De Rikking 51

9,9

Marion beoordeelde op 2018-10-26

Snel en keurig geleverd.
Goed verpakt.
Houd je goed op de hoogte

Kristien beoordeelde op 2018-10-01

Zeer correcte afhandeling, vriendelijk, snel....een absolute aanrader om hier een aankoop te plaatsen.

Moeke beoordeelde op 2018-09-04

Correcte afhandeling, snelle service en natuurlijk het allerbelangrijkste een SUPER mooie vacht.

Michelle Rasch beoordeelde op 2018-08-30

Een winkel met hele mooie vachten en huiden! Het viel mij meteen al op dat de service bovenaan staat. Alles is te overleggen en je krijgt hele goede adviezen!
Super ervaring gehad en veel gekocht!
Volgende bestellen is weer hier bij Out of Afrika! Bedankt Rob!

B beoordeelde op 2018-07-25

We hebben de springbokhuid gisteren besteld en vandaag is het product al geleverd. Snelle levering en mooie product kwaliteit!

L Huinink beoordeelde op 2018-07-25

Prima bedrijf en KLANTVRIENDELIJK
De koeienhuid is echt heel mooi!

Kim Hoogstraate beoordeelde op 2018-04-05

Goed assortiment en snelle levering tegen scherpe prijzen. Tevens een goede after sales en duidelijke communicatie. Ik ga in toekomst meer kopen bij deze winkel :)

Maxime beoordeelde op 2018-02-26

Superblij met de koeienhuid! Hij werd snel bezorgd en is nog mooier dan op de foto. Hij krijgt een mooi plekje in ons nieuwe huis, en mochten we meer huidjes zoeken zullen we deze zeker hier bestellen. Bedankt!

Dorine Wels beoordeelde op 2018-01-21

Snelle levering en super mooie kleurcombinatie en kwaliteit. Ik ben er heel blij mee. Ik had hem in gedachten voor een stoel, maar uiteindelijk is hij op het voeteneind van mijn bed beland. Zoveel mogelijkheden...... Op Instagram, mijn pagina dorinewels, kan je de foto's zien. Als ik weer zoiets zoek dan kom ik hier zeker terug.

Stella beoordeelde op 2018-01-16

Beste Rob,

Hartelijk dank voor de prachtige springbokvacht! Zo snel bezorgd en zo zorgvuldig verpakt voor verzending.
Top!

Stella

Gerben beoordeelde op 2017-12-16

Top webshop en dito service Rob! Snelle en verzorgde levering. Kunnen veel webshops en voorbeeld aan nemen. Ik kom zeker terug!

Luc en Kim beoordeelde op 2017-11-15

Heel tevreden! Vriendelijk en uitgebreide info gekregen via telefoon. Bestelling geplaatst en werd snel bezorgd, netjes ingepakt. Zeker een aanrader!

Corina beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering. Mijn product paste niet in mijn interieur daarom heb ik hem retour gedaan. Dat ging allemaal heel vlot.

Carmen beoordeelde op 2017-11-09

Erg tevreden met het contact en het vloerkleed! Top! Ook de verzending verliep super snel.

Maxime beoordeelde op 2017-10-24

De service is echt top!! Helaas was er iets kapot binnen gekomen, daarover gelijk een mailtje gestuurd. Binnen een half uur al een reactie en een oplossing. Echt helemaal tevreden over Out Of Arfrika!

Janet Cuber beoordeelde op 2017-09-13

Super service, betrouwbaar en snelle levering. Niets is teveel. Top kwaliteit van de grijze koeienhuid, konijnenvacht en de schapenvacht. Ik raad iedereen outofafrika.nl aan.

Vincent beoordeelde op 2017-08-30

Erg tevreden. Normaal wil ik een koeienhuid graag zien ipv online kijken maar ben zeer verrast over de kwaliteit en snelle levering. Zeer goed. Ga zeker vaker bestellen!

Mirjam beoordeelde op 2017-08-09

Springbokhuidje en tas zijn prachtig heel blij mee en ook no supersnel geleverd.

Verhulst beoordeelde op 2017-07-12

Super snelle levering, super contact. Track and trace aanwezig. Ik zou iedereen deze shop aanraden! A+++++
Impalahuid is 100% identiek als deze op de site.

Desi beoordeelde op 2017-07-10

Blij met mijn koeienhuid die er net zo uitziet als op de site. Snelle service , top!!