Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Parfumerie Winkel Online

Popko Bielstraat 23 c
9611EZ Sappemeer
0598-857511
KvK 61541745

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Parfumerie Winkel Online

Gemiddelde beoordeling

6,0

9 beoordelingen

Beoordeling van klanten

44%

12%

44%

2019
Parfumerie Winkel Online

Chris beoordeelde op 2019-06-12

Parfum besteld dat bij alle gangbare sites niet leverbaar was. Bleek hier ook niet direct op voorraad maar binnen een week werd er alsnog verstuurd.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn order.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

Renee beoordeelde op 2019-05-29

Parfum besteld. Kreeg vrij snel email dat die niet op voorraad was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Na 2 weken wachten, was de verjaardag van mijn moeder voorbij en heb ik de bestelling geannuleerd. Kreeg vlot een email en het hele bedrag terug. Ik was wat ongerust na een aantal slechte beoordelingen gelezen te hebben, maar het blijkt toch wel een betrouwbaar bedrijf te zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

Tamara Bronsvoort beoordeelde op 2019-01-08

Nog steeds niks ontvangen!!!! Geen contact mee te krijgen. SLECHTE SERVICE

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

Linda Hoogland beoordeelde op 2018-11-21

Vorige week 1hoorn-oorbelletjes hier besteld én betaald voor mijn dochter haar verjaardag. Ze vond ze zo mooi (5jaar)
Deze waren niet leverbaar, ik kon wel kiezen voor een paardenkopje. Jammer maar prima want tja, haar verjaardag kwam wel dichterbij. Perfect snel geleverd, in bubbeltjesplastic in een envelop dus ik vraag me nu af of dat wel genoeg bescherming heeft geboden. Want dochterlief had de oorbellen wel geteld 4 uurtjes in en het paardenkopje lag op de grond, afgebroken bij het oogje af!!! Nou dit leek mij niet helemaal de bedoeling. En verwacht toch wel een nieuw setje! 2 keer een mail gestuurd maar ook al 2 niks van jullie gehoord!! Echt slecht! Enorm teleurgesteld!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

B oosting beoordeelde op 2018-07-24

Fitbit bandje besteld was in voorraad maar niet dus wel gelijk betalen maar geen product me r besteld na je geld te hebben ontvangen volgens mij in China want het wachten duurt 3 week je kan mailen en bellen wat je wilt maar geen reactie daarna via kvk er achter gekomen dat mevr ook een boekhoudkantoor heeft heb ik daar maar heen gebeld toen werd ik terug gebeld ik ben zeer boos geweest dat hielp je krijgt voor de sorry wel 2 bandje erbij maar je raad het al niet dus ik zou hier nooit weer wat bestellen want innen weet ze wel en reactie ho maar bij toeval woon ik vlakbij haar dus ben bij haar thuis geweest en is er goed van geschrokken dus mensen kijk uit dit is geen zaken doen u bent gewaarschuwd b oosting

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

Ilja beoordeelde op 2018-04-12

Maandag een bestelling gedaan. Nog geen producten ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd. ook hier krijg ik geen reactie op. Erg jammer!

Parfumerie Winkel Online

Anne beoordeelde op 2017-10-16

Goed en vlot mailcontact bij vragen en na betaling vlotte levering van mijn mooie Fitbit 2. Zeker aan te raden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

A.van H. beoordeelde op 2017-10-16

Via Marktplaats bij deze winkel uitgekomen voor een oplader voor de Fitbit. Na betaling is de oplader meteen verstuurd en de volgende dag door mij ontvangen. Helaas heb ik zelf de verkeerde oplader besteld en na overleg kon ik deze terugsturen en werd mij de juiste opgestuurd. Communicatie over en weer was prima, snelle reacties ontvangen. Erg tevreden met de service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

Marianne beoordeelde op 2017-08-25

Via deze website had ik 5 dagen geleden een Fitbit Alta HR besteld en het geld direct overgemaakt. Helaas was deze Fitbit niet meer te leveren vóór mijn vakantie en ik werd dagelijks op de hoogte gehouden via de mail en telefonisch contact.
Vandaag kreeg ik zonder problemen direct mijn geld teruggestort, prima service dus!
Marianne Guldemond

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Parfumerie Winkel Online

C. Meulendijks beoordeelde op 2016-10-09

Op 20-07-2016 bestelling geplaatst en betaald, keurig een bevestiging gehad de dag erna. Na 10 dagen nog geen levering en dus een email gestuurd. Op 27-8-2016 nog geen levering of antwoord op de eerder gestuurde email. Op dezelfde dag een email terug gehad met de mededeling dat het product niet meer leverbaar was en dat de bestelling geannuleerd kan worden. Per omgaande gemaild dat de bestelling kan worden geannuleerd wat mij betreft en het geld terug gevraagd. Dat zou volgens de site maximaal 10 dagen duren. Op 27-09-2016 een email gestuurd met de sommatie het geld uiterlijk 29-09-2016 op mijn rekening te storten aangezien dit nog niet was ontvangen. Helemaal niets meer gehoord en ook geen geld ontvangen. Ik denk dat het nu gerechtvaardigd is om webwinkelkeur in te lichten over het aspirant lidmaatschap en aangifte bij de politie te doen van oplichting.. Tevens zullen ook mediakanalen worden gebruikt om de mensen voor parfumariewinkelonline te waarschuwen voor oplichting.
Ik denk dat dit bericht niet lang in het gastenboek zal staan. Een goede raad: stort zsm het geld terug en laat iets van je horen als je deze ellende wilt voorkomen.
C. Meulendijks


Reactie van Parfumerie Winkel Online:
Geachte heer/mevrouw Meulendijks, Heb alles na gekeken en het bedrag is zeker wel terug gestort. Hoewel het idd wat lang op zicht heeft laten wachten en daar onze excuses voor. Gaan hier zeker extra aandacht aan schenken dan bij het annuleren van de order het bedrag snel terug gestort zal worden.
2016

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.