Kerkstraat 18b
5076AW Haaren

8,5

Martine Kok beoordeelde op 2019-06-09

Precies zoals op de site!

Riccardo Brinkman beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden

Sinead Van der beek beoordeelde op 2019-06-01

Had de verkeerde bestelling binnen gekregen. Netjes worden geholpen en krijg een nieuwe en mag de oude houden

Hugo Epping beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering, waaier was helaas meteen kapot gegaan (mijn eigen schuld), maar heb m toch kunnen repareren met wat out of the box denken

Judith Basten beoordeelde op 2019-05-27

Briljant leuke waaier!!! En snel geleverd

fiona maeghs beoordeelde op 2019-05-23

snel geleverd, juiste bestelling! zeer tevreden over de service!

K van Hattem beoordeelde op 2019-05-21

gewoon prima levering en dergelijke

Tamar Rekelhof beoordeelde op 2019-05-18

Goed

Angelo van Gent beoordeelde op 2019-05-17

Na 12 dagen npg steeds geen bestlling binnen

Reactie van FestivalSupply:
Hoi Angelo, spijtig om te lezen dat je bestelling nog niet is ontvangen. Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je ordernummer? Dit kan naar: support@festivalsupply.nl

Alvast bedankt.

Groeten Team Festival Supply

Ayla Bosch beoordeelde op 2019-05-14

Lekker simpel.

Tom Verburg beoordeelde op 2019-05-13

Snel ontvangen!

Rosalie Van Laar beoordeelde op 2019-05-12

Snel in huis en topkwaliteit!

Asintya Hornsveld beoordeelde op 2019-05-10

Goed

Remco Leemburg beoordeelde op 2019-05-10

h

Melissa Van Vilsteren beoordeelde op 2019-05-09

Heel tevreden, super mooi ook de bandjes

Maria beoordeelde op 2019-05-07

Op de site staat “vandaag (voor 17:00u) besteld is in de meeste gevallen morgen in huis”. Vrijdagochtend een cadeau besteld, in de hoop het zaterdag in huis te hebben. In een mail de verwachte bezorgdatum ontvangen (bleek maandag 6 mei te zijn). Niet meer vanuit gegaan dat het op tijd aan kwam. Maar het mooiste cadeau lag zaterdagmiddag in de brievenbus! Heel blij mee!

Stefanie Barnas beoordeelde op 2019-05-07

Was er binnen een dag

Michiel Van gerwen beoordeelde op 2019-05-06

Zeer tevreden, binnen 2 dagen in huis

Netty Berkouwer beoordeelde op 2019-05-06

Ik heb partydoppen besteld die je handig aan je sleutelbos kan hangen. Heb je dus altijd bij je en hoef je niet meer met open flesje te lopen of het achter elkaar op te drinken. Daarnaast snelle levering en keurig verpakt.

Daan Haarbosch beoordeelde op 2019-05-06

Besteld, verstuurd en op tijd ontvangen. Super !