Pottenbakkerstraat 28
9403VX Assen
085 - 016 10 81

J Duinkerken beoordeelde op 2019-06-26

De bestelde artikelen arriveerden snel. De artikelen waren van het originele merk, ook prettig.

J Pronk beoordeelde op 2019-06-23

Prima service zijn zeer tevreden en indien wij weer iets nodig bestellen beslist weer bij Pannenexpert.

Judith Mulder beoordeelde op 2019-06-20

Bestellingstraject perfect en snel. Ik ben daar zeer tevreden over. Je wordt precies geïnformeerd hoe laat
de bestelling wordt afgeleverd.

Joke Seinhorst beoordeelde op 2019-06-18

De bestelling werd volgens afspraak op tijd geleverd.

Anja P beoordeelde op 2019-06-17

Aflevering is twee keer uitgesteld, maar kan ook aan postnl gelegen hebben. Netjes op de hoogte gebracht. Aflevering verder prima.

J Boer beoordeelde op 2019-06-17

ring voor de sockel van de Fissler snelkookpan sluit goed af, pan blijft op druk .

Alfons beoordeelde op 2019-06-12

Culinario koekenpannen/wokpannen zijn erg fijn; bakken uitstekend, bakken niet aan en makkelijk schoon te maken.

Christian N. beoordeelde op 2019-06-04

Precies het onderdeel wat ik nodig had, voor een nette prijs. Verdere bestel en leveringsproces prima.

H. Bolt beoordeelde op 2019-06-01

Super goede service en weer tevreden en blij met een mooie koekenpan.

Rensina Steursma beoordeelde op 2019-05-29

Fijne, snelle service en goed verpakt! Misschien nog een tip om een korte uitleg over de bewerking van een gietijzeren pan mee te sturen. Gewoon als handige aanvullingen voor de klant. Nu moest ik dit eerst zelf uitzoeken ;)

A.M. Oostendorp beoordeelde op 2019-05-28

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Enorm goed verpakt en geheel volgens mijn verwachting. Perfect!

John Louwen beoordeelde op 2019-05-26

Wij zijn heel tevreden, de juiste onderdelen waren binnen 2 dagen in huis, perfect

Gemma Moiset beoordeelde op 2019-05-22

Great service.

johnny van emden beoordeelde op 2019-05-20

goed geen aanbakken

jaap Oldenkamp beoordeelde op 2019-05-18

Snel geleverd.

Bert Bos beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering van artikel.

Arthur Herrewijn beoordeelde op 2019-05-14

Goede en snelle levering.

Hanneke beoordeelde op 2019-05-14

Uiterst correcte behandeling en levering van de bestelling. Dat wat een onlineconsument mag verwachten.

M Wassink beoordeelde op 2019-05-13

Goede kwaliteit pannen en een goed advies en de levering is perfect

S Meering beoordeelde op 2019-05-09

Bestelling op tijd geleverd.
Werd ook telefonisch prima geholpen.