Esweg 133
9411AE Beilen
0622014050

Suzanne Verbeek beoordeelde op 2019-04-20

Ik had een vraag, deze per mail gesteld en bijna meteen antwoord. Bestelling op vrijdagmiddag gedaan en op dinsdag al binnen!

Marieta Visser-Dibbits beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering. Product komt ook overeen met de bestelling! Fijn

Annet beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben heel tevreden. Wat ik heb besteld, heb ik heel snel, en goed verzorgd ontvangen.

F. Gerrits beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering, producten worden met zorg gemaakt/ingepakt. Er zat een leuk handgeschreven bedankkaartje bij.

Patty snel beoordeelde op 2019-02-06

Snel geleverd en zeer netjes

Annemarie van Rooijen beoordeelde op 2019-02-06

Wat een feest om je bestelling uit te pakken. Vooral het persoonlijke berichtje is top!

Magdalena Modrzejewska beoordeelde op 2019-02-05

janny de vos beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering! leuk met een persoonlijk briefje erbij!

Maudy Kabal beoordeelde op 2019-02-05

Super leuk assortiment! Snel geleverd en met persoonlijk handgeschreven briefje, enig!

Romy De Winter beoordeelde op 2019-02-05

Heel vriendelijk en hulpvaardig en bestelling zeer snel aangekregen.

Nadine Chatoui beoordeelde op 2019-02-04

Eric Oude Breuil beoordeelde op 2019-02-04

Wij vinden goed service en goed product. Heel veel succes verder

Vranckx Jan beoordeelde op 2019-02-03

Uitstekende service!!!!

fierens stefanie beoordeelde op 2019-02-03

Heel tevreden alles gekregen zoals gevraagd super

Mirella Wouters beoordeelde op 2019-02-03

Naast het leuke en ruime assortiment werd mijn bestelling snel geleverd. Alles was gezellig ingepakt met een attente, persoonlijke touch. Top!

Marieke Buisman beoordeelde op 2019-02-03

A Zantingh beoordeelde op 2019-02-03

Ik heb een aantal sleutelhangers besteld en omdat ik in Beilen werk, zou ik deze ophalen. Ik werd vriendelijk ontvangen en het tasje met inhoud stond perfect klaar. Het was super ingepakt met een handgeschreven briefje erbij. Heel leuk!

Elise van der Heide beoordeelde op 2019-01-29

Tiny beoordeelde op 2019-01-29

Vera Poort beoordeelde op 2019-01-28

Vriendelijk aan de telefoon en super snelle levering ( volgende dag opgehaald in Beilen)
En er ook nog een leuk cadeautje met persoonlijk geschreven kaartje in het zakje bij mijn bestelling.