Olympiaweg 28a

Karol Sokol beoordeelde op 2019-05-24

Snel en perfect

Karin Kok beoordeelde op 2019-05-23

Mozi beoordeelde op 2019-05-22

Ik ben super tevreden over de horloge en de service. Het was zondag besteld en dinsdag in huis. Ik kreeg op tijd de gegevens hoelaat het zou komen. En de bijpassende armband was ook erg mooi. Een aanrader!

Evy Devos beoordeelde op 2019-05-22

Super tevreden, niet veel goede ervaringen met online shoppen. Zondag besteld en dinsdag in huis super!!! Een super ervaring ik bestel hier zeker nog!!!

Jasper Haen beoordeelde op 2019-05-22

Feisal Amezian beoordeelde op 2019-05-22

De leverings afhandeling is zeer goed
Communicatie verloopt vlot
Goede eerlijk service
Waar voor u geld
De horloge is van hoogwaardige kwaliteit
Bedankt!

Denise Franssen beoordeelde op 2019-05-22

Mooie mk horloge gekocht voor n mooie prijs vandaag besteld dag later had ik hem al in huis , zo tevreden dat er al 3 dames zijn die hierdoor ook zijn gaan bestellen. Top!

Gea San a jong beoordeelde op 2019-05-20

Githa Datadin beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden. Ik had zelfs na 5 uur besteld en het alsnog de volgende dag in huis. Super service!

Mustafa Inaoui beoordeelde op 2019-05-17

Werd op de afgesproken dag geleverd

Lida Walizada beoordeelde op 2019-05-16

er tevreden over mijn bestelling Horloge kwam de volgende werkdag al binnen. 👍🏻

Marc kleppe beoordeelde op 2019-05-15

Wil iets negatief schrijven, maar helaas dat gaat niet. De levering was snel, kwaliteit is prima. Kortom een geweldige ervaring. Volgende horloge wordt hier zeker bestelt

Hilal Ozturk beoordeelde op 2019-05-15

Ik ben zeer tevreden met mijn product, daarnaast was de bestelling meteen al de volgende dag in huis! Ik raad Outletuur dus zeker aan aan vrienden, familie en kennissen.
Een klein opmerking, ik heb alleen de bijbehorende armband die als cadeau werd gegeven niet ontvangen, heb een bericht gestuurd en wacht nog een antwoord af.

joeri vanlangenhof beoordeelde op 2019-05-15

Tevreden. Besteld en tijdig geleverd. Absoluut aan te raden.

Michel Danen beoordeelde op 2019-05-15

M. Aatt beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden. Horloge kwam de volgende werkdag al binnen. Ziet er prima uit. Scheelde me ook een hoop geld. Iemand heel blij mee gemaakt!

mart klaassen beoordeelde op 2019-05-11

Kim Hoever beoordeelde op 2019-05-11