Olympiaweg 28a

Carolina hoogendoorn beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden

Armine Baghramyan beoordeelde op 2019-07-14

Jacek Jelonek beoordeelde op 2019-07-14

Ik ben heel blij. het horloge is geweldig. Ik bestelde op donderdagavond En op zaterdag kreeg ik een bestelling. snelle reactie en levering. dank u wel

Siebold Van der Werf beoordeelde op 2019-07-14

Steven Mulder beoordeelde op 2019-07-14

Mooi horloge gekocht met een snelle levering. 1 Min punt is dat je geen mail ontvangt van je aankoop , je krijgt pas een mail zodra je bestelling wordt uitgeleverd

mitch schraven beoordeelde op 2019-07-14

Zeer tevreden en eerder binnen dan verwacht

Bram Nicolai beoordeelde op 2019-07-13

Super snelle levering. Duidelijke product omschrijving en een uitstekende prijs. Volgende keer bestel ik hier zeker weer

Rob de Best beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden, en blij met me horloge.

Dafir beoordeelde op 2019-07-13

Heel goed

Serena Van Dijk beoordeelde op 2019-07-13

Rowan Uchiha beoordeelde op 2019-07-12

Darly beoordeelde op 2019-07-12

Voor het eerst besteld bij Outlet Uur.nl

korte levertijd. en de leuke gratis cadeau erbij is fantastisch.
Ik blijf zeker wel klant.

Mia Van lieshout beoordeelde op 2019-07-12

Voor de eerste keer besteld ben content. En snelle levering 👍

Abdullah Ekici beoordeelde op 2019-07-12

Tjeu Foolen beoordeelde op 2019-07-12

K Kral beoordeelde op 2019-07-12

Roy Markink beoordeelde op 2019-07-12

Joey Hendriks beoordeelde op 2019-07-12

Pakketje na 2 dagen ontvangen.
Heel goed verpakt, super mooi horloge. Zeker een aanrader, dus voor de gene die mijn recensie nu leest. Ik zeg doen:) en als het je niet aan staat kan je t altijd terug sturen..

Perfect🤘🏻