Staringwende 15
2182 PK Hillegom
KvK 61910392

Comfort Owusu Ansah beoordeelde op 2019-04-12

Heel tevreden over mijn bestelling, top

Hanny Groenenberg beoordeelde op 2019-04-11

Katarzyna Kurszewska beoordeelde op 2019-04-11

Guido Martens beoordeelde op 2019-04-11

Elisa012 beoordeelde op 2019-04-11

Levering was conform en netjes ingepakt met het door mij gekozen proefmonster van eau de toilette als cadeautje en het Eau de Lancaster showergel product is heerlijk.

Manjeska Ztemerding beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering .goeie prys .en ereageerd snel

Heidi Rau beoordeelde op 2019-02-07

Nancy Hoogendijk-Oranje beoordeelde op 2019-01-11

Helemaal top.
Binnen 2 dagen bestelling in huis.

Benny Polders beoordeelde op 2019-01-10

Katrien Regniers beoordeelde op 2019-01-04

Riny brouwers beoordeelde op 2018-12-28

Ik heb s,avonds besteld en de dag erna in huis

Cathleen Mommerency beoordeelde op 2018-12-12

Supersnelle levering

Anja Van Hove beoordeelde op 2018-12-10

Bonnie Fjelde beoordeelde op 2018-12-02

Snelle service. Duidelijke site.

Ivonne Meijer beoordeelde op 2018-11-26

Erik De Keyser beoordeelde op 2018-11-13

zeer snel en correct geleverd.
Ook vriendelijk en vlot telefonisch contact. Proficiat

Gabri Jansink beoordeelde op 2018-11-12