Heumensebaan 9
6584CL Molenhoek
06 23 28 24 00

Google Plus/Places - 10,0

Nicoline Dirkzwager beoordeelde op 2019-06-05

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Kirsten Van Rossem beoordeelde op 2019-06-02

Producten werden steeds op tijd geleverd.

Anouk Hommels beoordeelde op 2019-06-02

Prima materiaal, nette levering.

Natasja Van den Berg beoordeelde op 2019-05-03

Super!!

Corrie Wippo beoordeelde op 2019-05-03

Erg tevreden. Bestelling werd op tijd geleverd.

Maria Luyten beoordeelde op 2019-04-28

alles prima

Katrin Brait beoordeelde op 2019-04-27

vriendelijk - goed advies en service - altijd antwoord - website werkt uitstekend - net als communicatie

Marijke Kardinaal beoordeelde op 2019-04-27

Ik ben erg tevreden, via een stal genoot bij jullie terecht gekomen voor hoef verzorgingsproducten. Hoofstuff en mud en de anti vlieg producten. Beide van hoge kwaliteit en duidelijk werkend