Weerenweg 17 A

Ilse Van den Boogert beoordeelde op 2019-04-28

Oxana Nikitina beoordeelde op 2019-04-27

Katarzyna Gachowska beoordeelde op 2019-04-19

Gerda de Jong beoordeelde op 2019-04-06

De laatste jaren was ik tevreden met huismerken, totdat ik op mijn 77e Ablepikha shampoo kreeg. Of ik in de Siberise bossen mijn haar stond te wassen, heerlijke geur en glanzende haren.
Nu na 2 mnd heb ik al een hele verzameling producten.
Wat Nuturica Sib.Face Peeling op je handen en liefkoos je gezicht, pure verwennerij.
Zonder duur te zijn...
Veel succes

kaja Nikken beoordeelde op 2019-04-04

Kim Muller beoordeelde op 2019-04-02

Snelle bevestiging van order en ook netjes de volgende dag afgeleverd!

Suzan Hamers beoordeelde op 2019-04-01

Fijne producten en snelle levering

Rina Lauwers beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering.

Dorothée Mensink beoordeelde op 2019-04-01

Gewoon goed. Pakje kwam snel. Niks te klagen

Damian Fraczek beoordeelde op 2019-04-01

Heel goed!

Wilma De Mooij beoordeelde op 2019-03-14

Een hele goede creme voor en goede prijs en een snelle bezorging!!!

L. Brinck beoordeelde op 2015-08-14

Deze Natura Siberica crème smeert lekker licht en voelt echt zacht aan op mijn huid. Fijn ook dat het organic is. Snelle levering met als extra's nog allerlei proefjes van andere producten!

2015