Olympiaweg 28a

Ej Lindstedt beoordeelde op 2019-09-16

Ted Van der stap beoordeelde op 2019-09-14

Coskun Yilmaz beoordeelde op 2019-09-14

Super,
Echt super netjes optijd met levering.
Horloge ziet eruit zoals ik verwacht had op internet,
En aardig dat ik er een mooie armband bij kreeg. Top webshop afz Coskun Yilmaz

Rob Van loon beoordeelde op 2019-09-12

Mooi horloge, armband ook erg mooi.
Goede service !

Jens Van den tillaer beoordeelde op 2019-09-11

Snel binnen, goede levering en makkelijke webshop

Geertje Klock beoordeelde op 2019-09-09

Hisco Robijn beoordeelde op 2019-09-08

Super tevreden! 1: heel mooie actie met prijskorting van wel 200% en op de koop toe een extra armband daarbij.
2: zeer correcte levering via PostNL, waarbij outletuur me dagelijks op de hoogte hield van de vordering en ik mijn pakketje binnen de 3 dagen in bezit had! Super aanrader!

Harrie Warnar beoordeelde op 2019-09-08

Erg duidelijk hoe deze website te werk gaat zeer betrouwbaar

Naoufal Ambari beoordeelde op 2019-09-07

Zeer klantvriendelijk, snel bezorgt en zoals belooft en mooie bij passende armband en een horloge versteller. Kortom zeer te vrede

Narcisse Kouawo beoordeelde op 2019-09-05

Ik ben heel blij om deel uit te maken van je klantenkring en ik dank je echt voor je snelheid

Huriye Binboga beoordeelde op 2019-09-05

Prachtig horloge van Michel kors gekocht! Zeer tevreden

M.G beoordeelde op 2019-08-30

snelle levering.goed materiaal en horloge zag en net zo goed uit als het werd aangeprezen

Erik Kettenis beoordeelde op 2019-08-30

Na de bestelling zou het max 6 werkdagen duren tot de levering, dit werden 12 werkdagen en pas op werkdag 10 kreeg ik te horen dat vanwege vakantiedrukte en dat het horloge niet op voorraad was het later geleverd zou worden. Levering was in orde. Helaas was het uurwerk groter dan gedacht, op alle manieren geprobeerd contact te zoeken om te kunnen retourneren, mail-telefoon-whatsapp-facebook-messenger maar geen reactie. Erg teleurstellend. Service staat bij dit bedrijf duidelijk niet hoog in het vaandel

Kristiyan Stoyanov beoordeelde op 2019-08-28

Goed

Abdelouahed Serroukh beoordeelde op 2019-08-27

Bianca beoordeelde op 2019-08-27

Weken geduurd voor ik mn horloge had, werd beloofd als troost een armband kado. Dit was januari. Tot op heden niets ontvangen. Nu inmiddels blokkeren ze je van whatsapp. Reageren nergens meer op. Als je iets beloofd moet je het nakomen

Anoeska Hira beoordeelde op 2019-08-27

De levering was veel sneller dan gepland. Ene kant super, aan de andere kant had ik expliciet gevraagd om het de week erop te kunnen krijgen, omdat ik niet thuis zou zijn. Dat was daarom ietsjes minder.

Walid Alkasmi beoordeelde op 2019-08-26