Notenhagen 1
KvK 67196586

8,4

Bol.com 64 7,9

Loes zeeman beoordeelde op 2018-11-13

Wij zijn heel tevreden! Snelle levering!
Een dikke 10!

Melony Henriquez beoordeelde op 2018-09-19

Zeer tevreden met de snelle levering en de goede service die ik heb ontvangen.
Heb een artikel gekregen die niet helemaal in orde was, maar na het contact opnemen met de klantenservice werd alles moeiteloos opgelost. Ik zou deze webshop zeker aanraden.

Cath Aarts beoordeelde op 2018-09-02

Supergoedkoop te shppen!!! .... De leverringstijd is fenominaal!!!! Dikke 10!!!

Hulzebos beoordeelde op 2018-08-23

Badje besteld, was wat kapot gegaan, en ze kwamen met een werkelijk waar super oplossing. Wat hebben ze dit netjes opgelost zeg. Dit heb ik echt nog nooit eerder mee gemaakt. TOP SERVICE. DIKKE VETTE 10!

Astrid beoordeelde op 2018-08-16

Prima snelle garantie service! Zwembad blijkt na installeren lek te zijn en wordt direct omgeruild voor een nieuwe.

m.w van spaendonk beoordeelde op 2018-08-13

snelle bezorging supper bedangkt

Sylvia beoordeelde op 2018-08-07

heel tevreden, meerdere malen besteld bij deze webshop en tot volle tevredenheid
mijn bestelling ontvangen en op tijd!!

Roger beoordeelde op 2018-08-03

Super service. Snelle levering en super contact met betrekking tot de aanschaf.

Zelfde dag bezorging is in sommige gevallen mogelijk. Echt een aanrader zowel qua prijs als info als bezorging.

Samantha beoordeelde op 2018-08-02

Heb vandaag zwembad besteld en kreeg het vandaag gelijk binnen super

Sjanie beoordeelde op 2018-07-27

Echt een super snelle levering voor 13.00 had ik iets besteld en nog geen 3 uur later was het al binnen. Waar vind je nog zulke service ? Nou bij de goedkoopste webshop specialist dus 😊

Ellen Post beoordeelde op 2018-07-23

Enorm tevreden over deze webshop. Vrijdagmorgen een zwembad besteld en vrijdagavond geleverd. Ook belde de chauffeur hoe laat hij zou komen. Ook goed advies gekregen over het product. Uiteraard afgelopen weekend heel veel plezier mee gehad!

HoogenboomP beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden
De bestelling is op tijd geleverd
Super service
Kortom een top site
Zal zeker vaker een bestelling plaatsen

Erna beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden. De tas die ik besteld had was binnen de tijd bezorgd en de kwaliteit was boven verwachting. Duidelijke site met elke dag weer nieuwe artikelen , ik ga hier zeker meer bestellen.