ten Catestraat 4
9403AX Assen

Miek ten Asbroek beoordeelde op 2017-11-19

Goede beschrijving van het product en zeer snelle bezorging

A. Elzinga beoordeelde op 2017-11-19

De website is erg makkelijk in gebruik, het bestelde artikel was exact zoals verwacht, en inmiddels naar volle tevredenheid in gebruik. Ook de levering was supersnel. Ik ben een meer dan tevreden klant !!

A. Ketelaars beoordeelde op 2017-11-19

Alles ging "van en leien dakje". Helemaal tevreden.

Mevr. M. van Drooge (voor mevr K.van Beek) beoordeelde op 2017-11-18

Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken van een passende afsluitring voor een al wat oudere hoge druk pan

Evert Hulzinga beoordeelde op 2017-11-16

Super snelle levering van mijn bestelling. Klasse.

Ton van der Putten beoordeelde op 2017-11-15

Duidelijke beschrijving en snelle levering; hulde.

Henk Smid beoordeelde op 2017-11-15

Produkt ziet er perfect uit, kom zeker vaker terug!!

Jan beoordeelde op 2017-11-14

Product per ommegaande verstuurd. Goed en prettig telefonisch advies

Harm Jan Prummel beoordeelde op 2017-11-14

Duidelijke informatie, snelle levering.

Jef Schoufs beoordeelde op 2017-11-13

Waarom uitstekend? De informatie die ik nodig had om tot een juiste beslissing te komen was meer dan voldoende. Het tijdschema van levering vond ik prettig want daar kon ik mijn tijd op instellen en de aflevering vond plaats binnen die tijd .

Jeen Haanstra beoordeelde op 2017-11-06

Goeie prijs en brievenbuspost gewoon gratis en snel geleverd.

Bas beoordeelde op 2017-11-04

Zaterdag besteld en dinsdagmorgen in huis. Geen problemen.

Boris Galis beoordeelde op 2017-11-01

Het zoeken op en de bestelling via de website ging simpel.
Levering was prima, heel degelijk verpakt. Niet binnen 24 uur, maar dat was ons bekend en geen probleem.
Pan is heel goed en mooi voor onze nieuwe inductieplaat.

Marloes ten Broek beoordeelde op 2017-11-01

De bestelling werd een dag later bezorgd, ik kreeg uitleg van de vriendelijke medewerker en kon hem nog wat onderhoudsvragen stellen waarop ik uitstekend advies kreeg.

Ernst Van Rappard beoordeelde op 2017-10-31

Vlotte afhandeling en bezorging zoals afgesproken

Rob Vielvoye beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering netjes verpakt redelijke prijs

C Heuving beoordeelde op 2017-10-30

Zeer tevreden. Zaterdag besteld, dinsdag ontvangen. Duidelijk op de hoogte gehouden van leverproces via email.

W.A.J. Steenbrink beoordeelde op 2017-10-30

via site nieuwe ring voor snelkookpan besteld. Probleemloos afgerekend en de volgende dag bezorgd.

K.J.F. Klabbers-Metaal beoordeelde op 2017-10-28

Snelle levering van onderdelen van een ouder type pressure cooker. Ze passen perfect en mijn favoriete snelkookpan kon ik meteen na montage weer gebruiken! Heel blij dus!

H. Prosper beoordeelde op 2017-10-28

Na telefonisch contact volgde een maill waarna ik het onderdeel bestelde. Het is keurig afgeleverd en mijn pan is weer compleet. Dank voor de goede afhandeling. Groeten H.Prosper.