Pijlkruid 33
KvK Amsterdam 57058849

8,7

Bol.com 67 8,5

Carolien beoordeelde op 2017-09-22

In het verleden heb ik Oxytocin Thrill geprobeerd en dat is me heel goed bevallen! Ik ga weer bestellen!

Bram beoordeelde op 2017-06-11

Gebruik nu een tijdje OXT! Ik heb autisme maar voel mij door oxt veel zekerder, kan makkelijker contact maken, en heb meer zelfvertrouwen. Levering is steeds prima.

Bedankt Bram ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anita Rydz beoordeelde op 2017-05-09

Ik ben al een klant meer dan 6 maanden. Ze zijn zeek klantvriendelijk, Levering op tijd, geen gedoe. Heel erg tevreden.

Reactie van Oxytocine Products:
Bedankt voor de positieve beoordeling Anita. Daar zijn wij blij mee!

Lizette beoordeelde op 2017-05-06

De bezorging is zeer verzorgd en snel. Het voedingssupplement OXTR voldeed boven mijn verwachtingen!
Rust in mijn hoofd, meer zelfverzekerd en veel meer verbondenheid. Top!

Reactie van Oxytocine Products:
Fijn dat OXTR aan uw verwachtingen voldoet. Wij hebben er ook alle vertrouwen in en krijgen veel positieve reacties terug. Dank!

Avraam Shvarts beoordeelde op 2017-05-05

bestelling is keurig op tijd aangekomen, goed verpakt

Bedankt Avraam ;-)

Peter beoordeelde op 2017-05-03

Snelle levering, prima verpakt, persoonlijke service, uitstekend!

Reactie van Oxytocine Products:
Bedankt voor je positieve reactie Peter! ;-)

Laila Meliani beoordeelde op 2017-05-03

Werkt heerlijk ontspannend!

Goed om te horen Laila!

Arjen beoordeelde op 2017-05-03

Betrouwbaar en discreet! Ik ben erg blij met de natuurlijke oxytocine stimulus OXTR

Ha Arjen,

Bedankt voor je warme reactie! Hier krijgen wij oxytocine van ;-)

Met warme groet,

Hans van Hunnik beoordeelde op 2017-05-03