Ompertsestraat 8

Aart Dirks beoordeelde op 2019-06-22

Makkelijk bestellen.
Geen verzendkosten.
Snel en netjes geleverd.
Zeer tevreden dus. Aanrader.

DG van Veldhuizen beoordeelde op 2019-06-20

Prima duidelijk en goed geen gezeur en dvd speler voldoet super aan verwachtingen

Mark beoordeelde op 2019-06-18

Verpakking was al aangebroken en dicht geplakt met plakband bij ontvangst.
Klantenservice niet te bereiken. Tot nu toe niet terug gebeld na inspreken voicemail.

CJ Moeken beoordeelde op 2019-06-17

Aanbevolen.

Anne-Marie Verschueren beoordeelde op 2019-06-14

Heel tevreden. Snelle levering.

Thomas van Waalwijk beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering. Goed verpakt. Lage prijzen

Robert Nagtzaan beoordeelde op 2019-06-10

Super klantgericht bedrijf. Snapt de klant. De bestelde telefoon was defect en werd zonder vragen vervangen. Dikke pluim voor jullie service.

Bezoeker beoordeelde op 2019-06-10

Scherp geprijsd en vlotte levering.

Susan Hendriksen beoordeelde op 2019-06-06

Zeer tevreden!

Patricia Hazenberg beoordeelde op 2019-06-05

Snelle en correcte levering

Fred Mulkens beoordeelde op 2019-06-04

goed advies en snelle levering

Marthe van Benthem beoordeelde op 2019-06-02

Prima materiaal.

Bezoeker beoordeelde op 2019-05-29

Snelle afhandeling

Wendelien IJdel beoordeelde op 2019-05-26

Prima product op tijd geleverd en uitstekend verpakt .

Emir Elezovic beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling kwam op het verwachte moment aan. Niks te klagen dus en zo hoort het ook.

Bennie Pothoff beoordeelde op 2019-05-22

Prima

Bezoeker beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en goed verpakt.

Anton Bijleveld beoordeelde op 2019-05-14

Het bestelde product was slecht verpakt en niet compleet. Erg jammer. Heb het per omgaande teruggestuurd.
Het betaalde bedrag werd OOK per omgaande terug gestort. Wat dát betreft TOP.

Bezoeker beoordeelde op 2019-05-06

Goed

Paul Westerhuis beoordeelde op 2019-05-02

Wat moet je er van zeggen je besteld iets maar krijgt het niet geleverd met als excuus bij KPN is het een rommeltje wat heb ik daar als klant mee te maken verstuur het dan met DHL KPN is niet de enige bezorger dus nee ik ben niet tevreden.
Ik heb wel mijn geld terug gehad dat is dan weer een plusje.

Reactie van OutletGendringen.nl:
Beste klant,

KPN is een telecom-leverancier en is niet onze transporteur. Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Wij zijn over het algemeen tevreden over de kwaliteit van PostNL, dit is dan ook de reden dat wij hiermee verzenden en niet met DHL, UPS etc.

Echter kan het bij PostNL ook voorkomen dat een pakket niet óf te laat bezorgt wordt, overal waar met mensen wordt gewerkt worden fouten gemaakt.

Wij vinden het wel vervelend dat u ons slecht beoordeelt op het feit dat PostNL een pakket niet óf te laat bezorgt.