Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31(0)85 105 4102

M Bouazza beoordeelde op 2019-05-22

Top! Had mijn bestelling de volgende dag al in huis, ik ben zeer tevreden over het product, neutraal in geur en makkelijk in te slikken

Mien beoordeelde op 2019-05-13

Dinsdag bestelt, donderdag al aangekomen! Keurig verpakt, zeer tevreden!

Nelleke Wester beoordeelde op 2019-05-12

Makkelijk te bestellen en snel verstuurd.

Sabrina Visser beoordeelde op 2019-05-08

Erg tevreden over de levering. Duidelijke omschrijving.
Nu een aantal weken bezig met DCI en begin nu verschil te merken met name mentaal.

Kirsten Teunisse beoordeelde op 2019-05-07

Snel geleverd. Ik merkte al snel dat ik een beter humeur had en iets meer energie, na een paar dagen gebruik van de DCI en tri sense! Mijn acné is zelfs al iets minder geworden, maar dat komt mogelijk ook door het vermijden van zuivel. Top!

Marloes Ploeg-Jager beoordeelde op 2019-05-06

Ik ben erg tevreden over OvaBalance. Mijn bestelling werd op tijd geleverd (zondagavond besteld, dinsdag in huis) en was netjes verpakt. Ook was het pakketje voorzien van aanvullende informatie over de supplementen van OvaBalance. Voorafgaand aan de bezorging werd ik goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. De volgende keer bestel ik zeker weer bij deze webwinkel!

Stefanie Wulteput mauroo beoordeelde op 2019-05-06

Elsie Lampers beoordeelde op 2019-05-05

Heel tevreden. Correcte service, op één dag geleverd!

Marynthe Tijink beoordeelde op 2019-05-03

Aysel Mammadova beoordeelde op 2019-04-29

Maartje Polman beoordeelde op 2019-04-24

Snel bezorgd en netjes verpakt! Ook goed op de hoogte gehouden van de levering.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Maartje, goed om te horen dat de levering aan je verwachtingen voldeed. Wil je nog meer weten over de supplementen, dan kun je altijd even contact opnemen.

Deborah Wildemeersch beoordeelde op 2019-04-24

Kim Heuveling beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering, goede uitleg product.

Bedankt Kim, fijn!

Chantal Helsper beoordeelde op 2019-04-20

Denise Sanders beoordeelde op 2019-04-19

Yvonne Smolders beoordeelde op 2019-04-17

Tevreden, zeker over de klantenservice. De bestelling was niet meteen verzonden. Na een aantal dagen contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg snel reactie en de volgende dag had ik m'n bestelling al in huis.

Reactie van OvaBalance:
Hi Yvonne, het komt ook wel eens voor dat er iets niet goed gaat ;) Maar dat lossen we dan zo snel mogelijk op. Hopelijk heb je profijt van de supplementen.

Mathilde Simon beoordeelde op 2019-04-17

Snelle bezorging en in het pakketje zat een informatie sheet met alles dat je moet weten bij het gebruik van de supplementen. Heel fijn!

Reactie van OvaBalance:
Hallo Mathilde, in het informatiedocument dat bij de bestelling zit proberen we je zoveel mogelijk op weg te helpen. Heb je vervolgens alsnog vragen, dan kun je altijd even mailen of bellen en dan helpen we je verder!

Debby Gijsen beoordeelde op 2019-04-10

Snelle en goede levering. Over t resultaat kan ik nog niet veel zeggen. Ben pas 10 dgn de supplementen aan t gebruiken.

Reactie van OvaBalance:
Hoi Debby, bedankt voor je reactie op de verzending. Als je het effect van de supplementen merkt en je bent er blij mee dan horen we het ook graag!

Kelly Janssen beoordeelde op 2019-04-10

Roos Van Amerongen beoordeelde op 2019-04-08