Pottenbakkerstraat 28
9403VX Assen
085 - 016 10 81

Johan Schelstraete beoordeelde op 2019-02-17

Na een verkeerde levering volstond 1 mailtje via het contact formulier om de zaak recht te zetten. Ik mag dus wel spreken over een uitstekende service.

Joke Bloemhard-van Rijsbergen beoordeelde op 2019-02-16

Duidelijke website en snelle service. In dit geval verxonden in enveloppe.

L Zilverberg beoordeelde op 2019-02-13

Zeer snelle en correcte afhandeling en bevestiging en status via mail. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

John Wubben beoordeelde op 2019-02-13

snel en kundig antwoord op mijn vragen en een snelle levering

Irma Feijen beoordeelde op 2019-02-13

vrijdag besteld en zaterdag in huis , lekker vlot ,heel tevreden

C. B. beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering, mooi product

Gast beoordeelde op 2019-02-10

Zeer tevreden. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Yvonne van Meurs beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering en ook nog eens heel goedkoop.

jml bijsterbosch beoordeelde op 2019-02-04

zeer tevreden hoewel op de site vermeld werd dat rekening gehouden moest worden op een levertijd van 10 dagen, was het onderdeel al binnen 2 werkdagen geleverd. top

H Samandari beoordeelde op 2019-02-03

ik ben tevreden over u product

Simone Van der Ploeg beoordeelde op 2019-02-03

Snel, correct, goed product.

Ad V boxtel beoordeelde op 2019-02-02

Alles keurig netjes op tijd geleverd

M. Rietvelt beoordeelde op 2019-02-01

Zeer tevreden. 's Morgens order voor onderdelen oude hogedrukpan geplaatst: volgende middag reeds in huis.

Gerard Feiken beoordeelde op 2019-01-30

Een goede webshop met een ruim assortiment , goede prijzen , en een snelle levering !

A.M. van der Meys beoordeelde op 2019-01-30

Bij twijfel of ik de juiste bestelling had gedaan werd er met mij contact opgenomen en alsnog zeer snel geleverd. Mijn dank daarvoor!

J.C. De Oude beoordeelde op 2019-01-29

Uitstekende website en prima aflevering van bestelde product

A.C. van Splunter beoordeelde op 2019-01-27

Perfect in gebruik

Jwa valkenswaard beoordeelde op 2019-01-26

Snel geleverd, goed verpakt

Agaath de Viet beoordeelde op 2019-01-26

Alles keurig geregeld en goed op de hoogte gehouden.

Jaap beoordeelde op 2019-01-23

Vragen worden snel en goed beantwoord, bezorging prima in orde.