Prinsengracht 51
+31645180180

Angelique Vandevenne beoordeelde op 2018-02-16

Alles ok

Jolanda de Bree beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering met persoonlijke noot!

Reactie van OvaBalance:
Meestal worden bestellingen geplaatst voor 16.00 uur dezelfde dag verstuurd. En wat betreft de persoonlijke noot... bedankt voor jouw persoonlijke reactie op deze manier πŸ˜‰

Marjolijn Koenraat beoordeelde op 2018-01-29

Heel tevreden. Bestelling snel binnen en discreet verpakt. Leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat!

Reactie van OvaBalance:
Hallo Marjolijn, we hebben inderdaad geen merk of url op de verpakking staan om te zorgen dat anderen niet kunnen zien wat er in de zending zit! Succes met de supplementen.

Adriana Miu beoordeelde op 2018-01-26

Geweldige advizen 😊

Reactie van OvaBalance:
Leuk om te horen Adriana, we proberen jou en anderen zo goed mogelijk te helpen.

Maaike Vos beoordeelde op 2018-01-20

Snel verzonden en keurig verpakt. Er zit een duidelijke beschrijving bij en een kaartje, heel attent. Hopelijk gaat mij dit helpen.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Maaike, we hopen ook dat je snel verbetering merkt, we horen het graag.

dr. Marja van Engelen beoordeelde op 2018-01-19

Snelle levering Goede kombinatie van inositolen

Reactie van OvaBalance:
We stellen de beoordeling op prijs en hopelijk hebben veel patiΓ«nten snel baat bij de supplementen.

Marieke beoordeelde op 2018-01-14

Bestelling was snel geleverd, met duidelijke gebuiksomschrijving.

Reactie van OvaBalance:
Bedankt Marieke voor je reactie! Mocht je toch nog meer willen weten of vragen hebben kun je ons altijd een bericht sturen.

Jett Fetter beoordeelde op 2017-12-28

keurige afhandeling

Reactie van OvaBalance:
Hallo Jett, bedankt voor je beoordeling! We versturen meestal binnen een dag, een uitzondering daargelaten. Met het weekend mee kan het dan een paar dagen duren voor je bestelling bezorgt wordt. We proberen ervoor te zorgen dat dit niet het geval is πŸ€“

Dephny van Zanten beoordeelde op 2017-11-10

Zeer snelle levering. En werdt goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakketje

Reactie van OvaBalance:
Hi Dephny, bedankt voor je compliment! We zorgen dat we onze supplementen altijd op voorraad hebben en versturen in veel gevallen dezelfde dag zodat jij je pakketje zo snel mogelijk hebt πŸš€πŸš€

Bia Netjes beoordeelde op 2017-11-06

Snelle ontvangst, netjes verzonden en er zit geen troep in, het is 100% DCI. Nu nog afwachten of het voor mij de gewenste effecten zal hebben :)

Reactie van OvaBalance:
Hallo Bia, fijn dat je pakket vlot is aangekomen.
De DCI capsules (die zelf ook volledig plantaardig zijn) bevatten inderdaad niets anders dan 600 milligram D-Chiro-Inositol, dus geen vul- of vloeimiddelen of andere toevoegingen.
Ik hoop dat je snel effect merkt van de DCI!

Esther De haan beoordeelde op 2017-10-22

Bestelling snel in huis. Met een goede beschrijving hoe het product te gebruiken en een persoonlijk bedankje voor de bestelling.

Reactie van OvaBalance:
Hi Esther, in bijna alle gevallen worden bestellingen voor 17.00 uur dezelfde dag verzonden! Mocht je na het lezen van de bijgevoegde beschrijving nog vragen hebben over de producten dan kun je altijd even contact opnemen.

Kaoutar Tribou beoordeelde op 2017-10-20

Super! Mijn vraag werd snel beantwoord en mijn bestelling had ik de volgende dag in huis echt fijn!

Leuk om te horen dat je tevreden bent Kaoutar! 😊😊

Margreet Mol beoordeelde op 2017-10-20

Snel in huis

Reactie van OvaBalance:
Hi Margreet, we proberen altijd je bestelling de volgende dag bij je te hebben! Bedankt voor je reactie πŸ™πŸ™

EMW beoordeelde op 2017-10-09

Goede service en snelle levering

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je review, als je vragen hebt kun je ze altijd stellen πŸ‘

Debbie Daams beoordeelde op 2017-10-09

snelle levering!

Reactie van OvaBalance:
Hallo Debbie, we doen altijd ons best je zo snel mogelijk te helpen. Bedankt voor je reactie!

Jeannette Pijl beoordeelde op 2017-09-10

Na bestelling gelijk een bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag weer een mail dat het pakketje is verzonden en die zelfde dag werd het al bezorgt. Netjes en zorgvuldig verpakt, dus een goede ervaring met mijn aankoop bij OvaBalance. Nu afwachten of het product ook helpt.

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je positieve reactie Jeanette en fijn dat je jouw bestelling snel in huis had. Hopelijk heb je snel baat bij de supplementen.

Miranda Van Lint beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering en fijne communicatie!

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je reactie en beoordeling Miranda, we stellen de feedback van onze klanten erg op prijs.

M. van de Groep beoordeelde op 2017-09-03

Woensdagavond besteld en vrijdag in huis. En netjes een mailtje met de vraag of ik het goed ontvangen heb. Een goede service!

Reactie van OvaBalance:
Blij om dat te horen! Als we je verder nog kunnen helpen dan weet je ons te vinden.

Annet beoordeelde op 2017-09-03

Heel tevreden, snel ontvangen. Nette uitleg erbij. Ben heel benieuwd naar de resultaten.

Reactie van OvaBalance:
Fijn Annet! Als je nog vragen hebt horen we het graag.

Steffie Kuijpers beoordeelde op 2017-08-28

Snelle en goede levering

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je bestelling Steffie, we helpen je graag nog een keer.