Braakstraat 30
5345XB Oss

Gabriel van der Kruijk beoordeelde op 2017-09-20

Altijd snelle antwoorden, wordt meegedacht en zelfs na de verkoop en levering nog opvolging of alles gelukt was.

Frans van Stevendaal beoordeelde op 2017-09-15

Zeer snelle levering, zelfs zonder aanbetaling.

S. Bekkema beoordeelde op 2017-09-01

Vlotte levering

Jaap Postma beoordeelde op 2017-08-28

Betrouwbare afhandeling en snelle levering

Jack Macdaniel beoordeelde op 2017-08-24

Een snelle en correcte levering van de bestelde onderdelen.

R. Sanders beoordeelde op 2017-08-17

Vernieuwen huisalarmcentrale
Ik heb weloverwogen de keuze gemaakt om met Pahedomotica in zee te gaan. Ruime ervaring, uitgebreid advies, scheppen van vertrouwen en bereikbaarheid/reactiesnelheid waren daarbij voor mij key. Paul kent zijn producten en geeft een open en eerlijk advies en denkt mee. Heeft de centrale en alle componenten na bestelling ook geprogrammeerd en vakkundig ter plaatse geïnstalleerd. Ook de nazorg is perfect. Het is zeer fijn zaken met hem te doen.

M de Jonker beoordeelde op 2017-08-15

De medewerker ons te woord gestaan, goed geholpen, en bied goede service! Ook de levering van het pakket is goed en snel geregeld. Hier kunnen veel Webwinkels een voorbeeld aan nemen.. Ik zal zeker nog een keer hier een product bestellen.
Ga zo door heren..

F. Banen beoordeelde op 2017-08-15

Product geleverd zoals bechreven. Snelle levering!

Gilbert Claes beoordeelde op 2017-07-29

nog niet lang in gebruik

Jeroen Lindhout beoordeelde op 2017-07-26

Meteen geleverd

frank van Puijenbroek beoordeelde op 2017-07-26

levering ging snel en ook service op locatie liep goed.

Barbara Schippers beoordeelde op 2017-07-22

Prima service en verstand van zaken.

Harry beoordeelde op 2017-07-14

Zeer service vriendelijk.
Meedenkend naar oplossingen.
Snelle reactie op vragen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Rob beoordeelde op 2017-07-10

Paul, duidelijke site en koop al jaren af en toe een domatica product ter vervanging of verbetering.

Robert Kas beoordeelde op 2017-07-07

Prima levering, netjes verpakt zoals altijd. Als er 1 ding is waar ik een opmerking over heb is het de snelheid van de webshop, deze is af en toe best storend langzaam.

Reactie van PaHeDomotica:
Beste Robert,
Bedankt voor de feedback, we gaan er aan de website snelheid werken.
M.v.g. Paul PaHeDomotica

F.C.H.G. Goos beoordeelde op 2017-07-07

Snelle levering. Goede telefonische hulp

Maaroef Mahmood beoordeelde op 2017-07-07

Netjes geholpen, advies was goed, en spullen op tijd ontvangen.

Jeroen beoordeelde op 2017-06-29

Vooraf contact gehad met de Paul (PaHeDomotica) die je netjes te woord staat en voorziet van advies. Bestelling was geleverd conform afspraak en tijd, lekker snel. Nadien wat problemen met de installatie, maar ook daar door Paul telefonisch direct geholpen en voorzien van tips en instructies. Overall een super goede service! Top!

Jos Kerkhoven beoordeelde op 2017-06-27

Snelle levering en vragen werden snel per mail beantwoord.
Alleen de bijgeleverde schroeven zijn van een slechte kwaliteit..

John Kooper beoordeelde op 2017-06-26

Snelle levering en goede ondersteuning m.b.t. het plaatsen en oplossingen aandragen voor installatie problemen.
Naar mij inziens een betrouwbaar bedrijf die meer wil dan klanten die een keer komen ,en er ook moeite voor doet.