Westzijde 1
1506EA Zaandam

8,6

Tsjerk van der Wal beoordeelde op 2017-11-20

Product besteld (kleding) maat 10-12 jaar. Mijn dochter van 4 kan het net aan en dochter van zes al veel te klein. Beetje jammer

Guy Winchester beoordeelde op 2017-11-20

Heel netjes gegaan allemaal, goede contact.

Serafijn Van Damme beoordeelde op 2017-11-19

Goede bezorging. Goed product. Snel en duidelijk. Zeer tevreden.

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Serafijn, leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen, bedankt voor deze review. Veel plezier met de 'Kerstman riem'.

Gerda Hoekstra beoordeelde op 2017-11-19

Heel tevreden, ik heb het donderdag besteld en het product de volgende dag in huis. Snelle sercice, Goed ingepakt.
En de vragen zijn snel beantwoord.

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Gerda, bedankt voor deze mooie review wij wensen het gelukkige kind veel plezier met de 'Pietenpak kind' tijdens de sinterklaas.

Mirna Sanders beoordeelde op 2017-11-16

Prima website. Spullen keurig op tijd binnen. Ik heb pruiken besteld. Zijn prima van kwaliteit.

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Mirna, bednakt voor deze mooie beoordeling, heel vell plezier met de 'Suikerspin pruik Amy' en de 'Herenpruik Chuck met snor'.

Kristof Vermeiren beoordeelde op 2017-11-16

Tevreden maar niet over de levering van dpd, die het pakje zomaar achterlaat aan de deur wanneer niemand thuis is en ik het zogezegd afgetekend heb, is niet de eerste maal dat we problemen hebben met levering door dpd

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Kristof, onze excuses voor de slechte service die DPD u geleverd heeft, wij zullen dit melden aan het hoofdkantoor van DPD. Wij wensen u wel veel plezier met de 'Vliegende doodshoofd met licht en geluid'

Rianne Eijsvogels beoordeelde op 2017-11-16

Heel tevreden over de Elsa pruik

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Rianne, veel plezier met de 'Frozen Pruik' en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Dirk Claes beoordeelde op 2017-11-15

een tekort bij de bestelling, maar toch nog een snelle nalevering

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Dirk, sorry dat we de bril waren vergeten. We hopen dat de bestelling verder naar wens waren.

Ria van Goor beoordeelde op 2017-11-15

Snelle levering en goede mooie kwaliteit

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Ria, veel plezier tijdens sinterklaas met de pieten spullen en het 'pieten pak' en nog bedankt voor deze top beoordeling.

kurt dioos beoordeelde op 2017-11-15

Goed op tijd thuis en goede kwaliteit

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Kurt, veel plezier met de "Satanic Monk' en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Rene Baert beoordeelde op 2017-11-14

snelle levering voor een goede prijs.

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Rene, bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de 'Middeleeuwse Schakelketting met slot'.

KaRin Smetsers beoordeelde op 2017-11-14

Super snelle levering

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Karin, veel plezier met de 'Zilveren kleurige glitter top dames' en bedankt voor deze top review.

Cynthia Doeve beoordeelde op 2017-11-14

Ik heb het verkeerde geleverd gekregen!

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Cynthia, sorry dat wij het verkeerde shirt hebben opgestuurd, we hebben bedrag van het shirt aan je gecrediteerd en je mag hem alsnog houden. we hopen dat de rest van de order wel naar wens was.

T. Dijk beoordeelde op 2017-11-13

mooie kwaliteit. snelle levering

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste T, bedankt voor de mooie review, veel plezier met de 'Dames pietenpak' en de pieten kraag.

Mirelle Bakker beoordeelde op 2017-11-12

Was erg snel bezorgd in de ochtend en zoontje was er erg blij mee

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Mirelle, we wensen jouw zoontje heel veel plezier met het 'Ridderpak Sir Templeton' tijdens zijn avonturen, bedankt voor deze mooie review.

Charlotte Hemeltjen beoordeelde op 2017-11-12

Goede snelle levering

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Charlotte, veel plezier met de 'Tiara set Giraffe'en bedankt voor de mooie review.

Karin Goudriaan beoordeelde op 2017-11-12

Online goed te vinden, bestelling snel en onbeschadigd geleverd.

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Karin, supr bedankt voor deze mooie review en veel plezier met het cadeau geven van de 'Bierglas 50 jaar' aan de jarige.

Dijkstra beoordeelde op 2017-11-12

Eerste keer wat besteld.. snel binnen

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Dijkstra, bedankt voor jouw review en veel plezier met de 'Goedkoop pietenpak' tijdens sinterklaas.

Carmen beoordeelde op 2017-11-12

Goede levering👍🏻

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Caremen, heel veel plezier tijdens Sinterklaas met jouw 'Dames pieten pruik met vlechten' en bedankt voor jouw review.

Eyram Asamany beoordeelde op 2017-11-11

Goede service en snelle levering

Reactie van PartyCorner.nl:
Beste Eyram, bedankt veer deze geweldige review en veel plezier met de 'Rasta pruik'