ten Catestraat 4
9403AX Assen

Ludmila Rodenko beoordeelde op 2017-09-24

Snelle levering. Inhoud goed beschermend verpakt met duurzaam materiaal.

Ilja de Man - Van der Mer beoordeelde op 2017-09-24

Ferry Hoogvorst beoordeelde op 2017-09-24

prima service

J. Elderson beoordeelde op 2017-09-18

Via website een vraag gesteld, direct een reactie met antwoord oo mijn vraag. Ook telefonisch contact verliep vlot; de bestelling via de website werd omgaand geleverd. Perfect, houden zo!

T Kuperus beoordeelde op 2017-09-12

Het lukt mij niet om de pan goed in te branden.
Op het you tube filmpje lijkt het zo eenvoudig.
Maar zo werkt het dus niet.
Ik krijg er echt geen egale mooie inbrandlaag op.

Dus blijft de pan aanbakken en niet makkelijk mee te bakken.

Om in te branden breng ik een heel dun laagje olie aan en verwarm de pan langzaam en op het laatst op de hoogste stand en begint de pan te walmen, maar dan wordt niet verteld hoe lang je de pan dan nog moet door blijven branden. Totdat de walm is verdwenen en dan de warmtebron uitzetten of bij de eerste walm uitzetten?

Onduidelijk.

Martijn Prang beoordeelde op 2017-09-11

Prima product, correct ingepakt en track en trace ontvangen. Eén minpuntje; levering mag iets sneller.

erwin beoordeelde op 2017-09-11

Bij pannenexpert zelf verliep alles prima.
De bezorging door post.nl zou beter mogen.

Corrie van Dorst beoordeelde op 2017-09-09

Alles volgens planning geleverd super

Els de Wild beoordeelde op 2017-09-05

Handige en nuttige informatie op de website - snelle levering, alles netjes verpakt - helemaal prima!

Mark Leon de Vries beoordeelde op 2017-09-04

Uitstekend product, scherpe prijs, prima service

RZ beoordeelde op 2017-09-02

snel geleverd - goed verpakt

Adeyemi Joseph beoordeelde op 2017-08-30

Klant vriendelijk en efficiënt

H. Hallink beoordeelde op 2017-08-30

Pan was er binnen de aangegeven tijd in goede orde

EAM Stehmann beoordeelde op 2017-08-28

Website duidelijk. Onderdeel snel te vinden. Bestelling geplaatst, volgende dag verzonden, dag daarop ontvangen. Goed verpakt en netjes. Zo hoort het. Klasse

Marion Christoffel beoordeelde op 2017-08-26

Er stond in de handleiding dat ik voor het gebruik de pan met water moest uitkoken, heb ik ook gedaan waarna de bodem wit uitsloeg . Erg lelijk maar Hopenlijk niets verontrustends.

Jan Jansen beoordeelde op 2017-08-20

Goede en snelle levering

Nel Engbers beoordeelde op 2017-08-19

Heel tevreden over de levering. Ik heb geen track and tracé ontvangen. Dat vond ik een minpunt

Conny Heemskerk beoordeelde op 2017-08-14

Mijn bestelling ging om een heel klein voorwerp voor mijn pressure cooker.
Het ventieltje is in een gewone envelop verstuurd en kwam de volgende dag gewoon met de post.
Heel gemakkelijk. Heel handig. Uitstekend dus!

Piet Vanhees beoordeelde op 2017-08-07

correcte levering, wel geen factuur???

Willem beoordeelde op 2017-08-06

Prima site met goede informatie over de producten. Snelle levering in stevige verpakking. Aanbevolen!