Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Aalsmeerderweg 98 B-Boven
1432CT Aalsmeer

Ricardo Kolleman beoordeelde op 2017-04-18

Top zaak, prachtige horloges en nette service. Goede prijs en presentatie. Horloges komen in een mooi horlogedoosje en er worden geen verzendkosten gerekend. Besteld er graag weer. Heel tevreden met mijn aankopen.

Arnold Konigferander beoordeelde op 2017-04-06

Levering: prima
Kwaliteit horloge: prima

Philippe Piets beoordeelde op 2017-03-18

Perfekte levering en horloge ziet in het echt hetzelfde uit als op foto !!!

Joop van Dartel beoordeelde op 2017-03-17

Het horloge is snel geleverd. Daarnaast is het een prachtig mooi afgewerkt horloge geleverd in een mooie box. Mijn eerste horloge van chinese makelij. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit op langere termijn. De verwachtingen zijn echter zeer hoopvol. Goed adres dus.

Paul Louwerse beoordeelde op 2017-03-16

Levering tot volle tevredenheid. Vragen die ik vooraf stelde werden zelfde dag beantwoord. Prima service, mooi horloge!

marcel van den eijnde beoordeelde op 2017-01-29

het horloge draagt fijn , ziet er heel goed uit en de communicatie met Parnis was ook heel erg goed

Paul Maas beoordeelde op 2017-01-20

Prima service, mooi product

Rob de Ronde beoordeelde op 2016-12-25

Duidelijke communicatioe, snel en goede levering!

Joost beoordeelde op 2016-12-08

Heel tevreden. Snelle levering en horloge ziet er goed uit.

R. Van Leeuwen beoordeelde op 2016-10-12

Prachtig horloge, luxe uitstraling voor een mooie prijs en snel thuis bezorgd!

W.m Olij beoordeelde op 2016-10-01

Prachtig horloge en tevreden over verzending en afhandeling

2016