Bardesiuslaan 9
+31645180180

Pien Sijben beoordeelde op 2019-03-12

Elise van den Hoogen beoordeelde op 2019-03-12

Manon Jansen beoordeelde op 2019-03-09

Super snelle levering en super fijn dat het goed verpakt is zodat niemand weer wat er in zit!

Reactie van OvaBalance:
Thanks voor je reactie Manon!

S Hellemons-Gijzen beoordeelde op 2019-03-08

Loulou beoordeelde op 2019-02-26

A.C. Persoon beoordeelde op 2019-02-26

Annelies beoordeelde op 2019-02-25

Vriendelijke en snelle service. Nette verpakking van producten. Goede informatiebijsluiter. Ik ben tevreden klant. Nu nog hopen dat DCI werkt bij mij.

Reactie van OvaBalance:
Dank voor je aardige woorden Annelies! We hopen ook dat de DCI snel verschil voor je uitmaakt, als je nog vragen hebt horen we het.

TV beoordeelde op 2019-02-22

Bestellen ging makkelijk. En de bezorging ging goed!
Nu afwachten wat effect is. Ik merk dat ik al minder piek "hongers" heb.
Bijzonder om te ervaren.

Reactie van OvaBalance:
Fijn om te horen, en hopelijk snel meer resultaat.

Samantha Kieviet beoordeelde op 2019-02-19

De levering was snel, alles in goede orde ontvangen.

Reactie van OvaBalance:
Als er iets niet in orde is met een pakket horen we dat natuurlijk graag, maar het is ook wel heel fijn te weten als het wel allemaal goed gaat :) Bedankt Samantha!

Sarah Veldkamp beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden. Vrijdag besteld en zaterdag al geleverd!

Reactie van OvaBalance:
Yes, altijd fijn als het snel gaat Sarah, bedankt voor de terugkoppeling.

Bauke Hek beoordeelde op 2019-02-10

Mijn ervaring met Ovabalance is zeer positief. Door een samenloop van verschillende omstandigheden, vitamine d tekort, insulineresistentie, oestrogeendominantie is er **** ontstaan. Ik lees veel over OvaBalance en een kinderwens, **** enz. Maar eigenlijk heel weinig over insulineresistentie het product. Wat doet het! Naar mijn idee is mijn bloedsuikerspiegel meer in balans!! Super fijn en rustig gevoel.
Zelf kon ik weinig vinden over insulineresistentie en het OvaBalance, maar ik zou het iedereen aanraden!

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor je positieve reactie Bauke!

Isabelle beoordeelde op 2019-02-05

Goede verzending, goed verpakt en duidelijke informatie. Myriam is goed bereikbaar per mail voor vragen en geeft duidelijke uitleg.

De supplementen zijn prijzig, maar vergeleken met andere aanbieders is het een zeer goede prijs.

Reactie van OvaBalance:
Hi Isabelle, aan de prijs kunnen we helaas niet veel doen, hopelijk heb je veel profijt van de supplementen.

Lien Creemers beoordeelde op 2019-02-04

Karin Aupperlee beoordeelde op 2019-02-04

Met de pillen ben ik net begonnen en de functie ervan kan ik nog niet goed beoordelen. De bestelling zelf (verpakking) rook naar sigarettenrook, dat was jammer.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Karin, bedankt voor je review. Om goed te kunnen beoordelen hoe de werking in jouw geval is raden we aan de supplementen 8 weken te gebruiken. Mocht je dan geen verandering merken dan hebben jouw klachten een andere oorzaak.

Wat betreft de sigarettenrook: bij ons bedrijf wordt er door niemand gerookt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de PostNL chauffeur heeft gerookt in zijn bus en dat je dat hebt geroken. Niet de bedoeling natuurlijk! We maken melding van dit soort incidenten bij PostNL, ik ga ervan uit dat dit bij een eventuele volgende bestelling niet het geval.

Havva Kondakçi beoordeelde op 2019-02-02

De bestelling kwam 2 dagen later. Maar het was goed ingepakt en ik ben erg blij met het product. Ik ga snel weer bestellen :).

Reactie van OvaBalance:
Hoi Havva, bedankt voor je reactie, hoop dat de supplementen goed werken voor je!

Bernadette Wesdorp beoordeelde op 2019-01-30

Snel geleverd goede service

Reactie van OvaBalance:
Hoi Bernadette, bedankt, we waarderen je reactie. Succes met de supplementen.

Suhaily Jansen beoordeelde op 2019-01-30

Lisa Bos beoordeelde op 2019-01-26

F.k. van Beek beoordeelde op 2019-01-25

Duidelijk, snel en overzichtelijk, over effectiviteit hopelijk later meer

Reactie van OvaBalance:
Mooi, en we horen natuurlijk graag wat de resultaten bij jou zijn!

Janine beoordeelde op 2019-01-23

Snelle verzending en duidelijke uitleg bij de medicijnen!

Reactie van OvaBalance:
Hi Janine, bedankt voor je reactie, we doen ons best om alles rond de voedingssupplementen (het zijn géén medicijnen :) die we verkopen, zo duidelijk en helder mogelijk te maken.

Uiteindelijk telt het resultaat; ik hoop dat je snel profijt hebt van onze producten.