't Zanddorp 26
4335AJ Middelburg
+31 683820354

8,4

Shanna D beoordeelde op 2018-01-08

Zeer tevreden met de levertijd en het geleverde zwembad

Amy beoordeelde op 2016-12-15

Heel erg tevreden, snelle service en goede kwaliteit producten. Aanrader

Nancu Van laere beoordeelde op 2016-08-30

Een tot drie dagen en duurt 6 dagen

Mark Peeters beoordeelde op 2016-08-19

alles volgens afspraak

Kristof Keymolen beoordeelde op 2016-08-15

Goede levering, goed product, net een dagje te laat. Waarschijnlijk te wijten aan de transporteur.
Al bij al zeer tevreden met mijn aankoop.

Lorena de Meijer beoordeelde op 2016-08-08

Goede serverice, snelle levering

Liza beoordeelde op 2016-06-18

Perfect op tijd geleverd

Dyron beoordeelde op 2016-06-06

Uitstekend, niks op aan te merken. Leuk zwembadje besteld en volgende dag netjes thuisbezorgd

Karin de Groot beoordeelde op 2016-05-30

Erg tevreden en snelle levering.. geen 5 sterren omdat de verzend sticker (bijna net zo groot als de doos zelf) gewoon op de verpakking geplakt was. Aangezien het een kado was een beetje jammer want je kon het plaatje van het zwembad niet zien. Voortaan misschien verpakking eromheen doen.

2016