De Rikking 51

alexander meulema beoordeelde op 2019-07-09

petra vermeulen beoordeelde op 2019-04-07

Diantha Van Amerongen beoordeelde op 2019-03-07

rens braal beoordeelde op 2019-02-13

Netjes verpakt en snelle levering
Goede kwaliteit

M Van der Linden beoordeelde op 2019-01-26

Zeer goede service.
Briefje erbij waarom de bestelling iets later is.
Echt een aanrader.

Wendy Wijnen beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering, persoonlijk briefje erbij, heel netjes !

Patrick Bollaert beoordeelde op 2019-01-09

Correcte en tijdige levering. Met correcte prijsvermelding van kosten op factuur. En duidelijke factuur/leveringsadres

Petra van Rhee beoordeelde op 2018-12-23

Mooie vachten snel bezorgd

Cora Kalthof beoordeelde op 2018-12-22

Corinne Stikkers beoordeelde op 2018-12-06

Mijn ervaring is bijzonder goed want ik had mijn bestelling al met 1 dag in huis met daarbij een persoonlijk geschreven kaartje, dir maak je niet vaak mee.

maria Berghuis beoordeelde op 2018-12-06

manuela schlueter beoordeelde op 2018-12-03

Imke Hoevenaars beoordeelde op 2018-12-02

Monica Click beoordeelde op 2018-11-26

IJslandse schapenvacht was de volgende dag al in huis en net zo mooi als op de foto, echt super!

Nellie Kerkhoven beoordeelde op 2018-11-24

Marion beoordeelde op 2018-10-26

Snel en keurig geleverd.
Goed verpakt.
Houd je goed op de hoogte

Kristien beoordeelde op 2018-10-01

Zeer correcte afhandeling, vriendelijk, snel....een absolute aanrader om hier een aankoop te plaatsen.

Moeke beoordeelde op 2018-09-04

Correcte afhandeling, snelle service en natuurlijk het allerbelangrijkste een SUPER mooie vacht.

Michelle Rasch beoordeelde op 2018-08-30

Een winkel met hele mooie vachten en huiden! Het viel mij meteen al op dat de service bovenaan staat. Alles is te overleggen en je krijgt hele goede adviezen!
Super ervaring gehad en veel gekocht!
Volgende bestellen is weer hier bij Out of Afrika! Bedankt Rob!

B beoordeelde op 2018-07-25

We hebben de springbokhuid gisteren besteld en vandaag is het product al geleverd. Snelle levering en mooie product kwaliteit!