Brielsemeer 4
2729PR Zoetermeer
085 - 130 7526

6,0

Ikram Idrissi beoordeelde op 2019-06-20

Ik bel ze of ik de bestelling snel kan krijgen. Ja ja is het antwoord. Uiteindelijk te laat blijkt het magazijn in engeland te zitten. Dan is het niet gek nee.

Reactie van Party Feestartikelen:
Beste Ikram, jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Echter heb je je bestelling op donderdag geplaatst en wilde deze zaterdag ontvangen. We hebben een levertijd van drie werkdagen. Telefonisch is ook aangegeven dat de bestelling moest komen uit een externe magazijn en dat we een bezorging op zaterdag niet konden garanderen. Om misverstanden in de toekomst te vermijden hebben we duidelijk op de website aangegeven wanneer een bestelling wordt bezorgd.

Saloua Chouhou beoordeelde op 2019-06-04

De site is overzichtelijk en de bestelling was op tijd binnen.