Krabbenkreek 25
3823 JD Amersfoort

Rudy den Turk beoordeelde op 2019-05-28

Zeer tevreden en juiste informatie en levering.

Kishan Ramanand beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering en goede/ duidelijke mails mbt informatieverstrekking.

Peter de bruin beoordeelde op 2019-04-23

Keurig afgeleverd , wel een paar dagen te vroeg.
Maar ik was thuis dus zie het maar als voordeel :)

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02

Erg mooie producten, prima levering

Alex Luijken beoordeelde op 2019-04-02

Bedankt voor de snelle en goede levering

Willemien Grooten beoordeelde op 2019-04-01

Ik had het snel in huis en het schilderij was prachtig precies als afgebeeld was voor een verjaardag dus was geslaagd

Esther Barkel beoordeelde op 2019-03-28

Prima op tijd. Redelijk goed verpakt. Alleen het schilderij op zich vind ik voor dat geld te simpel. Er zit geen ophangsysteem bij. Ik snap dat iedereen een andere mening over het ophangen heeft. Maar één of meerdere mogelijkheden zou fijn zijn geweest of iig het bijleveren van materialen daarvoor.

W.A. Olijerhoek beoordeelde op 2019-03-21

Mijn bestelling is keurig ontvangen,en hangt te pronken aan de wand.

Bedankt voor alle zorg.

groeten Wim O.

Peter Renard beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering goeie communicatie

Leonie Nelemans beoordeelde op 2019-03-12

Perfecte levering en product is nog mooier dan wij dachten.
Alleen de bezorger had het pak in de voortuin gezet omdat we niet thuis waren. Maar goed aangekomen.

Hellen Sombroek beoordeelde op 2018-12-08

Prima berichtgeving van levering en op tijd bezorgd.

John Pijnappels beoordeelde op 2018-10-25

snel en keurig verpakt geleverd

Leo Hoff beoordeelde op 2018-07-01

Zeer tevreden , goed geïnformeerd over de voortgang van de bestelling . Netjes verpakt en correct afgeleverd .Produkt netjes afgewerkt en mooie print .

Andrew Thomson beoordeelde op 2018-03-12

Picture delivered on time in perfect condition

Klazien Pauwelsen-Ursinus beoordeelde op 2018-01-30

Levering volgens afspraak en naar verwachting.

Edwin Mulders beoordeelde op 2017-12-08

7-10 werkdagen levertijd ? Ik bestelde mijn schilderij op zondag en kreeg het de eerste vrijdag al geleverd. Kwaliteit Top. Als weer iets nodig heb, zou ik het zeker weer bij hun bestellen.

mario tax beoordeelde op 2017-11-28

top

Cindy Stribos beoordeelde op 2017-11-05

Mooi schilderij, ziet er in het echt net zo uit als op de foto tijdens het kopen. Durf er weer te bestellen. Levertijd ook prima!