Westzijde 1

8,3

Christa van As beoordeelde op 2018-12-10

Hele snelle levering!

Caroline Geres beoordeelde op 2018-12-09

Snelle en accurate levering. Product was precies als op de foto en de maat klopt.
Bedankt 👍

Bradley Ham beoordeelde op 2018-12-08

Binnen 24 uur kon ik hem halen hellemaal top

Hana Holubova beoordeelde op 2018-12-08

Prima kwaliteit snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07

Erg vriendelijk... belde meteen naar plaatsing bestelling met de vraag wanneer ik het precies nodig had. Omdat ze aan gaf dat ik voor post.nl had gekozen en deze erg vertraging opliepen.
Ze gaf als alternatief een ander postorderbedrijf door.
Super attent👍

Wensley Noora beoordeelde op 2018-12-06

Een ridderpak besteld en er was sprake van een goede en snelle levering.
Mijn maat was niet beschikbaar, maar in overleg zijn wij tot een oplossing gekomen.
Ik ben helemaal klaar voor ons bedrijfsfeestje.

Christien Van de Wal beoordeelde op 2018-12-06

Snelle service, goedkoop, leuke/ grappige dingen

diana meulenberg beoordeelde op 2018-12-05

Tevreden alles mooi op tijd geleverd. En alles heel netjes verpakt .

mariska van wijngaarden beoordeelde op 2018-12-02

M.C. Klein Bronsvoort beoordeelde op 2018-12-02

Goedesnelle levering

Mike van der Toorn beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering en je krijgt ook wat je gezien en gekocht hebt.
Prima webshop.

Angel beoordeelde op 2018-11-29

Prima geregeld. Bestelling wordt persoonlijk beantwoord, waarbij wordt meegedacht en rekening wordt gehouden met speciale wensen.

Brigitte Rutten beoordeelde op 2018-11-26

snel geleverd

Marga v. Mosseveld beoordeelde op 2018-11-25

Helaas is de website niet echt up to date, want ik bestelde een pruik en nog een ander artikel, van beide was volgens de website voorraad nog ruim voldoende en leverbaar....ik werd door hun gebeld dat de pruik uit het assortiment is, heb wel een vervangende pruik gekregen, en het andere artikel daar kreeg ik een mail, dat ik mijn geld terug kreeg omdat het artikel niet op voorraad /leverbaar was.... Jammer want volgens de website was het op voorraad.

Joyce Snijdelaar beoordeelde op 2018-11-24

Goedkoop en snelle verzending.

Mendy Kwaks beoordeelde op 2018-11-22

Snel
Verzonden en mooie spullen!

Anton van Beek beoordeelde op 2018-11-21

Gewoon datgene wat ik heb besteld, snel en nauwkeurig.

Mariska Sinnige beoordeelde op 2018-11-20

Voor informatie was er ivm drukte wat telefoonverkeer nodig, maar de enthousiasme van de medewerkers voor producten is zeker aanwezig. Snelle levering en mooi product.

d.j. van ingen beoordeelde op 2018-11-17

Moet wel eerlijk zijn te vermelden dat ik contact op moest nemen om vast te stellen welke status mijn bestelling had. Ik moest, voor mijn gevoel, te lang wachten op berichten daarover.

Marissa Schandelaar beoordeelde op 2018-11-17

Goeie kwaliteit en zeer vriendelijke en snelle medewerkers