Braakstraat 30
5345XB Oss

Chris Arets beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering en afspraken goed nagekomen.

Willem van der Veen beoordeelde op 2019-05-20

Duidelijke website met goede informatie over de producten en de lever tijd. Goede en snelle ondersteuning via e-mail indien nodig. Betrouwbaar!

Hans Hoeken beoordeelde op 2019-05-07

Retour ook meteen terugbetaald. Mijn bestelling was tijdig geleverd, maar overbodig geworden. Retourneren totaal geen probleem.

Piet van Pinxteren beoordeelde op 2019-05-03

Prima verzorgde verzending, compleet in overeenstemming met de afgesproken leverdag en -tijd. Bovendien een uitstekend product geleverd, dat in prettige afstemming op maat is samengesteld. Vriendelijke eigenaar!

G.H. Hondelink beoordeelde op 2019-04-26

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling en telefonische hulp bij installatie

Christophe Uytterhaeghe beoordeelde op 2019-04-26

Snel geleverd

Joost Vos beoordeelde op 2019-04-16

Goede communicatie mbt tot het afstemmen van de leverdatum en het managen van verwachtingen.

Paul Hendrikx beoordeelde op 2019-04-12

Meteen antwoord op onze vragen, uitstekend advies en actief meedenken, goede service!

Frank Versnel beoordeelde op 2019-04-06

Zeer hulpvaardig, bereikbaar via Whatsapp en email, snelle levering, remote hulp bij installeren.
Top Service !!

Bert Cloin beoordeelde op 2019-04-06

Prima webwinkel waar het goed en vertrouwd kopen is en niet onbelangrijk, dat je er ook deskundig advies krijgt.
Bert Cloïn

H.J. van der Vliet beoordeelde op 2019-04-05

Prima service, communicatie, verpakking/verzending e.d.

WAV van Riet beoordeelde op 2019-04-03

Top service!!!

Harrie Beuvink beoordeelde op 2019-04-03

Afspraken worden keurig nagekomen. Goede service.

Jeroen Van de Water beoordeelde op 2019-04-01

Goede service. Het Kallox gordijn systeem was helaas niet naar mijn verwachting. Zonder problemen ik het retourneren en kreeg ik snel mijn aankoopbedrag terug.

ROB KUHL beoordeelde op 2019-03-28

IK WAS MIJN GEBRUIKS-AANWIJZING KWIJT NA 4 JAAR, EN KREEG MIJN PROGUARD 800 NIET MEER AAN DE PRAAT NA DE VERWISSELING VAN DE BATTERIJEN.
NA EEN TELEFOONTJE MET PAUL, HIELP HIJ MIJ UIT DE BRAND, EN STUURDE HIJ MIJ PER MAIL DE GEBRUIKS HANDLEIDINGEN.
GROOTSTE SERVICE, ZELFS NA RUIM 4 JAAR!!!!!

PP beoordeelde op 2019-03-18

Prima levering en vooral ook after-service met een maatwerk installatie handleiding.

JEAN-MICHEL beoordeelde op 2019-03-17

Very responsive and of good advise.

ad verhees beoordeelde op 2019-03-08

Uitstekend behandeld en services .

JEAN-MICHEL JOUANIGOT beoordeelde op 2019-02-26

Great service. Thanks

Olof Roel beoordeelde op 2019-02-19

snelle levertijd , is nog zo ongeveer de enigste in Nederland die X10 (beperkt) kan leveren.