Braakstraat 30

Echt klasse. Aanrader voor iedereen die goed geholpen wil worden. Bert Cloin

Bob van der Valk beoordeelde op 2019-01-15

vlot geleverd

Hofmans beoordeelde op 2019-01-12

Goed product en snel geleverd

C. Larjani beoordeelde op 2019-01-05

Direct antwoord op mailberichten en telefoon of whatsApp. Snel versuurd en ontvangen.
Goed service uitstekend.

MANUEL GALVEZ beoordeelde op 2019-01-03

Good Service

Raijmond Pijnenburg beoordeelde op 2019-01-02

Goede prijs, snelle levering.

Conny Boon beoordeelde op 2018-12-27

De service is uitstekend!
Kom je er niet uit dan kan je ze mailen.
Het antwoord laat nooit lang op zich wachten!

Henk van Eijk beoordeelde op 2018-12-14

Paul Hemels, de eigenaar van dit bedrijf, is erg behulpzaam en heeft oog voor service en after-sales. Kortom: een aanrader.

Nico Vranken beoordeelde op 2018-12-11

Post te laat met leveren leverancier gemaild reactie was direct a la minute aanwezig daarna nog gebeld voor aansluiting product goede respons tevreden stellend .

Wido beoordeelde op 2018-12-03

Snelle reactie, ook in het weekend.
Zeer positief dat je voor een bestelling met meerdere onderdelen een offerte online kan aanvragen.

Remco van den Hil beoordeelde op 2018-11-30

Uitstekende snelle levering

W. Wijnen beoordeelde op 2018-11-29

Goed

Frank Maassen beoordeelde op 2018-11-16

lastig in te stellen klok. Met name de dagen worden niet "gepakt" . Eenmaal ingesteld werkt het apparaat wel naar behoren

Foeke Zeijlstra beoordeelde op 2018-11-13

Zeer behulpzaam geholpen en zeer snelle beantwoording van vragen die opkwamen bij de montage. Aan te bevelen dus!

Fred Valk beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering en de geleverde kallox elektrische gordijnrail met klikaanklikuit interface werkt prima

Josip Helga beoordeelde op 2018-11-05

Zeer goede communicatie heen en weer op voorhand om tot het geschikte aanbod te komen. Zeer competitieve prijs. Steeds zeer snelle reactie bij vragen. Top!

R. Hoogerhuis beoordeelde op 2018-11-05

Enige tijd geleden een backup batterij bij u besteld voor de Proguard 800 echter het lijkt erop dat de batterij niet wordt bijgeladen, het groene ledje blijft knipperen.

Inmiddels een chat sessie en tlf contact gehad en het probleem heeft de aandacht en zal worden opgelost....

Groet R. Hoogerhuis
VRZA afd. Helderland

Reactie van PaHeDomotica:
Beste Ruud,

Na telefonisch contact bleek het knipperden groene ledje van een lege batterij van een PIR te komen, en was de accu prima :)

Groet Paul.

Walter Soek beoordeelde op 2018-10-29

Zeer goed geholpen, zowel met advies alsmede met de service na de levering. Top!

Barbara Schippers beoordeelde op 2018-10-26

Makkelijk bestellen, snelle levering, altijd bereid om te helpen

Frank Tibosch beoordeelde op 2018-10-25

goede service en prima opvolging. Alles probleemloos verlopen.