Ompertsestraat 8
7045AJ Azewijn

9,0

Tom DEurloo beoordeelde op 2019-02-07

Snelle correcte levering. Product niet zo goed als verwacht.

Cor Korevaar beoordeelde op 2019-02-03

Zeer snelle bezorging, en keurig verpakt !
Kortom > een uitstekende zaak !

Sieger van der goot beoordeelde op 2019-02-02

Prima afhandeling

J.Jurhill beoordeelde op 2019-02-01

Voor- informatie via specificaties was onvoldoende wegens ontbreken van onvolledige informatie. De door mij bestelde 4K 3D recorder van Panasonic beloofde veel goeds, doch er werd niet gewaarschuwd dat het apparaat ongeschikt was voor Ziggo. Aan enig handleiding bij Panasonic was van het bestelde type ook niets bekend. Wellicht dat het hier om een niet-Europees model ging. Er werd door het toestel ook gevraagd of je Pal of NTSC wilde hebben........... Overigens leek het me een goed toestel en de reactie op mijn retour was snel.

Gerard van der Valk beoordeelde op 2019-01-31

Keurige service, en snel

Jo's nijtmans beoordeelde op 2019-01-31

Goedkoop en snelle levering

Hans beoordeelde op 2019-01-31

Correcte en snelle afhandeling van de transactie. Prima info-voorziening. Besteld artikel naar wens.
Aanrader!

jeffrey beoordeelde op 2019-01-30

bij levering mistte ik onderdelen , gebeld en zijn netjes tot een compromie gekomen van de prijs .

Bo beoordeelde op 2019-01-30

Na herhaaldelijk e-mailen met een vraag over mijn bestelde spullen, krijg ik geen enkele
Respons

Hay beoordeelde op 2019-01-27

Apparaat werkte bij mij niet. Bovendien was het niet helemaal compleet
Maar na retourzending werd aankoopbedrag + verzendkosten prompt terugbetaald.

Koos Bonnema beoordeelde op 2019-01-25

Nog nooit van dit bedrijf gehoord maar toch een bestelling gedaan en betaald en ik moet zeggen dat alles van bestellen tot ontvangst thuis tot volle tevredenheid is gegaan. Keurig per mail een bestelbevestiging ontvangen en de communicatie met betrekking tot de status van verzending helemaal top.
Een prima product tegen een zeer scherpe prijs. (Brennenstuhl Garant 3x1,5 m2, neopreen kabelhaspel 25m)

Jacko Sound bvba beoordeelde op 2019-01-20

Snelle levering, product ok maar niet mogelijk om BTW verlegd te kopen. Tevens hoge verzendkosten. Geen aanrader voor professionals!

Barbara de Tombe beoordeelde op 2019-01-18

Besteld en supersnel geleverd.

Annelies beoordeelde op 2019-01-16

Prima service, alleen de levertijd is erg lang van de 4d mascara. Ik heb het nog steeds niet ontvangen.

twan claassen beoordeelde op 2019-01-14

Zeer tevreden over het product en de afhandeling ervan .

John Klaasse-bos beoordeelde op 2019-01-10

Goed en snel geleverd
Kwaliteit ook super
Vriendelijke groetjes van John Klaasse-bos

Rennie v d Steen beoordeelde op 2019-01-10

Prima lamp, snel geleverd.

Fritz beoordeelde op 2019-01-10

Alles war super

Stijn beoordeelde op 2019-01-09

De enige shop die dit product nog had. Ook snel en netjes geleverd.

Paranja Mauriks beoordeelde op 2019-01-09

Snel geleverd volgens afspraak