Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31645180180

Sophie Muller beoordeelde op 2019-01-18

Snel ontvangen en ook nog een extra blad met informatie, erg prettig!

Nima beoordeelde op 2019-01-17

Ik zeer tevreden over de service, met name over de toegevoegde gebruikswijziging (zeer nuttige informatie) en informatie, status bestelling per mail.

Zeer tevreden over de service!!!

Anouk Hamers beoordeelde op 2019-01-16

Alles verliep servicegericht. Geen opmerkingen.

Marina beoordeelde op 2019-01-16

Heel snel ontvangen, met extra informatie over de producten. Zeer tevreden!

Marleen Hoogeslag beoordeelde op 2019-01-15

Chris Zillevolde beoordeelde op 2019-01-15

Perfecte service, snelle levering en reacties op vragen

Adina Ramos Silva beoordeelde op 2019-01-12

A Joren beoordeelde op 2019-01-10

Goede en duidelijke informatie op de website, zeker met uitleg over de hoeveelheid werkbare stof in DCI. Na bestelling nog een goede nazorg per e-mail van Myriam. Al met al zeer tevreden en nu voor de tweede keer besteld.

Reactie van OvaBalance:
Ja, de hoeveelheid DCI per capsule (600 mg) is een heel belangrijk punt en ook precies de reden dat sommige andere aanbieders goedkoop lijken, maar het eigenlijk helemaal niet zijn (met maar 300 mg of nog veel minder per capsule!). Goed dat je dat gezien hebt.

Hopelijk ook voor jou snel goede resultaten met de supplementen!

RJ beoordeelde op 2019-01-09

Snelle service en een bijgevoegd documentje met de nodige uitleg. Top!

Reactie van OvaBalance:
Als je alsnog vragen hebt, schroom niet om een berichtje te sturen!

Ashley Arrindel beoordeelde op 2019-01-08

Ik heb dit product gekocht ivm dat ik syndroom heb van pcos en raak tot het en niet zwanger. Mijn collega heeft dit ook gebruikt en zij voelde meteen een verschil dat haar lichaam veranderde in meer energie en ik zag het ook aan haar. Na ongeveer 6 a 8 weken hoorde ik dat ze zwanger was en ze had tussen die tijd ook controle gedaan bij de gynaecoloog en arts vertelde dat ze minder blaasjes heeft rond de eierstok. Ze was zeker te vreten hierover.

Reactie van OvaBalance:
Beste Ashley, we hopen dat de supplementen snel werken voor je!

Linda Struik beoordeelde op 2019-01-07

Zeer tevreden, binnen 1 dag al in huis met een beschrijving en een extra schrijven. Erg fijn om mijn bestelling zo vlug en op deze manier te ontvangen

Reactie van OvaBalance:
Hi Linda, ja altijd prettig om je bestelling snel in huis te hebben, we doen ons best :-) Bedankt voor je reactie.

Judith beoordeelde op 2019-01-07

Tevreden! Producten snel in huis en heldere uitleg bijgevoegd. Ben benieuwd naar de resultaten!

Reactie van OvaBalance:
Hallo Judith, fijn om te horen. En we zijn ook geïnteresseerd in wat de resultaten zijn bij jou, dus als je ons op de hoogte wilt houden, graag.

Szimonetta Khalil-Harago beoordeelde op 2019-01-06

A Joren beoordeelde op 2019-01-05

De website geeft duidelijke informatie, de verzending ging snel (ik had het pakketje binnen 2 dagen in huis) en de nazorg met informails is fijn!

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je positieve feedback 😀

Cindy Nijland beoordeelde op 2019-01-02

R Hessels beoordeelde op 2018-12-26

Kimberley Nijland beoordeelde op 2018-12-15

Snelle levering met duidelijke uitleg over de producten. Ik merk na 1.5 week gebruik van de producten dat mijn vermoeidheid afneemt :)

Reactie van OvaBalance:
Goed om te horen Kimberley, blij dat je er baat bij hebt!

Frederike Dekker beoordeelde op 2018-12-14

Sangie Nutbey beoordeelde op 2018-12-09

Tevreden, zat en goede uitgebreide uitleg bij mijn bestelling waar ik veel aan heb. IK gebruik dit nu als handleiding voor ook eventuele aanschaffen van meerdere producten.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Sangie, mocht je nog meer vragen hebben over de supplementen dan kun je altijd even contact opnemen 👌

Karen beoordeelde op 2018-12-06

Goede service en snel antwoord bij aanvullende vragen.

Bedankt voor je feedback Karen 🙏