Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31(0)85 105 4102

Manon Struijs beoordeelde op 2019-07-17

Shanna beoordeelde op 2019-07-13

Heb dit onwijs sceptisch gekocht.

Ik slik het nu 15 dagen en er zijn serieus al ‘n paar kilo af!!!

In het begin was ik echt heel weemoedig, beetje huilerig en wat makkelijker geraakt. Ook ‘n beetje misselijk, maar nu gaat dat hartstikke goed. Ik snoep en eet veel minder. Ik red het op 3/4 maaltijden per dag, waar ik eerst elk uur moest eten, omdat ik anders trilde. Eetbuien heb ik niet meer.

Ik merk dat langzaam maar zeker de donkere wolk uit m’n hoofd verdwijnt. Ik ben veeeeel minder geïrriteerd op mijn vriend, op mijn werk erger ik me niet meer aan alles en iedereen en word ik weer mezelf. Gister zat ik in de auto en had ik zelfs een vlaag van geluksgevoel! Dat heb ik in geen jaren meer gevoeld.

Daarbij heeft mijn snor veel zachtere, blonde haren. En er is nog iets anders geks gaande, geen idee of dat erbij hoort, maar ik kan mijn kleding twee keer aan. Mijn lichaamsgeur is vele malen minder!

Het is prijzig, maar mijn hemel wat een topspul.

Patricia beoordeelde op 2019-07-08

Goede snelle levering; perfect pakketje met handige info sheet voor gebruik. Nog niet lang genoeg gebruikt om te bevestigen dat PCOS klachten minder worden met de supplementen maar de service is in ieder geval uitstekend.

Ivana van Boggelen beoordeelde op 2019-07-06

De allereerste keer dat ik bestelde bij Ovabalance. Een hoop supplementen besteld die voor mij onbekend en nieuw waren. Bij de bestelling zat een uitgebreide flyer met uitleg over alle ingrediënten en het juiste gebruik. De supplementen zitten goed en hygiënisch verpakt.

Jennifer van Lammeren beoordeelde op 2019-07-06

Marleen Verhelst beoordeelde op 2019-07-03

Er was eerst een foutje met de site waardoor ik geen orderbevestiging noch verzendbericht kreeg.
In plaats van terug te mailen, werd ik opgebeld.
Dat is dus erg aangenaam en vertrouwenwekkend.
Oh ja, de producten zijn ook uitstekend!

K De groot beoordeelde op 2019-07-03

Ik ben erg blij met mijn bestelling. Er zat een duidelijke beschrijving bij en het werd snel geleverd. Had 2 losse bestellingen gedaan (per ongeluk iets vergeten) maar werd netjes in 1 keer geleverd. Ook werd er na levering nog gevraagd of alles duidelijk was en ik nog vragen had. Erg fijn!

Daisy Schrandt beoordeelde op 2019-07-02

Snelle verzending en goed verpakt :-)

Simone Dorrepaal beoordeelde op 2019-07-02

Sanne Voogt beoordeelde op 2019-07-01

Charlotte Veer beoordeelde op 2019-06-30

Janet beoordeelde op 2019-06-29

Snelle levering en je krijgt per mail ook veel info over de supplementen. Ze reageren heel snel op vragen die je per mail stelt. Al met al ben ik super tevreden

Reactie van OvaBalance:
Fijn om te horen dat je goed geholpen bent Janet!

shana van vliet beoordeelde op 2019-06-26

ik ben zo blij! Ik ben meer als 1 jaar niet ongesteld geworden na 3 dagen DCI genomen te hebben ben ik weer ongesteld geworden

Reactie van OvaBalance:
Yes Shana, wat goed, daar doen we het voor! Veel succes in het verdere traject.

Jessica Bikker beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering. Over het product kan ik verder nog niet veel zeggen want is net in gebruik

Reactie van OvaBalance:
Hallo Jessica, blij dat je bestelling snel bij je was. En als je wilt, kun je op een later moment nog een product review achterlaten.

Hanne Van Looveren beoordeelde op 2019-06-25

Asha Ahmed beoordeelde op 2019-06-24

Ik ben heel erg tevreden met mijn bestelling , ik heb snel binnen gekregen!. Top service groetjes

Super Asha, thanks!

Angela beoordeelde op 2019-06-23

Priscilla beoordeelde op 2019-06-17

Mijn bestelling was supersnel binnen. Goede en snelle service. Het product tri sense heb ik nog te kort om er iets over te zeggen.

Reactie van OvaBalance:
Hi Priscilla, als je hebt ervaren wat Tri Sense voor je doet en je wilt er iets over kwijt: op onze site kun je makkelijk een recensie kwijt (dat vinden we fijn en als klant krijg je er ook nog wat voor terug!).

Daisy Hommerson beoordeelde op 2019-06-11

chanel dalmulder beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden. Duidelijke website en snelle levering! Ik zal snel weer bestellen

Reactie van OvaBalance:
We helpen je de volgende keer weer graag Chanel.