Arnesteinweg 37

Kommunikation prima,
Lieferung problemlos

Marianne Bouman beoordeelde op 2019-07-06

Goede producten.
Zeer snelle levering, de volgende dag al in huis!

Nadine beoordeelde op 2019-07-03

Makkelijk besteld, betaald en de volgende dag ontvangen! Top.

veronique peclat beoordeelde op 2019-07-03

Site qui est compliqué de faire changer...la commande ou la page

Rob Kramer beoordeelde op 2019-06-29

Donderdag besteld. Nu zaterdag. Bericht gekregen op donderdag dat bestelling is afgerond. Verder geen bericht meer gekregen en track en trace geeft geen informatie. Afwachten dus.

Dimitri Van Immerseel beoordeelde op 2019-06-26

Tevreden. Nu ook betalen met bancontact app

Henk Hermes beoordeelde op 2019-06-20

Makkelijk besteld en snel geleverd.

J M C van de Vliet-Vergeer beoordeelde op 2019-06-14

Snelle bezorging.

M.M. Bredek-Mestemaker beoordeelde op 2019-06-06

Vlotte levering. Duidelijke berichtgeving.

Christine Comeyne beoordeelde op 2019-06-05

Het rubberen knijpertje van één van de flesjes was samengedrukt, net als het kartonnen doosje.
Doch het knijpertje is gelukkig niet beschadigd.
Groetjes,
Christine

silvia de vries beoordeelde op 2019-05-26

Zeer snel tevreden

Nico Castelein beoordeelde op 2019-05-22

In 1 dag van Nederland naar België geleverd!

André Aantjes beoordeelde op 2019-05-22

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Jolinda. beoordeelde op 2019-05-11

Gesproken met meneer omdat ik toch (ondanks dat ik de olie al een paar maanden gebruik) nog met wat vragen zat.
Heel erg duidelijke uitleg.
Levering ook netjes en snel.

Alexander Gobel beoordeelde op 2019-05-09

Had al een keer besteld bij dit bedrijf. Dat liep niet zo goed (niet goed bereikbaar). Dit keer ging alles goed.

karin grau bobrowski beoordeelde op 2019-05-08

nehme cbd schon 3jahre schmerzmittel ohne nebenwirkung einfach genial

Adrie Versluis beoordeelde op 2019-05-08

Heel tevreden dinsdag besteld woensdag al geleverd

Gerda Höflich beoordeelde op 2019-04-19

Schneller Versand. Immer wieder gerne.

Wim van Herpen beoordeelde op 2019-04-16

Originalcbd heb ik nog niet gebruikt maar wel heb al een beoordeling. Zondag besteld en maandag al het verzoek om m'n ervaring te geven, heel vreemd. Vandaag, dinsdag dus, het doosje ontvangen in een veel te grote verpakking die helemaal vol zal met het milieuvervuilende piepschuim. Tot zover mijn beoordeling.