Burgemeester Patijnlaan 109
3705CC Zeist

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

M Kooistra beoordeelde op 2019-02-12

Snelle verzending, netjes verpakt! Zeer tevreden!

Brandsma beoordeelde op 2019-02-11

Zoals het hoort. Besteld en de volgende dag afgeleverd met de post.

Nicola Graumann beoordeelde op 2019-02-10

Het was duidelijk,alles wat op tijd

Heleen Pluijm Verhagen beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en prachtig product. Goede verpakking.
Voor het eventueel terugsturen ontbreken de papieren.ook geen factuur bijgevoegd. Vooral dit laatste een gemis. Heb graag iets zwart op wit.

Yvette Baggen beoordeelde op 2019-02-07

Fijn (online) geholpen!

H.M. Snikkenburg beoordeelde op 2019-02-07

mooie kwaliteit....zowel plaid als kussen

Saskia Tonnaer beoordeelde op 2019-02-05

Tijdige bestelling, zorgvuldig ingepakt. Ervoor nog afstemming over levering.

Danielle beoordeelde op 2019-02-05

Leuke webshop, goede communicatie met betrekking tot de bestelling, snel geleverd!
Bedankt@

Dorothe Rijnvos-Peters beoordeelde op 2019-02-04

Top

Felicia Bakker beoordeelde op 2019-02-03

Mooi ingepakt, snelle levering en to product!

Leonie beoordeelde op 2019-02-02

Snel geleverd, goede kwaliteit

Paula beoordeelde op 2019-02-02

Zeer tevreden. Nadat ik het artikel besteld had kreeg ik per omgaande bericht dat het verstuurd was. De andere dag had ik het al in huis, inclusief een klein cadeautje. Heel attent. Kan niet beter

Angelique Lans beoordeelde op 2019-01-30

Prachtige plaid. Goede service.

Jannie Van der Wal beoordeelde op 2019-01-29

Keurige afhandeling, goede communicatie

Gerda Huisman beoordeelde op 2019-01-28

Plaid voldoet volkomen aan de verwachtingen: mooie kwaliteit, heerlijk warm en zacht.
Snelle levering.

Fleur Moesker beoordeelde op 2019-01-23

Snelle en goede service. Leuk met extra cadeautje erbij. Roze alleen donkerder dan verwacht.

Zoë beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden. Klein probleempje bij de levering, maar dit werd snel opgelost!
Zeer blij met het product.

Linda Stroobandt beoordeelde op 2019-01-21

Mooie website ! Vlotte levering !
Ik ben tevreden !

Mike Böhmermann beoordeelde op 2019-01-20

Nog eenzelfde kleed besteld bij Claudia, wat een prachtige en grote collectie, mooie webwinkel en de service is superpersoonlijk!
Het voelt als een vriendin die met je meekijkt en meedenkt.
Ga zo door zou ik zeggen.
Hartelijke groeten,
Monique en Mike

G.S Woudstra beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering, correcte bestelling, net als vorige keer