Arnesteinweg 37
KvK 20170969

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,5

Nico Castelein beoordeelde op 2019-05-22

In 1 dag van Nederland naar België geleverd!

André Aantjes beoordeelde op 2019-05-22

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Jolinda. beoordeelde op 2019-05-11

Gesproken met meneer omdat ik toch (ondanks dat ik de olie al een paar maanden gebruik) nog met wat vragen zat.
Heel erg duidelijke uitleg.
Levering ook netjes en snel.

Alexander Gobel beoordeelde op 2019-05-09

Had al een keer besteld bij dit bedrijf. Dat liep niet zo goed (niet goed bereikbaar). Dit keer ging alles goed.

karin grau bobrowski beoordeelde op 2019-05-08

nehme cbd schon 3jahre schmerzmittel ohne nebenwirkung einfach genial

Adrie Versluis beoordeelde op 2019-05-08

Heel tevreden dinsdag besteld woensdag al geleverd

Gerda Höflich beoordeelde op 2019-04-19

Schneller Versand. Immer wieder gerne.

Wim van Herpen beoordeelde op 2019-04-16

Originalcbd heb ik nog niet gebruikt maar wel heb al een beoordeling. Zondag besteld en maandag al het verzoek om m'n ervaring te geven, heel vreemd. Vandaag, dinsdag dus, het doosje ontvangen in een veel te grote verpakking die helemaal vol zal met het milieuvervuilende piepschuim. Tot zover mijn beoordeling.

Alie Dijkema- de Haan beoordeelde op 2019-04-11

Heel tevreden.

Adrie Versluis beoordeelde op 2019-04-10

Heel Tevreden ik heb Dinsdag Besteld Woensdag in huis!

Ute Röder beoordeelde op 2019-04-09

I have payed nearly 10 days ago and didnt recive the goods until today - and no information as an Email or anything else.

John van Gent beoordeelde op 2019-04-08

Al verschillende keren besteld bij OriginalCBD en geen enkele keer iets op te merken gehad !!

jaap van as beoordeelde op 2019-04-07

prima product en snel geleverd

CARINE Dierickx beoordeelde op 2019-04-05

Beste ik bestelde 2x 30ml ORIGINAL MUSCLE OIL EN WAT KRIJG IK OPGESTUURD 2X 10ML IK HOOP DAT JULLIE DAT RECHT ZETTEN EN HOOP OP EEN GOEDE AFLOOP CARINE DEIRICKX ADRES LANGEHAAG 127 TE IMPE POSTNR 9340 TEL 0478934441

paul diependaal beoordeelde op 2019-04-05

snel geleverd

hans finger beoordeelde op 2019-04-01

alles ging van A tot Z perfect

Mien beoordeelde op 2019-04-01

goede afhandeling

Johan van Vendeloo beoordeelde op 2019-04-01

Dik te vrede snelle levering

Desi Beukema beoordeelde op 2019-04-01

Top

W.H. Oosterveld beoordeelde op 2019-04-01

bestelling werd zeer snel geleverd