Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31645180180

Tamara Sallons beoordeelde op 2018-11-17

Gemakkelijk te bestellen. Maandag besteld, woensdagavond in huis. Goede beschrijving bij het product!

Kathleen Tolud beoordeelde op 2018-11-03

snelle levering .

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je reactie Kathleen, we helpen je een volgende keer weer graag snel โšก๏ธโšก๏ธ

Eurydice Simons beoordeelde op 2018-10-23

Merkte de eerste dag al wat verandering...geen trek in zoetigheid. En ook niet laat op de avond. Ook niet onnodig eten. Vandaag is mijn 2de dag en ik moet zeggen dat ik er goed bij voel. Heb last van haaruitval maar dat zal op den duur blijken of het verminderd. Mij was via de dermatoloog geadviseerd aan de Diana pil te beginnen( ooit al gedaan maar toen kreeg ik overgewicht)...ben toch op onderzoek uitgegaan en kwam bij jullie terecht.

Reactie van OvaBalance:
Goed om te horen Eurydice! Hopelijk de komende tijd nog meer effect.

En als je nog meer van je ervaring wilt delen kun je altijd een review achterlaten op de DCI productpagina: https://ovabalance.eu/shop/dci/dci-d-chiro-inositol-600-mg/ , daar zijn we je dankbaar voor!

Marieke De Greeuw beoordeelde op 2018-10-22

Alles ging vlot. Tevreden

Reactie van OvaBalance:
Het is altijd leuk om een positieve reactie te krijgen, bedankt voor je review Marieke!

(Mocht er bij iemand onverhoopt een keer iets niet naar wens gaan dan horen we het trouwens ook heel graag).

Esther Radder beoordeelde op 2018-10-19

Sabina Bregten beoordeelde op 2018-10-15

Laure Soete beoordeelde op 2018-10-13

chantal Kocuvie-Tay beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering. Uitleg omtrent product kan beter.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Chantal, bij iedere eerste bestelling van een product zit een uitleg van het desbetreffende product, in het geval van DCI een volledig A4-tje lang ๐Ÿค“

Mocht dat er in jouw geval om de een of andere reden niet bij hebben gezeten, of als je meer vragen hebt, stuur dan even een mailtje naar service@ovabalance.eu, we helpen je graag verder.

Irene Hartkamp beoordeelde op 2018-10-02

Had het product nog eerder in huis dan verwacht, heel tevreden.

Reactie van OvaBalance:
Altijd fijn als het snel gaat, vinden we zelf ook โšก๏ธโšก๏ธ
Bedankt voor je reactie Irene.

Inge van Keeken beoordeelde op 2018-09-28

De volgende dag direct binnen! Fijn en snel :)

Reactie van OvaBalance:
Yes daar gaan we voor! Bedankt Inge!

Lidwien ten Brink beoordeelde op 2018-09-24

Saadia Achfoure beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind en wanneer de levertijd zal zijn. Het pakketje is goed verpakt om beschadiging te verkomen.

Reactie van OvaBalance:
Hi Saadia, bedankt voor je reactie, vinden we altijd leuk om te horen! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen ๐Ÿค“

Eveline van Scherpenzeel beoordeelde op 2018-09-03

๐Ÿš€๐Ÿš€๐Ÿš€ > ๐Ÿ˜€ > ๐Ÿ‘

Marieke Albricht beoordeelde op 2018-08-26

Joanne van Tuijl beoordeelde op 2018-08-13

Rian Brinksma beoordeelde op 2018-08-03

Eline Wester beoordeelde op 2018-08-03

Er werd aangegeven dat het langer kon duren, omdat het product niet in voorraad was. Toch was het pakketje er snel!
En er zat een leuk persoonlijk kaartje bij, echt super service!

Reactie van OvaBalance:
Hi Eline, het komt eigenlijk nooit voor dat we geen voorraad hebben.

Alleen is de populariteit van D-Chiro-Inositol in Amerika enorm gestegen het afgelopen jaar waardoor onze leverancier ook geen voorraad meer had!

Gelukkig duurde het maar kort en konden we jouw bestelling toch nog vlot versturen. Blij dat het je meeviel! ๐Ÿ˜…

Als je nog vragen of opmerkingen hebt: we horen het graag en helpen je ook graag verder.

Lisa Edelaar beoordeelde op 2018-07-29

Anouk burghouts beoordeelde op 2018-07-27