Morsestraat 4

9,0

Rene Zagar beoordeelde op 2019-07-15

probleemloze levering

Reactie van Onlinetrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de levering naar tevredenheid is verlopen.

Frits Kamerling beoordeelde op 2019-07-01

prima geregeld

Irene Meesters beoordeelde op 2019-06-21

Zeer tevreden, goed geholpen en trap is erg mooi!
Klein minpuntje dat de transportdienst niet zo klantvriendelijk was

Reactie van Onlinetrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te horen dat de trap mooi is en dat u tevreden bent.

Carlo Garcia-coto beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering,goede communicatie,top👍

Nathalie Provost beoordeelde op 2019-05-10

Alles perfect verlopen.

Reactie van Onlinetrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles perfect is verlopen.

Viktoria Altman beoordeelde op 2019-05-07

Alain Van Roy beoordeelde op 2019-03-04

B.K.J. Hoving beoordeelde op 2019-03-01

Wij zochten een trap voor een kleine ruimte. Wij zijn zeer goed geadviseerd en hebben een prachtige trap in ins huis gekregen. Het was een Italiaanse fabrikant, alles klopte de gebruiksaanwijzing (zelf in elkaar te zetten) goed materiaal, solide. Wij zijn zeer tevreden.

Marc Laureys beoordeelde op 2019-02-06

Sven Deridder beoordeelde op 2019-01-30

Helemaal zoals verwacht - zeer goede houtkwaliteit.

Vr. Gr. Paul de Boer

Peter De Boeck beoordeelde op 2018-12-29

Bart Cattoir beoordeelde op 2018-12-14

Alles OK. Enkel werd er niet gebeld een uur voor levering (te vroeg vermoedelijk)

René van Teeffelen beoordeelde op 2018-11-21

Duidelijke afspraken.
Nagekomen levertijden

Grada Terlouw beoordeelde op 2018-10-20

Tot aan het bezorgen ging het goed en snel, maar de chauffeur was niet meewerkend. Ik heb bij het belletje van de vervoerder aangegeven zwanger te zijn. De chauffeur zou een steekwagen meenemen zei de mevrouw aan de telefoon. Tot de deurbel gaat En de chauffeur met een pompwagen voor de deur stond. De trap zat in een kist die niet door de deur ging en maar op 1 manier vervoerd kon worden. De chauffeur heeft zelfs gezegd.. Ik zet hem hier op straat en ga weg. Uiteindelijk heeft hij de kist met veel tegenzin in de voortuin gesleept. Een goed voor onlinetrappen en een zeer slechte service van Van Duuren de vervoerder.

Koen Rogmans beoordeelde op 2018-10-09

Milo Bolk beoordeelde op 2018-10-08

snel en correct geleverd. Goede telefonische informatie en specifieke installatie informatie op verzoek toegestuurd.

Stephan Jansen beoordeelde op 2018-10-03

De trap werd precies geleverd zoals aangegeven op de site. De levertijd was 2-3 weken en binnen 2 weken had ik al iemand van het transport aan de telefoon om een afspraak te maken voor levering. Dit kon de volgende dag al, maar gekozen voor een week later aangezien dit beter uit kwam voor mij.

De montage van de trap was dankzij de instructievideo ook niet moeilijk en binnen een dag in je eentje te doen. Het in elkaar draaien van de stukken leuning gaat alleen niet zoals in de video wordt weergegeven, indien de trap in de hoek van een ruimte staat, aangezien daar geen plaats voor is i.v.m. muur.
De muurbeugel om de trap een extra ankerpunt te geven aan de muur kan alleen bevestigd worden als de trap dicht genoeg bij een muur in de ruimte staat, in mijn geval niet mogelijk. Hier werd ook met geen woord over gerept in het filmpje/handleiding.
Irritant was dat bijna iedere bout/schroef/gat een andere diameter/type/inbus/vorm etc. had waardoor veel verschillend gereedschap (niet bijgeleverd) nodig was om de trap te monteren.

Verder tevreden met het eindresultaat en de trap. De informatie op de website komt overeen met het product.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van dit product.

Adam Dickson beoordeelde op 2018-09-12

Arno de Graaf beoordeelde op 2018-07-18

tevreden, je wordt goed geholpen bij vragen

Ruud Budding beoordeelde op 2018-07-18

Snelle en complete levering