Burgemeester Patijnlaan 109
3705CC Zeist

Marie louise Notten beoordeelde op 2019-09-15

Prachtige kwaliteit, de kleur komt overeen en snelle levering.
Duidelijke en leuke website.

Lies Gehring beoordeelde op 2019-09-14

Het kleed voldoet aan onze verwachting. Lekker warm.
Kleur komt overeen met foto op de site. Bezorging op afgesproken tijd.
Een aanrader deze zaak.

Daan beoordeelde op 2019-09-05

Zeer tevreden. Goede service, mooie spullen!

Els Hanse beoordeelde op 2019-08-20

Bestelde deken was volgens verwachting, kleur klopte en alles duidelijk en goed geregeld.

Michael van Prooijen beoordeelde op 2019-08-12

heel tevreden, keurik een mail gekregen dat de bestelling in drie pakketjes kwam en ook goede uitleg erbij.
Bestelling was ook keurig op tijd en teverden met de producten.

Karla Blommaart beoordeelde op 2019-07-28

Heel tevreden produkt en verzending

Nischa Vreeling beoordeelde op 2019-07-21

Heel tevreden, snelle verzending & goed verpakt product.

H.J. Gorkom beoordeelde op 2019-07-21

Prima afhandeling: snel geleverd en goed verpakt.

Brigitte Verweij beoordeelde op 2019-07-18

Persoonlijke en plezierige service! En leuke kussens!

Manou Meijer beoordeelde op 2019-07-17

Stella Cusell beoordeelde op 2019-07-16

Het product teruggestuurd omdat ik mijn kleur toch wilde wijzigen en dat werd heel vriendelijk begrepen. Het product was op zichzelf ook prachtig.

C. Kunz beoordeelde op 2019-07-14

Prachtige plaids/dekens en de bestelling werd goed en vlot geleverd.

Bernedien beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, en het product is van goede kwaliteit.

Alberti Lenselink beoordeelde op 2019-07-11

Ik heb precies gekregen wat ik besteld had. De kleur was hetzelfde als op de site.
En zo ontzettend snel allemaal!

Jos beoordeelde op 2019-07-09

Heel tevreden. Duidelijke website. Dinsdags besteld en de volgende dag al in huis.

E Antwerpen beoordeelde op 2019-07-04

Ben heel tevreden met mijn mooie sprei .Jammer dat er een stukje van de rand los was, maar dat heb ik zelf met een siersteek verholpen. Er staat ook op dat je het op een puntje van het strijkijzer mag strijken. Jammer dat er niet bij staat dat je hem links moet strijken anders strijk je heel het reliëf er uit

Reactie van Ookinhetpaars:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u de sprei mooi vindt. Wat vervelend dat er een hoekje los zat, dat hebben we zelf niet gezien. Bedankt voor uw tip over het strijken, een hele goeie. We gaan dat in de beschrijving van het product erbij zetten.

Els Berkhof beoordeelde op 2019-06-17

Prachtig kussen. Net zo mooi als op de website. Snelle levering en degelijke verpakking. 100% tevreden. Mijn dank!

Jake en Joke beoordeelde op 2019-06-14

Na telefonisch contact met Claudia, die op onze vragen uitstekend met de juiste informatie kwam, hebben wij zomerdeken besteld. Deken werd de volgende dag door de besteldienst afgeleverd en voldoet prima. Ook op onze vraag per email over een mogelijke andere bestelling, die qua formaat met rode kleur niet leverbaar is, kwam direct antwoord.

Gerda Brenkman beoordeelde op 2019-06-13

Artikel was sneller geleverd dan verwacht.
Topkwaliteit en mooie kleur.
Erg blij mee.

F Oosse Theunisse beoordeelde op 2019-06-13

Mooi product, goede, snelle levering. donderdagavond laat besteld en zaterdag in huis.