Popko Bielstraat 23 c
9611EZ Sappemeer

6,8

B oosting beoordeelde op 2018-07-24

Fitbit bandje besteld was in voorraad maar niet dus wel gelijk betalen maar geen product me r besteld na je geld te hebben ontvangen volgens mij in China want het wachten duurt 3 week je kan mailen en bellen wat je wilt maar geen reactie daarna via kvk er achter gekomen dat mevr ook een boekhoudkantoor heeft heb ik daar maar heen gebeld toen werd ik terug gebeld ik ben zeer boos geweest dat hielp je krijgt voor de sorry wel 2 bandje erbij maar je raad het al niet dus ik zou hier nooit weer wat bestellen want innen weet ze wel en reactie ho maar bij toeval woon ik vlakbij haar dus ben bij haar thuis geweest en is er goed van geschrokken dus mensen kijk uit dit is geen zaken doen u bent gewaarschuwd b oosting

Ilja beoordeelde op 2018-04-12

Maandag een bestelling gedaan. Nog geen producten ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd. ook hier krijg ik geen reactie op. Erg jammer!

Anne beoordeelde op 2017-10-16

Goed en vlot mailcontact bij vragen en na betaling vlotte levering van mijn mooie Fitbit 2. Zeker aan te raden!

A.van H. beoordeelde op 2017-10-16

Via Marktplaats bij deze winkel uitgekomen voor een oplader voor de Fitbit. Na betaling is de oplader meteen verstuurd en de volgende dag door mij ontvangen. Helaas heb ik zelf de verkeerde oplader besteld en na overleg kon ik deze terugsturen en werd mij de juiste opgestuurd. Communicatie over en weer was prima, snelle reacties ontvangen. Erg tevreden met de service!

Marianne beoordeelde op 2017-08-25

Via deze website had ik 5 dagen geleden een Fitbit Alta HR besteld en het geld direct overgemaakt. Helaas was deze Fitbit niet meer te leveren vóór mijn vakantie en ik werd dagelijks op de hoogte gehouden via de mail en telefonisch contact.
Vandaag kreeg ik zonder problemen direct mijn geld teruggestort, prima service dus!
Marianne Guldemond

C. Meulendijks beoordeelde op 2016-10-09

Op 20-07-2016 bestelling geplaatst en betaald, keurig een bevestiging gehad de dag erna. Na 10 dagen nog geen levering en dus een email gestuurd. Op 27-8-2016 nog geen levering of antwoord op de eerder gestuurde email. Op dezelfde dag een email terug gehad met de mededeling dat het product niet meer leverbaar was en dat de bestelling geannuleerd kan worden. Per omgaande gemaild dat de bestelling kan worden geannuleerd wat mij betreft en het geld terug gevraagd. Dat zou volgens de site maximaal 10 dagen duren. Op 27-09-2016 een email gestuurd met de sommatie het geld uiterlijk 29-09-2016 op mijn rekening te storten aangezien dit nog niet was ontvangen. Helemaal niets meer gehoord en ook geen geld ontvangen. Ik denk dat het nu gerechtvaardigd is om webwinkelkeur in te lichten over het aspirant lidmaatschap en aangifte bij de politie te doen van oplichting.. Tevens zullen ook mediakanalen worden gebruikt om de mensen voor parfumariewinkelonline te waarschuwen voor oplichting.
Ik denk dat dit bericht niet lang in het gastenboek zal staan. Een goede raad: stort zsm het geld terug en laat iets van je horen als je deze ellende wilt voorkomen.
C. Meulendijks

Reactie van Parfumerie Winkel Online:
Geachte heer/mevrouw Meulendijks, Heb alles na gekeken en het bedrag is zeker wel terug gestort. Hoewel het idd wat lang op zicht heeft laten wachten en daar onze excuses voor. Gaan hier zeker extra aandacht aan schenken dan bij het annuleren van de order het bedrag snel terug gestort zal worden.
2016