Braakstraat 30
5345XB Oss

Frank Maassen beoordeelde op 2018-11-16

lastig in te stellen klok. Met name de dagen worden niet "gepakt" . Eenmaal ingesteld werkt het apparaat wel naar behoren

Foeke Zeijlstra beoordeelde op 2018-11-13

Zeer behulpzaam geholpen en zeer snelle beantwoording van vragen die opkwamen bij de montage. Aan te bevelen dus!

Fred Valk beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering en de geleverde kallox elektrische gordijnrail met klikaanklikuit interface werkt prima

Josip Helga beoordeelde op 2018-11-05

Zeer goede communicatie heen en weer op voorhand om tot het geschikte aanbod te komen. Zeer competitieve prijs. Steeds zeer snelle reactie bij vragen. Top!

R. Hoogerhuis beoordeelde op 2018-11-05

Enige tijd geleden een backup batterij bij u besteld voor de Proguard 800 echter het lijkt erop dat de batterij niet wordt bijgeladen, het groene ledje blijft knipperen.

Inmiddels een chat sessie en tlf contact gehad en het probleem heeft de aandacht en zal worden opgelost....

Groet R. Hoogerhuis
VRZA afd. Helderland

Reactie van PaHeDomotica:
Beste Ruud,

Na telefonisch contact bleek het knipperden groene ledje van een lege batterij van een PIR te komen, en was de accu prima :)

Groet Paul.

Walter Soek beoordeelde op 2018-10-29

Zeer goed geholpen, zowel met advies alsmede met de service na de levering. Top!

Barbara Schippers beoordeelde op 2018-10-26

Makkelijk bestellen, snelle levering, altijd bereid om te helpen

Frank Tibosch beoordeelde op 2018-10-25

goede service en prima opvolging. Alles probleemloos verlopen.

M.R. Zwaan beoordeelde op 2018-10-24

Wij zwaren geïnteresseerd in de Ajax beveiliging. Goed advies. Altijd direct antwoord op mailberichten. Snel verstuurd en ontvangen.

Ben van Kaam beoordeelde op 2018-10-16

Ik beveel deze winkel zeer aan!
Brengt snel offerte uit, goed en betrouwbaar advies, snelle levering, eerlijke prijzen. Absoluut een aanrader. Bedankt Paul👌

jac smits beoordeelde op 2018-10-15

zeer goed verpakt geheel correct, binnen verzendtijd onder dankzegging
j.f. smits

steven van laethem beoordeelde op 2018-10-14

Perfect

David Verfaillie beoordeelde op 2018-10-12

Vriendelijke antwoorden goede service, top

Johan beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering en zeer snelle follow up van vragen achteraf

Jack Macdaniel beoordeelde op 2018-10-10

Juiste en snelle levering.

Didier CASSETTE beoordeelde op 2018-10-09

commande faite rapidement et envoie de même rapide merci
Je vous recommande ce site

Janko van der Baan beoordeelde op 2018-10-07

Support van Paul is altijd perfect, hij neemt altijd de telefoon op en weet precies aan te geven wat en hoe je het moet oplossen in geval van een installatie of programmeer vraag.

A.J. Steens beoordeelde op 2018-10-05

Snel en goed geleverd en voor een goede prijs, al jaren.

Marc beoordeelde op 2018-10-01

H. beoordeelde op 2018-09-28

De bestelling is door de monteur bij zijn afspraak meegebracht. Prima geregeld.