de Mars 1c
7742PT Coevorden

7,9

KiyOh 1808 7,0

Renard Bolander beoordeelde op 2014-03-25

Snel geleverd en ruime keus Tepel piercing balletjes zelfde dag al gebroken, nu maar weer de standaard piercing in gedaan :((

mireille beoordeelde op 2014-03-23

Zeer snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2014-03-22

Anoniem beoordeelde op 2014-03-22

Hele snelle levering, leuk verpakt. Fijne piercing, precies als verwacht. -

Danny beoordeelde op 2014-03-22

Makkelijk online bestellen, je word goed op de hoogte gehouden per email, erg leuk was het kado verpakking hier was niet om gevraagd dus een verrassend leuke extra :) Mogelijk de factuur/garantie ook per post mee sturen, hoewel deze op de email staat word een papieren versie bij levering altijd gewaardeerd

Lieke beoordeelde op 2014-03-18

Snelle levering, mooi verzorgde verpakking Bijschrift hoe de piercing in te brengen

Anoniem beoordeelde op 2014-03-18

kelly beoordeelde op 2014-03-16

de werking van de site is echt goed.
een ruime keuze aan producten
snelle servies en levering mss een info foldertje er bij steken wat de producten juist zijn en hoe te gebruiken staat wel op de site maar is niet altijd makkelijk om het op het moment te gebruiken.
van de tapper die ik gekocht heb vind ik het wel spijtig dat er geen extra ring er bij zit de achterste komt makkelijk los en ik ben hem juist kwijt geraakt =(

Amber beoordeelde op 2014-03-16

Anoniem beoordeelde op 2014-03-16

goede kwaliteit reageren op e-mails

Tessa beoordeelde op 2014-03-14

Hilde beoordeelde op 2014-03-14

Super snelle levering en goede kwaliteit

Anoniem beoordeelde op 2014-03-13

snelle levering en als een cadeautje verpakt! Leuk

Tinne beoordeelde op 2014-03-10

Groot assortiment! Aantrekkelijke prijzen. Je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Snelle en verzorgde levering. Geen, alleen ik weet dat jullie online piercings heten, maar misschien is het een idee om ook oorringen te gaan verkopen. Veel mensen dragen naast hun piercings ook nog gewone oorringen vandaar.

renate beoordeelde op 2014-03-08

Netjes gereageerd op mijn mails na aanleiding dat mijn piercing ineens niet aanwezig was Niks

Anoniem beoordeelde op 2014-03-07

Rowan beoordeelde op 2014-03-07

Het werd super snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgstatus.

Nikky beoordeelde op 2014-03-07

ik wilde persee een bioplast piercing, en onlinepiercings heeft de leukste, en voor zover ik weet, de meest uitgebreide collectie

Richard beoordeelde op 2014-03-07

Vind alles positief zeker de prijzen en snelle levering. Kan me niets bedenken omdat ik met alles tevreden ben.

Anoniem beoordeelde op 2014-03-06