Morsestraat 4
7903BL Hoogeveen

8,8

Grada Terlouw beoordeelde op 2018-10-20

Tot aan het bezorgen ging het goed en snel, maar de chauffeur was niet meewerkend. Ik heb bij het belletje van de vervoerder aangegeven zwanger te zijn. De chauffeur zou een steekwagen meenemen zei de mevrouw aan de telefoon. Tot de deurbel gaat En de chauffeur met een pompwagen voor de deur stond. De trap zat in een kist die niet door de deur ging en maar op 1 manier vervoerd kon worden. De chauffeur heeft zelfs gezegd.. Ik zet hem hier op straat en ga weg. Uiteindelijk heeft hij de kist met veel tegenzin in de voortuin gesleept. Een goed voor onlinetrappen en een zeer slechte service van Van Duuren de vervoerder.

Koen Rogmans beoordeelde op 2018-10-09

Milo Bolk beoordeelde op 2018-10-08

snel en correct geleverd. Goede telefonische informatie en specifieke installatie informatie op verzoek toegestuurd.

Stephan Jansen beoordeelde op 2018-10-03

De trap werd precies geleverd zoals aangegeven op de site. De levertijd was 2-3 weken en binnen 2 weken had ik al iemand van het transport aan de telefoon om een afspraak te maken voor levering. Dit kon de volgende dag al, maar gekozen voor een week later aangezien dit beter uit kwam voor mij.

De montage van de trap was dankzij de instructievideo ook niet moeilijk en binnen een dag in je eentje te doen. Het in elkaar draaien van de stukken leuning gaat alleen niet zoals in de video wordt weergegeven, indien de trap in de hoek van een ruimte staat, aangezien daar geen plaats voor is i.v.m. muur.
De muurbeugel om de trap een extra ankerpunt te geven aan de muur kan alleen bevestigd worden als de trap dicht genoeg bij een muur in de ruimte staat, in mijn geval niet mogelijk. Hier werd ook met geen woord over gerept in het filmpje/handleiding.
Irritant was dat bijna iedere bout/schroef/gat een andere diameter/type/inbus/vorm etc. had waardoor veel verschillend gereedschap (niet bijgeleverd) nodig was om de trap te monteren.

Verder tevreden met het eindresultaat en de trap. De informatie op de website komt overeen met het product.

Reactie van Onlinetrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van dit product.

Adam Dickson beoordeelde op 2018-09-12

Reactie van Onlinetrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Arno de Graaf beoordeelde op 2018-07-18

tevreden, je wordt goed geholpen bij vragen

Ruud Budding beoordeelde op 2018-07-18

Snelle en complete levering

Sven beoordeelde op 2018-05-16

Prima service. Trap is best complex door de vele (kunststof) onderdelen. Daardoor kost het vooral veel veel tijd om in elkaar te zetten. De handleiding is ok, maar kan beter.

Jack Hoekstra beoordeelde op 2018-04-03

Snelle en vlotte levering en een deskundig advies.

Tim beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden. Ingewikkelde handleiding, maar viel uiteindelijk mee om de trap in elkaar te zetten. Staat stevig!