Admiraal de Ruijterweg 410
1055 ND Amsterdam

Ary-Jan van der Meer beoordeelde op 2018-03-23

Duidelijke site van verkoper. Prima communicatie per e-mail voorafgaand aan het tot standkomen van de koop over een detail van het gewenste product. Praktische betaalmogelijkheden worden op de site geboden. Het desbetreffende kleinmeubel is binnen 5 dagen na de gedane bestelling in (een uithoek van) Spanje bezorgd en dat tegen heel schappelijke verzendkosten. De verpakking van de zending was ook in orde. Het enige min-puntje was dat het pakket zonder enige vooraankondiging werd bezorgd, m.a.w. het track en trace systeem van DHL werkte dus niet goed. Gelukkig waren we op het moment van de bezorging (toevallig) thuis. Het bankje voldoet volledig aan de omschrijving die door de verkoper op haar site op het internet was gegeven.

B.D. van Doorn beoordeelde op 2018-02-15

Aankoop was goed geregeld. De aflevering ging voorspoedig. De volgende dag al in huis.

Rudi Gees beoordeelde op 2017-12-23

'Puike' ervaring. Mooie kwalitatieve producten. Levering mooi op tijd zoals beloofd. Bijkomend vraagje aan de webshop werd onmiddellijk beantwoord. En dan ook nog een persoonlijk (geschreven) bedankingskaartje in de geleverde zending. Voor herhaling vatbaar.

Sebastiaan beoordeelde op 2017-11-29

Goede kwaliteit, service en prijs/kwaliteitsverhouding. Mooi assortiment voor een creatief Sint/kerst-cadeautje.

Edward beoordeelde op 2017-11-29

Onwijs leuke producten! Vooral de karaf en glazenset zijn prachtig!

Okke beoordeelde op 2017-11-29

Ontzettend fijne producten. De service was ook top - product snel binnen en mijn mail met een vraagje werd al beantwoord nog voordat ik 'm had verzonden. Aanrader!

Rutger beoordeelde op 2017-11-29

Wat een gave spullen - heel erg blij mee! Super service en aardige gasten! 10/10!!

Olivier Palthe beoordeelde op 2017-11-29

Mooie producten van hoge kwaliteit. Topservice! Ik raad PUIK zeker aan!

Michiel beoordeelde op 2017-11-29

Bijzonder originele producten die perfect zijn voor een hip interieur! Puik werk puik!

bart beoordeelde op 2017-11-29

Helemaal top, goed geholpen en erg tevreden

Lara beoordeelde op 2017-11-29

Super goede service en leuke producten!!

Gook beoordeelde op 2017-11-29

Altijd al fan geweest van de producten, maar door de goeie hulp en leuke persoonlijke berichtjes verliefd op het merk geworden!

Floris Overstegen beoordeelde op 2017-11-29

Originele designs van hoge kwaliteit! Daarnaast zorgvuldig verpakt en onwijs snelle levering. Ik ben meer dan tevreden!

Linda Dikken beoordeelde op 2017-11-29

Hele mooie producten, top kwaliteit. Alles was snel en netjes binnen. Aanrader!

Tessa beoordeelde op 2017-11-29

Supertevreden met mijn prachtige glazen en de klok. Leuke en unieke producten, om te geven of te krijgen :)

Willeke beoordeelde op 2017-11-29

Mooie, bijzondere producten. Heel duidelijk en eenvoudig te bestellen, snelle afhandeling.

Peter beoordeelde op 2017-11-29

Erg tevreden. Leuke website met interessante producten. De bestelling werd erg efficient afgewikkeld.

Michelle beoordeelde op 2017-11-29

Ontzettend leuke spullen & goede serive!

Laila beoordeelde op 2017-11-24

Love the PUIK design items. Further good services. Thanks.

Julia beoordeelde op 2017-11-24

Supermooie tafel van PUIK! Heel blij mee. Snelle service, makkelijk in elkaar te zetten. Ze hebben echt een mooie collectie, zou alles wel willen bestellen.