Admiraal de Ruijterweg 410
1055 ND Amsterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sebastiaan beoordeelde op 2017-11-29

Goede kwaliteit, service en prijs/kwaliteitsverhouding. Mooi assortiment voor een creatief Sint/kerst-cadeautje.

Edward beoordeelde op 2017-11-29

Onwijs leuke producten! Vooral de karaf en glazenset zijn prachtig!

Okke beoordeelde op 2017-11-29

Ontzettend fijne producten. De service was ook top - product snel binnen en mijn mail met een vraagje werd al beantwoord nog voordat ik 'm had verzonden. Aanrader!

Rutger beoordeelde op 2017-11-29

Wat een gave spullen - heel erg blij mee! Super service en aardige gasten! 10/10!!

Olivier Palthe beoordeelde op 2017-11-29

Mooie producten van hoge kwaliteit. Topservice! Ik raad PUIK zeker aan!

Michiel beoordeelde op 2017-11-29

Bijzonder originele producten die perfect zijn voor een hip interieur! Puik werk puik!

bart beoordeelde op 2017-11-29

Helemaal top, goed geholpen en erg tevreden

Lara beoordeelde op 2017-11-29

Super goede service en leuke producten!!

Gook beoordeelde op 2017-11-29

Altijd al fan geweest van de producten, maar door de goeie hulp en leuke persoonlijke berichtjes verliefd op het merk geworden!

Floris Overstegen beoordeelde op 2017-11-29

Originele designs van hoge kwaliteit! Daarnaast zorgvuldig verpakt en onwijs snelle levering. Ik ben meer dan tevreden!

Linda Dikken beoordeelde op 2017-11-29

Hele mooie producten, top kwaliteit. Alles was snel en netjes binnen. Aanrader!

Tessa beoordeelde op 2017-11-29

Supertevreden met mijn prachtige glazen en de klok. Leuke en unieke producten, om te geven of te krijgen :)

Willeke beoordeelde op 2017-11-29

Mooie, bijzondere producten. Heel duidelijk en eenvoudig te bestellen, snelle afhandeling.

Peter beoordeelde op 2017-11-29

Erg tevreden. Leuke website met interessante producten. De bestelling werd erg efficient afgewikkeld.

Michelle beoordeelde op 2017-11-29

Ontzettend leuke spullen & goede serive!

Laila beoordeelde op 2017-11-24

Love the PUIK design items. Further good services. Thanks.

Julia beoordeelde op 2017-11-24

Supermooie tafel van PUIK! Heel blij mee. Snelle service, makkelijk in elkaar te zetten. Ze hebben echt een mooie collectie, zou alles wel willen bestellen.

Daan beoordeelde op 2017-11-24

Super snel geleverd en ik kreeg er een leuk persoonlijke briefje bij :)

Heleen beoordeelde op 2017-11-24

Ik had wat vragen over een product en die werden erg goed en professioneel beantwoord in de live chat!!
Mijn bestelling was mooi ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij

Rosanne beoordeelde op 2017-11-24

Super tevreden, bijzondere producten, goede kwaliteit en leuk ingepakt!