Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31(0)85 105 4102

Denise Groothuesheidkamp beoordeelde op 2019-09-22

Hele snelle levering super bedankt. Ik ben net 4 dagen er mee bezig, ik merk alleen dat ik wat minder trek heb. De rest moet nog uitwijzen !

Rachel Van der Leest beoordeelde op 2019-09-22

H.S beoordeelde op 2019-09-21

Snelle levering en fijn dat je het ook bij een PostNL punt kan laten afleveren. Nu nog benieuwd naar het resultaat!😊

Simone Meijer beoordeelde op 2019-09-20

Pakketje was 3 dagen na verzendbevestiging nog niet binnen. Was niet te achterhalen wat er mis was gegaan maar werd er zonder gedoe opnieuw het bestelde product naar mij verstuurd. Goede service dus.

Eloy Otero Perez beoordeelde op 2019-09-20

Heel tevreden! Snel geleverd en goed ingepakt. Ook heel duidelijk uitleg van alle producten inbegrepen! Top!

Anke Wegerif beoordeelde op 2019-09-20

Christa Jaolat beoordeelde op 2019-09-17

Makkelijk te bestellen en snel geleverd! En die leuke korting natuurlijk!:)

Nienke Mauritz beoordeelde op 2019-09-16

Zeer secuur en snel

Lisa Stevens beoordeelde op 2019-09-15

Esmee Boers beoordeelde op 2019-09-15

Alles prima! Snelle levering en duidelijke uitleg bij de producten !

Enna Marcela Leudo Perez beoordeelde op 2019-09-14

Alexandra Mannee beoordeelde op 2019-09-13

Kim Klaasen beoordeelde op 2019-09-09

Goed contact, en snelle levering!

Esther Huybrechts beoordeelde op 2019-09-08

Ookal ging het om een internationale, toch werden de bestelde producten reeds na 1 dag thuis geleverd. Aangezien ik net start met de producten kan ik hier nog geen order over vellen.

Marjolein Senden beoordeelde op 2019-09-08

Ellen De Boer beoordeelde op 2019-09-08

Het was heel duidelijk wanneer het product geleverd zou worden en ik gebruik het nu een aantal dagen. De uitleg was helder en ik het gelijk gaan gebruiken. Ik heb veel vertrouwen in het product.

Leonie Verwer beoordeelde op 2019-09-07

Lisette Dittmar beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering, goed geholpen bij contact met klantenservice.

Tania Kingma beoordeelde op 2019-09-04

Informatieve website; Snelle bezorging