Pottenbakkerstraat 28
9403VX Assen
085 - 016 10 81

Jo Henkens beoordeelde op 2018-12-16

Op advies van pannenexpert heb ik een stalen koekenpan aangeschaft.
Nooit gedacht dat je in zo'n koekenpan zo goed en fijn kan bakken!
Een echte aanrader.
Een webwinkel die aan alles voldoet!

Paul beoordeelde op 2018-12-15

Precies de pan die ik besteld had de volgende dag in huis.

Peter van Beerendonk beoordeelde op 2018-12-15

Pannen die wij besteld hebben (Relance gietijzer) zijn van goede kwaliteit. Snel geleverd, zelfs tijdens de feestdagen. Er miste een klein onderdeeltje, werd direct nagestuurd en was de volgende dag in huis. Prima !

Michelle Kiewiet beoordeelde op 2018-12-15

Snelle bezorging en heel blij met het product!

E.J. Kruithof beoordeelde op 2018-12-11

Telefonisch prima informatie gekregen voor bestelling van de juiste afdichtingsring en drukveiligheid voor een zéér oude hogedrukpan. De onderdelen werden snel geleverd (1 dag) en alles past goed. De pan werkt weer perfect, zonder hinderlijk lekken.

J Jansen beoordeelde op 2018-12-11

Volgens afspraak geleverd. Prima verpakt en steeds goed geinformeerd.

joke de jong - de jager beoordeelde op 2018-12-11

Zeer vlotte afwerking en zeer goede service

Emmy van Haastrecht beoordeelde op 2018-12-11

Zeer snelle levering. Bij een vraag mijnerzijds, direct antwoord! Belangrijkste: prachtige kwaliteit pan. Gebruikster dik tevreden!

Joan Voormolen beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, zeer goede afhandeling toen iets niet klopte, uitstekende adviezen over de aan te schaffen producten.

Klara Noorman beoordeelde op 2018-12-08

Alles volgens wens verlopen!!!

Fred Kuin beoordeelde op 2018-12-08

Redelijke prijs en lage verzendkosten voor kleine producten die ook in een envelop verstuurd worden. Goede info wanneer product weer voorradig is indien uitverkocht. Duidelijke site met goede weergave of product op voorraad is.

Rene Pruim beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering goed kwaliteit prijs verhouding en goed verpakt

c dekker beoordeelde op 2018-12-06

in winkel niet op voorraad nu snelle levering snel kookpan werkt weer super

Sjoerd Reinders beoordeelde op 2018-12-05

Goede levering, duurde wel langer dan verwacht, maar desondanks goed.

Reactie van Pannenexpert:
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas ondervinden we, volgens PostNL, hier en daar inderdaad nog vertragingen als gevolg van Black Friday. Uw bestelling is vrijdag 30/11 geplaatst en verstuurd maar is maandag 03/12 ontvangen zie ik. Onze excuses voor de vertraging.

Center van Liempd beoordeelde op 2018-12-05

prima

K. Rienstra beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering. Prima!

Frank Juchters beoordeelde op 2018-12-04

Zelfs met de drukke dagen, (Sinterklaas en zwarte Piet) heb ik mijn bestelling van twee Artame koekenpannen op tijd en in perfecte staat ontvangen via Post NL Ben nu bezig met ze in te bakken alvorens te kunnen gebruiken. Wel even een klusje maar het resultaat mag er al zijn. Of deze nu beter bakken dan mijn vorige pannen van Tefal laat ik u spoedig weten.

mevr swinkels beoordeelde op 2018-12-03

snelle levering.

Dennis van der Zwaard beoordeelde op 2018-11-27

duidelijke website, jammer dat er geen onderdelen lijst te vinden is voor de snelkookpannen. Snelle levering!

J.T.P. Everts-Takx beoordeelde op 2018-11-20

Goede duidelijke website. Woensdag besteld, donderdag in huis. Ook keurig mededeling dat ik er niet voor thuis hoefde te blijven omdat het als brievenbuspakketje verzonden zou worden. Eveneens waarschuwing dat post nl. het pakketje mogelijk zou kunnen vertragen, hetgeen gelukkig niet gebeurde.