Braakstraat 30
5345XB Oss

Paul van 't Hof beoordeelde op 2018-04-18

goede uitleg bij aankoop en de beschrijving en installatie gingen ook goed.

Frank van Son van Son beoordeelde op 2018-04-13

Alarm in goede orde ontvangen, en het was mogelijk om de leverdag af te spreken.
Bij uitlevering bleken de bestelde rookmelders niet beschikbaar te zijn, en daar werd pro-actief een heel nette oplossing voor aangeboden.
Zeer tevreden.

H.H. van de Laar beoordeelde op 2018-04-09

Snelle reactie op vragen, snelle levering, kortom uitstekende service.

Joke Kubbe beoordeelde op 2018-04-04

Een duidelijke website. Ruime sortering. De ene dag besteld, de volgende in huis. Prima!

Jos Hooft beoordeelde op 2018-03-21

Fijne afhandeling.

Arthur Ticheler beoordeelde op 2018-03-19

Zeer snelle en vakkundige reacties op technische vragen. Net levering.

Gerald Heuver beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering. Artikel precies zoals omschreven

P.T. Alkema beoordeelde op 2018-03-12

Snelle levering.
Vragen worden telefonisch correct en deskundig beantwoord.

Tjibbe Dokter beoordeelde op 2018-03-12

Geheel volgens overeenkomst.

Robert beoordeelde op 2018-02-17

Snelle levering en zeer goede telefonische support bij de installatie van het alarmsysteem.

van Dongen beoordeelde op 2018-02-17

Uitstekende ervaring gehad met de service van Paul (PaHe Domotica) Deskundig en Klantgericht.

Rob Bloemers beoordeelde op 2018-02-12

Paul zit al jaren in domatica dat is fijn.

Vermaeren beoordeelde op 2018-01-31

Alles altijd snel en correct.

Nap beoordeelde op 2018-01-30

Snelle levering. Na installatie bleek de infrarood sensor niet te werken. E-mailtje gestuurd en na enkele minuten kreeg ik al een telefoontje.
Nieuwe motor al de volgende dag binnen en alles werkt uitstekend.
Perfecte service

van Horssen beoordeelde op 2018-01-30

de bestelling was op tijd, maar wij hebben hem nog niet uitgepakt

Wim Van der Jagt beoordeelde op 2018-01-30

snelle levering. alles klopte. Prima

Lucien van Os beoordeelde op 2018-01-28

Bestellen bij en werken met Paul is altijd een plezier. Deze keer heeft hij zijn best gedaan voor een onverklaarbare storing op te lossen en dat is gelukt. Top winkel!

Hooft graafland beoordeelde op 2018-01-27

Super snelle levering, zaterdag besteld, maandag in huis. Goed product, tevreden

Pitstra beoordeelde op 2018-01-22

Eerlijk gezegd nog nooit zo'n voortreffelijke service gehad. Levering van apparatuur snel en compleet. Met het instellen door mij zelf wat lopen te knungelen maar met hulp via mail en telefoon (ook buiten kantooruren) zeer goed geholpen.

De alarminstallatie ziet er goed en professioneel uit. De praktijk moet het nog uitwijzen. Alhoewel ik hoop dat de inbrekers aan mijn deur voorbij gaan.
Het betreft het nieuwe systeem met WIFI. Het instructiemateriaal in het Nederlands is nog niet helemaal volledig, ik hoop dat die ook snel beschikbaar komt.

van den Bosch beoordeelde op 2018-01-22

Ik heb een gemotoriseerde gordijnrail van Kallox gekocht. De levering (via PostNL afhaalpunt) was voldoende snel en het product voldoet aan de verwachting. Best nog een klusje om te monteren en te plaatsen, maar het werkt via KlikAanKlikUit ook perfect. Het was mijn eerste bestelling bij PaHeDomotica, maar ik ben erg tevreden over levering en het product.