Fjurlanswei 1
8495NR Aldeboarn
+31622258505

8,8

B&B Controls beoordeelde op 2018-12-10

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie met verkoper!

Gerda Pol beoordeelde op 2018-11-13

Bestelling gedaan en dezelfde dag nog in huis. Omdat de plek van werk naar huis naar mij, niet heel ver omrijden was. Echt super bedankt, dus heel erg tevreden.

Mandy Amo beoordeelde op 2018-09-01

Lange levertijd maar perfecte producten!

Hallo Mandy,

Volgens de gegevens van onze vervoerder heb je het op 29-8-10 om 11.11u ontvangen. Dat is 2 dagen levertijd. Dat lukt inderdaad vaak sneller maar is gelukkig nog wel binnen het termijn dat we beloven. We zijn erg blij dat je onze producten zo perfect vindt.

Het Paintglow team

Herma Meijer beoordeelde op 2018-07-22

Uitstekende service en persoonlijke benadering. Denken echt mee. Enige minpunt is de hoge verzendkosten bij een kleinere bestelling.

Hallo Herma,

Dankjewel voor je positieve reactie. Wat je schrijft klopt inderdaad als je een kleine bestelling doet. Echter je betaalt dezelfde verzendkosten tot 31 kg. Dit is een keuze van ons geweest en hierdoor is de verhouding een beetje weg bij hele kleine bestellingen.

Shivash Poeran beoordeelde op 2018-05-02

Tevreden, snelle levering. Houd je ook goed op de hoogte waar je bestelling is.

Nancy Huisman beoordeelde op 2018-02-07

Snelle reactie en levering.Ik verbaas me er wel over dat de bestelling helemaal vanuit Engeland geleverd wordt hierdoor zijn de verzendkosten dan ook (erg) hoog , de korting maakt dat gelukkig wel weer goed. Tip: gratis verzenden bij aankoop van een minimaal bedrag.

Hallo Nancy,
Dank je voor je reactie en tip. Het klopt inderdaad dat onze producten uit de UK komen. Meestal zijn ze ook in NL op voorraad maar sommige producten zijn alleen in de UK op voorraad.

mvg,

Erik Ferwerda

NH Hofmann beoordeelde op 2018-01-28

Heel tevreden, het product was binnen twee dagen bezorgd, goed verpakt en helemaal zo als beschreven

Aniek Smids beoordeelde op 2018-01-26

Ik kreeg geen bevestiging dat mijn bestelling geplaatst was. Opeens lag het pakketje thuis. Daarnaast valt het lichtgeven van het product tegen.

Beste Aniek,
Jammer dat jou eerste ervaring niet positief is. Bevestigingsmail en verzendmoment wordt altijd keurig automatisch verstuurd, waarschijnlijk zit het bij je ongewenste mail of hebben we niet je juiste mailadres ontvangen. De bestelde Glow in the Dark tubes gebruik je altijd met een blacklight. Hiermee kan je de verf opladen waarna het zonder licht een tijdje blijft doorgloeien. Om het beste neon effect te krijgen raden we aan om altijd een blacklight te gebruiken.

Tommie Amalo beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering en goed verpakt! Bedankt

Miranda Moll beoordeelde op 2017-07-14

Snelle levering !

De FeestDokter beoordeelde op 2017-05-29

N Aanholt beoordeelde op 2017-05-07

Goede klantenservice. Er werd tijd genomen, geluisterd en met mij meegedacht. Producten waren snel binnen ondanks dat het helemaal uit Engeland moest komen.

Jacco Bijlsma beoordeelde op 2017-04-10

Doet wat het belooft. Gisteren besteld, vandaag in huis! Super!!!

Robert Schelling beoordeelde op 2017-04-03

Vragen werden snel beantwoord maar verzenden via een Kiala punt duurt erg lang.

Beste Robert,

Dank voor je reaktie. Het klopt inderdaad dat versturen via Kiala langer duurt. Via Post NL, dat iets duurder is, kan je je pakket ontvangen binnen 1 a 2 dagen.

Erik Ferwerda
Paintglow

Julie Terryn beoordeelde op 2017-03-24

Pakketje was supersnel geleverd!

Hans Kerkman beoordeelde op 2017-03-03

Ruime keuze, snelle service.