Prinsengracht 51

Giovanni Abdoelrahim beoordeelde op 2018-05-19

Snel nettjes en correct

Bedankt voor je reactie 😎

Sam beoordeelde op 2018-05-18

Aangezien er om een beoordeling wordt gevraagd, 2 dagen na (snelle) levering ka ik nog niets zeggen over mijn ervaringen met product zelf. Het zal zeker nog enkele weken duren voor ik iets over het product kan vertellen.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Sam, deze beoordeling gaat inderdaad vooral over afhandeling en verzending van je order 👌

Wat betreft de supplementen: het kan zijn dat je al heel snel (binnen enkele dagen) de eerste veranderingen merkt, maar het kan zeker ook langer duren.

De maximale werking ervaar je na 8 weken gebruik, dit is ook de beste periode waarna je de werking voor jezelf kunt evalueren.

Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, kun je altijd contact met ons opnemen.

Betty Bellaart beoordeelde op 2018-05-14

Isabelle Hansen-Couturier beoordeelde op 2018-05-12

Jenny Kramer beoordeelde op 2018-05-11

Malvina Szekelyhidine beoordeelde op 2018-05-11

Marlies Happé beoordeelde op 2018-05-11

Snel, efficiënt en persoonlijk!

Reactie van OvaBalance:
Dank je voor de complimenten Marlies, vinden we fijn om te horen!

Marleen Don beoordeelde op 2018-05-10

Rachel Felix beoordeelde op 2018-05-07

Er was een probleem bij de verzending opgetreden. Dit is dubbel opgelost waardoor ik het pakketje tweemaal kreeg :). De tweede kon ik kosteloos weer terug sturen. Persoonlijke en behulpzame service!

Reactie van OvaBalance:
Hi Rachel, blij dat we het hebben kunnen oplossen!

Mariëtte Betram beoordeelde op 2018-05-06

Gaby de Bruijne beoordeelde op 2018-05-05

Heel tevreden, product werd erg snel geleverd.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Gaby bedankt voor je review, een volgende keer helpen we je ook graag weer snel!