Prinsengracht 51
1015 DL Amsterdam
+31645180180

Saadia Achfoure beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind en wanneer de levertijd zal zijn. Het pakketje is goed verpakt om beschadiging te verkomen.

Reactie van OvaBalance:
Hi Saadia, bedankt voor je reactie, vinden we altijd leuk om te horen! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen ๐Ÿค“

Eveline van Scherpenzeel beoordeelde op 2018-09-03

๐Ÿš€๐Ÿš€๐Ÿš€ > ๐Ÿ˜€ > ๐Ÿ‘

Marieke Albricht beoordeelde op 2018-08-26

Joanne van Tuijl beoordeelde op 2018-08-13

Rian Brinksma beoordeelde op 2018-08-03

Eline Wester beoordeelde op 2018-08-03

Er werd aangegeven dat het langer kon duren, omdat het product niet in voorraad was. Toch was het pakketje er snel!
En er zat een leuk persoonlijk kaartje bij, echt super service!

Reactie van OvaBalance:
Hi Eline, het komt eigenlijk nooit voor dat we geen voorraad hebben.

Alleen is de populariteit van D-Chiro-Inositol in Amerika enorm gestegen het afgelopen jaar waardoor onze leverancier ook geen voorraad meer had!

Gelukkig duurde het maar kort en konden we jouw bestelling toch nog vlot versturen. Blij dat het je meeviel! ๐Ÿ˜…

Als je nog vragen of opmerkingen hebt: we horen het graag en helpen je ook graag verder.

Lisa Edelaar beoordeelde op 2018-07-29

Anouk burghouts beoordeelde op 2018-07-27

Cheryl Van Arnhem beoordeelde op 2018-07-25

Diana Bos beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering. Vrijdag besteld en zaterdag werd het al bezorgd. Goed verpakt en een uitleg erbij in. Zeer tevreden!!

Reactie van OvaBalance:
Goed om te horen Diana, bedankt!

Marije Hoorn beoordeelde op 2018-07-23

Carla Grasdijk beoordeelde op 2018-07-21