OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl is een internetwinkel die retourpartijen opkoopt van grote internetwinkels (nieuwe producten, retouren en artikelen met verpakkingsschade). Op alle producten die wij verkopen zit volledige fabrieksgarantie*. Tevens bieden wij u ook nog 14 dagen geld terug garantie!

U kunt producten bestellen via onze webwinkel, in het winkelmandje kunt u kiezen om het product op uw locatie te laten bezorgen door onze transporteur of af te halen bij ons magazijn.

Als u een product wilt bekijken, voor dat u de aankoop doet, kan dit in ons magazijn. U dient hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Wij reserveren geen producten. Wilt u zeker zijn dat het product nog aanwezig is wanneer u komt, dient u het product te bestellen met optie ‘Afhalen’ óf telefonisch contact met ons op te nemen.

* = Tenzij anders aangegeven.

Audio, TV, Foto, computers, Software, doe-het-zelf

9,0
1.068 klantbeoordelingen
Filter 1028 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Jolanda smoorenburg

Ja zeker

• Frank van Holten

Zeer goede service

• Hoe beoordeel je OutletGendringen.nl?

• Andre Hoekjan
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Snelle levering, zoals beloofd.

• Dennis Greve
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Snelle levering, alles was heel aangekomen

• Henk Folmer

Prima prijs product verhouding

• gerda schultz
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Een camera leveren die weil werkt. En als je dan erover belt je rot antwoord krijgt in het kader van:doe de stekker in het stopcontact en dan werkt het. Terwijl je hebt gezegd het herhaaldelijk met iemand Anders op 2telefoons en stopcontacten en batterij geprobeerd hebt. Zorgt er niet voor dat ik het vertrouw

Antwoord van OutletGendringen.nl

Geachte mevrouw Schultz, beste Gerda,

Wat jammer dat u problemen ervaart met de door u gekochte camera, dit is niet wat wij willen en ook niet wat moet kunnen. Zou u ons misschien een e-mail kunnen sturen of telefoontje kunnen plegen met het exacte probleem? Wij hebben hier namelijk nog geen exacte probleemomschrijving.

Kunt u mij tevens vertellen wanneer u ons gebeld heeft en een "rot" antwoord heeft gekregen? Ik wil dit dan namelijk intern nagaan, gezien dit uiteraard niet de bedoeling kan zijn.

Ik hoor graag van u én help u graag met uw probleem.

• Jan Bouwmans

Prima service

• Rivalino Ceron
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Snelle goede service! Product had een kleine beschadiging, maar dit was netjes aangegeven! Viel allemaal reuze mee!

• Vincent van den Heuvel

Fffgg

• Maarten Coelingh
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Web winkel geen probleem, jammer dat de batterij in het horloge leeg was! jammer als verjaardagscadeau