Westzijde 1
1506EA Zaandam

8,3

Ingrid Reinhoud beoordeelde op 2018-10-23

snelle levering, netjes verpakt. Zeer correct.
Bedankt.

Annelies Crum beoordeelde op 2018-10-23

Gewoon wat je mag verwachten. Retoursticker erbij zou handig zijn

Marianne Ververda beoordeelde op 2018-10-19

Snelle levering.

Hennie Kruitz beoordeelde op 2018-10-19

Snel geleverd.

Jan van de Ven beoordeelde op 2018-10-19

Uitstekend! Ik had mijn bestelling binnen de 48 uur thuis. Precies zoals het moet zijn: snel, efficiënt en tot ieders tevredenheid.

Hein Boxel van beoordeelde op 2018-10-19

Snel en goed

Dirko Appel beoordeelde op 2018-10-19

Goed behandeld en goede service

Katia Verplancke beoordeelde op 2018-10-18

Vlotte levering en behulpzame persoon nadat 1e keus niet kon geleverd worden

Gert Schipper beoordeelde op 2018-10-18

Goede snelle service!
Goed en fijn contact gehad en goere service aangeboden gekregen

Jose Ephraim Opstal beoordeelde op 2018-10-17

Keurig en netjes verpakt en een snelle levering

Jacqueline Molendijk beoordeelde op 2018-10-13

Goed en snelle levering

yvette Groener beoordeelde op 2018-10-12

Ik vind het jammer dat als je iets terug stuurt je 6,95 moet betalen. Verder is de service prima .

Dirk Speltincx beoordeelde op 2018-10-11

de beschrijving van de items klopte volledig, en bovendien werden ze nog zeer snel geleverd ook. Zeer positieve ervaring!

Karin Tobben beoordeelde op 2018-10-11

ondanks dat 1 artikel niet op voorraad was kwamen jullie met een alternatieve slinger.

valery carlier beoordeelde op 2018-10-11

echt onvoldoende verpakking

Linda Krispin beoordeelde op 2018-10-10

Vlotte service. Kleding overeenkomstig getoonde beelden. Redelijk goedkoop.

Miranda Broekhuijsen beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering!!!

G.M. te Brake beoordeelde op 2018-10-07

Heb de bestelling in prima orde ontvangen. Vond wel dat het sneller bezorgd had kunnen worden ( vaak is vandaag besteld en morgen geleverd!). En ik vond dat er ontzettend veel plastic in de doos ter opvulling zat. Misschien volgende keer in een kleinere doos verpakken??

Ineke van Waard beoordeelde op 2018-10-05

Anna beoordeelde op 2018-10-05

Ik had een fee jurkje besteld incl vleugels. De vleugels waren goed maar het jurkje te groot. Ik heb gebeld of ik het jurkje kon ruilen voor losse vleugels. Dat kon. Pakketje terug sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.
Helaas kwam ik er bij postnl achter dat ik de retour kosten zelf moest betalen, terwijl ik op de site dit had gelezen(Ik citeer):' de ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, incl eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product'. Daarnaast moest ik bij de nieuwe bestelling weer verzendkosten betalen. Ik ging er van uit dat ik dit terug zou krijgen. Maar dat is niet het geval. De levering van de 2e bestelling was snel zoals beloofd. Goed en netjes verpakt. En de vleugels zijn prachtig. Alleen jammer dat ik niet goed ben voorgelicht betreft de extra kosten. Als ik dat had geweten, had ik de eerste bestelling gehouden, de vleugels gebruikt en het jurkje weg gegeven. Het terug storten van de kosten van het jurkje was ook snel.
Conclusie:
+ snelle levering en terugbetaling
+ pakket goed verpakt
+ vleugels zijn prachtig
- slechte service betreft verzendkosten
- onduidelijkheid betreft extra kosten bij omruilen
Ik zal niet snel meer iets bestellen bij Party corner door de hoge kosten aan verzending en retour kosten.