Ompertsestraat 8
7045AJ Azewijn

9,0

Rene beoordeelde op 2018-12-27

Wat besteld is ook snel binnen gekregen prima service

Lucas beoordeelde op 2018-12-24

Ik had een klacht over een product wat nat en daardoor onbruikbaar was ontvangen. De geboden oplossing was zeer goed en professioneel. Zou er een volgende keer weer bestellen.

Reactie van OutletGendringen.nl:
Beste Lucas,

Allereerst wat vervelend dat dit pakket in deze staat is aangekomen. Dit had niet mogen gebeuren.

U schrijft 'Pakket was ingepakt in een vuilniszak met ducttape', deze mening deel ik niet met u, veel producten worden ingepakt in een omdoos, mocht dit niet het geval zijn wordt deze ingesealt met krimpfolie wie vervolgens dichtgeplakt wordt met linnen-tape. Dit zorgt ervoor dat het product genoeg beschermt blijft tijdens transport.

Wij vinden het jammer dat u niet eerst telefonisch of per e-mail contact heeft opgenomen over dit voorval, zonder dat wij iets weten kunnen wij u natuurlijk niet helpen. Wij bieden voor u de volgende oplossing: Als u een retourformulier wilt invullen via onze website en deze per e-mail (of post) naar ons wilt retourneren zorgen wij dat u het aankoopbedrag retour krijgt. U mag het product dan zelf weggooien, dit aangezien wij geen nalevering kunnen doen.

Hopende u naar wens te hebben geholpen.

P.S. Hebben wij u naar wens geholpen? Zou u dan de beoordeling willen aanpassen?

ron beoordeelde op 2018-12-24

Prima.

F.Bennink beoordeelde op 2018-12-24

Een showroom exemplaar met gebruikerssporen soundmaster dab radio met Cd,/Bluetooth via internet met 65% korting gekocht. Paar dagen later thuis bezorgd in de doos met alle boekjes en extra spullen. De schade sporen zijn voor mij bijna niet zichtbaar, dus ik ben blij met mijn fantastische apparaat voor deze kleine prijs!

J. Swanenberg beoordeelde op 2018-12-23

Keuring op tijd geleverd en zeer betaalbaar.

Johan Mulder beoordeelde op 2018-12-22

Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen

Mariska Hendriks beoordeelde op 2018-12-19

Was een snelle levering en product vol deed aan de verwachting

Reactie van OutletGendringen.nl:
Geachte mevrouw Hendriks, Beste Mariska,

U schrijft tevreden te zijn over uw levering en product, toch geeft u ons een algemene beoordeling van 2 van de 5 sterren.

Kunt u mij vertellen wat wij in uw ogen kunnen verbeteren?

Rob Torremans beoordeelde op 2018-12-19

Overzichtelijke site, duidelijke e-mails en goed verzorgde bezorging.

Wilma beoordeelde op 2018-12-17

Laagste prijs
Super

H. Schriek beoordeelde op 2018-12-17

snelle levering

Els beoordeelde op 2018-12-17

Alles is vlekkeloos verlopen

Rolf beoordeelde op 2018-12-16

Wat ik besteld had werd snel geleverd en werkt prima

G beoordeelde op 2018-12-15

Henk beoordeelde op 2018-12-15

Snelle verzendservice, goede status informatie per mail en product conform beschrijving.

xxx beoordeelde op 2018-12-14

Supersnelle levering. Vrijdag om 16.00 uur besteld en om 16.30 uur al verzonden

Joop ter Beest beoordeelde op 2018-12-14

Perfecte Apple 5 s geleverd. Demo toestel, gewoon nieuw.

Jan Egbers beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering.
Prima geluid van de sp120 luidspreker

R. Kraaij beoordeelde op 2018-12-11

Bestelde buitenlamp is op afgesproken tijdstip en kwaliteit geleverd.

HM beoordeelde op 2018-12-10

Het product was beschadigd toen het geleverd werd. 2 dagen later werd het gratis - ter vervanging - opnieuw geleverd. Als dat geen service is dan weet ik het niet.

Henk Mettinkhof beoordeelde op 2018-12-08

prima service.