Braakstraat 30
5345XB Oss

joke spannenberg beoordeelde op 2017-11-20

snel en goed

Blaauw beoordeelde op 2017-11-06

Snel geleverd en alles volgens beschrijving.

A.J. Nijkamp beoordeelde op 2017-11-06

Goed snelle levering

Boon beoordeelde op 2017-11-06

Het contact via mail ging perfect. Goede uitleg zelfs antwoord op zondag.

Pernot beoordeelde op 2017-11-03

Goed advies en hulp bij keuze. Dat allemaal zeer prompt!

Brahim Zerbiche beoordeelde op 2017-11-01

Snelle levering,duidelijke handleiding, werkt perfect.

Jakobs beoordeelde op 2017-10-31

Netjes verpakt en op tijd geleverd. Prima service.

Sinnema beoordeelde op 2017-10-27

Heb het s avonds besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Ook een vraag per mail was de volgende dag al beantwoord. Dus ik ben zeer tevreden over Pahedomotica

Verwaaijen beoordeelde op 2017-10-26

Ben tevreden met de rails. Werkt prima. Alleen klopt de gebruiksaanwijzing niet helemaal. Teven de RF module gekocht, maar weet niet hoe die moet worden gebruikt

Reactie van PaHeDomotica:
Fijn dat de elektrische gordijnrails naar behoren werken, in de handleidingen E-mail zit ook een handleiding RF-module programmeren.
Hierin staat beschreven hoe u de RF-module koppelt aan u bestaande klikaanklikuit systeem.

mulder beoordeelde op 2017-10-23

Prima geholpen, ook met de ruil van een component voor een ander type.
Keurig op tijde geleverd

Dirk Gaudeus beoordeelde op 2017-10-23

Heb de rails ondertussen een goeie drie maanden in gebruik en werken perfect. Alleen is de standaard meegeleverde zwarte afstandsbediening niet veel waard. Ik plaatste drie gordijrails op elk een ander kanaal en soms gaan er twee rails tesamen dicht of reageert er geen enkele. Je moet er ook voor zorgen dat er een “line of sight is” met de receptor van de rails, misschien dat dit dan minder gebeurt? Zeer interessant is dat je de rails ook zonder afstandsbediening nog kan gebruiken. Installatie was zeer eenvoudig. Bij levering bleek iets in het pakket te ontbreken. Ik had contact met de leverancier hierover. Ging super vlot, zelfs in een weeknd direct geholpen. In een notendop : aanrader.

A Brugman beoordeelde op 2017-10-16

Doet precies waarvoor ik hem heb gekocht en als het straks met een app gedaan kan worden is het nog beter.

Jan Veurink beoordeelde op 2017-10-15

heel tevreden

Ed Steenhoek beoordeelde op 2017-10-15

Goede prijs. Uitstekende communicatie. Rechtstreekste levering van de leverancier werd extra gemonitord om zeker te zijn dat de goederen werden ontvangen. Erg zorgzaam.

bert steens beoordeelde op 2017-10-12

Vlot geleverd en constant goede kwaliteit.

Larjani beoordeelde op 2017-10-09

Heel tevreden ook vragen worden snel beantwoord.

Holman beoordeelde op 2017-09-27

Elektrische gordijn rails gemonteerd werkt goed en uitleg is perfect

Gabriel van der Kruijk beoordeelde op 2017-09-20

Altijd snelle antwoorden, wordt meegedacht en zelfs na de verkoop en levering nog opvolging of alles gelukt was.

Frans van Stevendaal beoordeelde op 2017-09-15

Zeer snelle levering, zelfs zonder aanbetaling.

S. Bekkema beoordeelde op 2017-09-01

Vlotte levering