Ompertsestraat 8
7045AJ Azewijn

9,0

Jan beoordeelde op 2019-03-21

Zeer tevreden. Scherpe prijs, en dan ook nog incl verzendkosten en inderdaad de volgende dag thuis. Vragen worden snel beantwoord. En via linkjes wordt je van de status op de hoogte gehouden. Iedere keer andere aanbiedingen!

Perfect!

Johan beoordeelde op 2019-03-18

Supersnel afgeleverd,Dank u.

Sherina beoordeelde op 2019-03-17

Snelle verzending goede prijs!

John van pelt beoordeelde op 2019-03-16

Snelle en goede levering inclusief.track&tracé.
In 1 dag geleverd.
Netjes

Richard beoordeelde op 2019-03-15

Supersnelle levering voor een prima prijs!

A. de Geus beoordeelde op 2019-03-14

Aan het product mankeerde niets. Wat ik wel hinderlijk vond, is dat het product 17,95 kostte en dat gratis verzending vanaf 18,-- gebeurt. Ik heb daarover contact opgenomen en vond de medewerkers (eerst per chat, later per telefoon) erg klantonvriendelijk. Kortaf en zakelijk. Mij werd aangegeven dat iets meer betalen, om die grens te halen, niet kon en dat ze ook niets hadden (voor een paar euro) dat ik erbij kon kopen. Hierdoor komt het over alsof er expres gekozen is om het product net onder de grens te beprijzen en voel ik me een beetje bedonderd. Als het niet opzettelijk is, dan is mijn tip om producten nooit meer 5 cent onder de limiet van gratis bezorgen te beprijzen.

Reactie van OutletGendringen.nl:
Beste de Geus,

Wij vinden het jammer dat u een negatieve review achterlaat. Wij hebben uw telefonisch tweemaal te woord gestaan met uw vraag waar wij in onze ogen een duidelijk maar zeker ook vriendelijk antwoord aan u hebben gegeven.

U weet toch voor u het product aanschaft wat de prijs is? Ik snap dan niet dat u zegt dat u zich bedonderd voelt.

Wij hopen dat u tevreden bent met uw bestelling.

Noud Willemse beoordeelde op 2019-03-14

Prima, snelle verzending. Tevreden over het gehele proces

Aïcha beoordeelde op 2019-03-12

Eenvoudige website en snelle levering

Reina Hendrikse beoordeelde op 2019-03-11

Goede snelle service zoals ze beloven

Ruud beoordeelde op 2019-03-08

Goede surfers.
Snelle afwikkeling. Bij retour als het product niet naar wens is.
Had wat besteld was niet naar mij wens.terug gestuurd. Binnen drie dagen geld terug gestort. Helemaal super

Josephine beoordeelde op 2019-03-03

Goede prijs snelle levering goed product.

Margreet beoordeelde op 2019-03-03

Heel goed

A vermeulen beoordeelde op 2019-03-03

Zeer tevreden .Snelle levering en een goed product

Angela beoordeelde op 2019-02-28

Snelle levering , goed verpakt.

Agnes beoordeelde op 2019-02-21

Super snelle levering

Edwin beoordeelde op 2019-02-18

Alles in orde en snel geleverd

Egbert Huttinga beoordeelde op 2019-02-16

prima vlote service en snelle levering

Cor Dekker beoordeelde op 2019-02-12

Wacht nog steeds op afhandelen van retour.

Ina Bussink beoordeelde op 2019-02-10

Correcte levering en duidelijke omschrijving van het product op de website

huub geerlings beoordeelde op 2019-02-08

radiator is o.k.