Burgemeester Patijnlaan 109
3705CC Zeist

VM te M beoordeelde op 2019-05-25

Kleur van de plaid conform website. Snelle levering, kleine attentie erbij. Ook tel. snel reactie.

Joeri beoordeelde op 2019-05-22

Snel geleverd en product volgens omschrijving.

Joke Twillert beoordeelde op 2019-05-14

Snel geleverd, met zorg verpakt!

Janine Gilleszen beoordeelde op 2019-05-14

Tevreden over bestelproces en snelle levering.

Mieke Drieskens beoordeelde op 2019-05-12

Bestelling gedaan, levering ging vlot!
Kleur van de plaid paste uiteindelijk niet bij de zetel. Er werden goede tips gegeven i.v.m. met de aankoop van de juiste plaid na het doorsturen van foto's van de zetel, waarvoor hartelijk dank! Uiteindelijk heb ik besloten om de plaid terug te sturen. Ga in de toekomst zeker nog de webshop met mooie producten raadplegen!!!

Jannie Posset beoordeelde op 2019-05-10

Kussentje was vergeleken met de prijs wel erg klein.

Beatrijs Verheijen beoordeelde op 2019-05-07

Mooie plaid en vooral een persoonlijke en fijne opvolging van de bestelling .

Kitty Döppenbecker beoordeelde op 2019-05-06

Mooi product, goede service, snelle levering!

Juliette Perlitius beoordeelde op 2019-05-05

Ik ben erg tevreden. De bestelling wordt snel geleverd en de producten zijn van een mooie kwaliteit. En daarnaast worden vragen/opmerkingen snel en persoonlijk beantwoord.

Monique Luisman beoordeelde op 2019-05-03

Vlug geleverd en uitstekende kwaliteit!

Sherla Bosnie beoordeelde op 2019-05-03

De plaid was zoals beschreven op de site. ( Eingelijk is het nog mooier betreft de kleur en afwerking) en van natuurlijke materialen...prachtig👍🏽

Josina Mosch beoordeelde op 2019-04-30

Snel, mooi ingepakt, product precies zoals verwacht.

Merel Rupert beoordeelde op 2019-04-26

Snel geleverd. Mooi materiaal en super mooie kleur

Beatrijs Verheijen beoordeelde op 2019-04-24

Prettige persoonlijke benadering via de mail. ik vond het heel attent dat u mij vroeg of ik mij niet vergiste omdat er al een identieke bestelling via Bol.com was geplaatst en geleverd.Leuke manier van verzenden met de kleine attentie .

P Hoetjes beoordeelde op 2019-04-14

Goede service en een super snelle levering! Vragen via de mail werden zeer snel beantwoord! De dekens die ik kocht zijn van prachtige kwaliteit. We zijn er heel blij mee en zullen vaker bestellen!

Jan Walburg beoordeelde op 2019-04-14

Heel mooie producten, snelle levering.

Manuela Legtenberg beoordeelde op 2019-04-13

Prettig en fijn geholpen toen ik dacht dat het product uitverkocht was.
Product is daarna snel geleverd, dus erg prettig.

Els Bongers beoordeelde op 2019-04-12

Prima! Snelle levering! Mooi product!👍

Dineke Barendrecht beoordeelde op 2019-04-10

Prachtige wollen plaid en snelle levering met aardige attentie

Henk Teuling beoordeelde op 2019-04-09

De communicatie en de afhandeling van de uiteindelijke bestelling gingen perfect. Ik heb het product te kort om er over te oordelen, maar de webwinkel wordt professioneel gedreven vanuit een passie voor de producten.