Braakstraat 30
5345XB Oss

G Ligtvoet beoordeelde op 2019-07-15

Erg snel geleverd en ook hulpvaardig en oplossing gericht. top zaak

R.E. Ferrol beoordeelde op 2019-07-12

Goed bereikbaar en een vriendelijk en vlot geholpen

Marijke beoordeelde op 2019-07-12

Uitermate prettige bejegening en voortreffelijke service. Toen wij na vele jaren een probleem hadden met ons gordijnsysteem heeft Paul van PaHeDomotica ons bijzonder goed geholpen en het probleem was vlot opgelost.

Jose & Theo de Jong beoordeelde op 2019-07-11

Op mijn vragen kreeg ik goede antwoorden.

He Captein beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en had erna nog wat vragen en die waren telefonisch snel beantwoord!

r Boekestein beoordeelde op 2019-07-09

Marian beoordeelde op 2019-07-08

Netjes de volgende dag geleverd.

Peter van der Made beoordeelde op 2019-07-07

Niets om te verbeteren ??????

Hub Troisfontaine beoordeelde op 2019-06-30

duidelijke afspraak en perfect nakomen van de afspraak

Yvonne Prickaerts beoordeelde op 2019-06-29

Paul van PaHeDomotica ging zeer zorgvuldig te werk, heeft alles goed uitgelegd, de levering die per post kwam was er snel. We zijn zeer tevreden.

Bernadet van Hommelen beoordeelde op 2019-06-28

Snelle en goede behandeling en afwerking

Piet van Pinxteren beoordeelde op 2019-06-27

Uitstekende adviezen, vóór productkeuze. Product zelf was ook onberispelijk, vrijwel volledig voorgeprogrammeerd. Gemakkelijke montage. Fijnafstelling thuis goed gelukt. Zeer welwillende klantbehandeling! Alleen maar tevreden.

Peter van Hoof beoordeelde op 2019-06-26

Vlotte afhandeling order

Jos Koekkelkoren beoordeelde op 2019-06-24

Sympathieke en correcte behandeling in alle fases van de deal.
Binnen een week was het bestelde Forest Shuttle gordijnsysteem klaar.
Montage en programmering waren voorbereid.
Daardoor de plaatsing een fluitje van een cent!

Bert Cloin beoordeelde op 2019-06-09

Zoals eerdere bevindingen was deze ook weer uitstekend. Een prima aan te bevelen online-zaak

R. Stokman beoordeelde op 2019-06-07

snel gebracht zodat ik nog in het weekend er mee aan de slag kon

Peter beoordeelde op 2019-06-06

Netjes op tijd geleverd.

Jack Groffen beoordeelde op 2019-05-29

Snelle levering en prima service

Peter van Hoof beoordeelde op 2019-05-27

Prima service , goed bereikbaar om probleem snel op te lossen door foutieve bestelling

Chris Arets beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering en afspraken goed nagekomen.