Esweg 133
9411AE Beilen
0622014050

H Faas beoordeelde op 2019-06-18

Levering is snel! En het zijn super leuke artikelen, leuk verpakt en een persoonlijk berichtje erbij! Top! Ga zeker vaker bestellen!

Kelly Langmans beoordeelde op 2019-06-18

Heel tevreden! Doe zo verder :-)

Mascha Schendelaar beoordeelde op 2019-06-17

Bestelling werd snel bezorgd, keurig verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Keurig verzorgd.

LAURE SCHAACK beoordeelde op 2019-06-17

Nanda Braspenning beoordeelde op 2019-06-16

Besteld en heel snel binnen. Super fijn. Dank je wel

Marloes Hagemeijer beoordeelde op 2019-06-16

Lieke Mahau beoordeelde op 2019-06-16

Super tevreden! Snelle levering, en gekregen zoals gevraagd. Het persoonlijk geschreven briefje vind ik persoonlijk wel een leuk meerwaarde/attentie!

1 kritisch puntje mss is dat de verzendkosten wel hoog liggen... Ik betaalde meer dan 8 euro om naar Belgie te laten leveren, terwijl mijn bestelde stuks samen maar 15 euro kosten.

Bianca Leeflang beoordeelde op 2019-06-16

Lotty Vlaar beoordeelde op 2019-06-16

Jasmina Tiric beoordeelde op 2019-06-16

Laura van de Velde beoordeelde op 2019-06-16

Wendy Vansimpsen beoordeelde op 2019-06-16

Het was netjes verpakt. Leuke nota erbij. Super! Enkel de levering duurde ietsjes langer. 8ste besteld en de 13de aangekomen. Waarschijnlijk owv feestdag.

Miranda Van den bogaert beoordeelde op 2019-06-16

Snelle service!

Janny Broeken beoordeelde op 2019-06-12

Stephanie Dufloo beoordeelde op 2019-06-12

Ik ben heel tevreden bestelling was netjes in orde. Persoonlijk bedankje bij echt een aanrader

Z Saleh beoordeelde op 2019-06-12

M Halfman beoordeelde op 2019-06-11

Gerrit Huibregtsen beoordeelde op 2019-06-11

Bijzonder snelle aflevering.

Tanja Kleiman-moesker beoordeelde op 2019-06-10

Marlou Biermans beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden, ik had de bestelling snel in huis en de spulletjes zijn heel leuk