Braakstraat 30
5345XB Oss

PP beoordeelde op 2019-03-18

Prima levering en vooral ook after-service met een maatwerk installatie handleiding.

JEAN-MICHEL beoordeelde op 2019-03-17

Very responsive and of good advise.

ad verhees beoordeelde op 2019-03-08

Uitstekend behandeld en services .

JEAN-MICHEL JOUANIGOT beoordeelde op 2019-02-26

Great service. Thanks

Olof Roel beoordeelde op 2019-02-19

snelle levertijd , is nog zo ongeveer de enigste in Nederland die X10 (beperkt) kan leveren.

Lei Timmermans beoordeelde op 2019-02-16

snelle levering en vervolgens snelle service aan huis met uitstekend advies.

Jan Bastiaansen beoordeelde op 2019-02-11

Ik was indertijd op zoek naar draadloos beveiligingssysteem. Op de website van PaHeDomotica heb ik alle informatie en omschrijvingen gevonden om uiteindelijk een keuze te maken. Een aantal vragen werden snel, via email door Paul beantwoord. Op basis van een vrijblijvende offerte heb ik de bestelling geplaatst. De bestelling is compleet en keurig op het afgesproken tijdstip geleverd. Via een aantal links naar de leverancier heb ik alle benodigde installatie-informatie gekregen en is de beveiligingsinstallatie door mij zelf geïnstalleerd en in gebruik genomen. Tot zover ben ik zeer tevreden over deze dienst en apparatuur.

W. beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en scherpe prijs, zeer tevreden.

Bert Steens beoordeelde op 2019-02-01

Betrouwbare partij.
Goed spul. Mijn alarm en gordijnen draaien al 7 jaar probleemloos,

Bernd beoordeelde op 2019-01-31

Top!

Kees Botter beoordeelde op 2019-01-24

duidelijke installatie instructie voor elektrische gordijnrails, snelle levering.

Bert Cloin beoordeelde op 2019-01-18

Echt klasse. Aanrader voor iedereen die goed geholpen wil worden. Bert Cloin

Bob van der Valk beoordeelde op 2019-01-15

vlot geleverd

Hofmans beoordeelde op 2019-01-12

Goed product en snel geleverd

C. Larjani beoordeelde op 2019-01-05

Direct antwoord op mailberichten en telefoon of whatsApp. Snel versuurd en ontvangen.
Goed service uitstekend.

MANUEL GALVEZ beoordeelde op 2019-01-03

Good Service

Raijmond Pijnenburg beoordeelde op 2019-01-02

Goede prijs, snelle levering.

Conny Boon beoordeelde op 2018-12-27

De service is uitstekend!
Kom je er niet uit dan kan je ze mailen.
Het antwoord laat nooit lang op zich wachten!

Henk van Eijk beoordeelde op 2018-12-14

Paul Hemels, de eigenaar van dit bedrijf, is erg behulpzaam en heeft oog voor service en after-sales. Kortom: een aanrader.

Nico Vranken beoordeelde op 2018-12-11

Post te laat met leveren leverancier gemaild reactie was direct a la minute aanwezig daarna nog gebeld voor aansluiting product goede respons tevreden stellend .