontvangen. Wij hopen dat je dit begrijpt.

Echter vinden wij het erg jammer voor jou dat je nu piercings hebt mogen ontvangen die niet toepasselijk zijn voor jou. Wij helpen je dan ook graag aan de perfecte piercings.
Wil je ons een berichtje sturen, wij helpen je graag!

Team | OnlinePiercingsKopen
info@OnlinePiercingsKopen.nl

Udo beoordeelde op 2018-07-30

Gemakkelijke webshop, snelle levering (1 dag) en het goede geleverd en nog heel ook! helemaal top!

E.s beoordeelde op 2018-07-23

Goede snelle levering

Babette beoordeelde op 2018-07-23

Er is niks mis met de levering, maar de neuspiercing die ik heb besteld, blijft niet zitten. Dus eigenlijk heb ik nu niets aan het product en ik kan het ook niet terugsturen omdat de verpakking is geopend, dit valt tegen..

Beste Babette,

Bedankt voor je bericht. Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat de piercing niet functioneert naar jouw wensen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met eventuele toelichting over de situatie? Dan kunnen we kijken of er een oplossing mogelijk is.

We vernemen graag van je en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Evelien | LMPiercings
info@LMPiercings.nl

Rens ilse beoordeelde op 2018-07-22

Vlugge levering, proper verpakt! Top!

Ptricia beoordeelde op 2018-07-21

Snelle levering en goed ontvangen

Conchita beoordeelde op 2018-07-18

Bestelling werd de dag na bestellen al netjes bezorgd.