Burgemeester Patijnlaan 109

Snel, netjes etc

Marga Kieboom beoordeelde op 2018-12-13

Duidelijk en snelle levering

Petra van Huisstede beoordeelde op 2018-12-10

Leuk verpakt en optijd geleverd. Een echte aanrader.

S Coenders beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden, prachtige wollen plaid, mooi materiaal en mooie kleur. En ondanks drukke Sinttijd snel in huis.

Gerry Overeem beoordeelde op 2018-12-09

Hetgene wat wij besteld hebben was precies zoals op de site, snelle levering gewoon weg een prima webwinkel

Rian Daalen beoordeelde op 2018-12-09

Persoonlijk prettig contact.
Product voldoet aan verwachting en snel in huis!

A Barneveld beoordeelde op 2018-12-06

Het bevreemdde mij dat bij de zending GEEN pakbon en retourbon was bijgesloten.Hierover gebeld,kreeg als antwoord:dat gebeurt niet uit milieu oogpunt.Waarom dan de levering wel in een grote plasticzak ipv in een stevige kartonnendoos.Ook niet zo bijzonder vriendelijk te woord gestaan,kwam zeker omdat het maandsgmorgen was.

Yvon Romein beoordeelde op 2018-12-05

Geweldige sokken.
Eindelijk geen koude voeten meer.
Goeie service. Toppie toppie

Willi Been beoordeelde op 2018-12-05

Goede service, ik had snel iets nodig. ‘S Morgens gebeld met een aardige mevrouw van Ookinhetpaars!! en de volgende dag had ik het pakket in huis. Heel fijn.

Maaike van der Hagen beoordeelde op 2018-12-03

Mijn bestelling ging niet in 1 keer goed. Daardoor was er onduidelijkheid. Maar er werd snel en goed gereageerd. Ook fijn meegedacht. En de bestelde artikelen zijn echt boven verwachting! Heel fijne stoffen!

Reactie van Ookinhetpaars:
Gelukkig is de bestelling goed gekomen. Fijn om te horen dat de producten zo goed bevallen

M. de Jonge beoordeelde op 2018-12-03

Snelle bezorging, mooi ingepakt met een leuke attentie erbij en de deken voldoet precies aan de beschrijving, blij mee!