Ekkersrijt 2005
5692 BB Son en Breugel
040-235-337

9,0

Maurits beoordeelde op 2018-05-31

Wij hadden op kort termijn een PVC vloer nodig en na contact opgenomen te hebben met OutletPVC konden zij al snel een datum inplannen, wij wisten wel al welke vloer wij wilden hebben en deze hebben zij dankzij snelle en heldere communicatie bij ons geleverd en gelegd voor een lage prijs!!

Al met al zijn wij zeer tevreden!!

Ralph van Essen beoordeelde op 2017-07-31

Prima partij om je vloer door te laten leggen

Heijstek beoordeelde op 2017-07-20

In 1 woord uitstekend! Goed overleg, prima communicatie, stipt op tijd, keurig werk, eerst vloer met egaline geëgaliseerd en een dag later keurig de pvc vloer gelegd. Prima werk, nette en fijne vloerleggers, kortom aan te bevelen.

Bastiaan Vriezen beoordeelde op 2017-07-20

Prima bedrijf, communicatie over levering kan wel beter. Zeker een aanrader!!

Riny Driessen beoordeelde op 2017-07-20

Heel tevreden, goed geholpen en heel geduldig.

Tomas Nijssen beoordeelde op 2017-04-21

Zeer tevreden, duidelijk, overzichtelijke webshop. Alle informatie staat erop. Over de service ben ik ook erg tevreden, bestelling lag volgende dag netjes klaar.