Westzijde 1
1506EA Zaandam

8,3

Bas Savert beoordeelde op 2018-08-16

Erg tevreden. Goede communicatie en snelle levering!

Marleen Coeman beoordeelde op 2018-08-15

snel geleverd - sneller dan nodig zelfs.

barry overmars beoordeelde op 2018-08-12

zelfde dag al klaar en heel netjes afgewerkt

Dionne Vincken beoordeelde op 2018-08-11

Heel te vreden snelle levering en duidelijke siteπŸ‘πŸ‘

jannie Bijland beoordeelde op 2018-08-10

Bestelling niet aangekomen ,heel verhaal ......maar ik wil zeker mevr Margot ,die mij te woord heeft gestaan (telefonisch van de Klntservice Partycorner) nogmaals bedanken
Top zulke mensen als haar bij de klntenservice πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Yvettr Laduk beoordeelde op 2018-08-08

Service is goed alleen het product zelf viel erg tegen! De zweetbandjes zet valt veel te klein... waarschijnlijk gemaakt voor kinderhoofdjes. Producent Boland zou beter moeten weten.

Wesley Raadschelders beoordeelde op 2018-08-06

te laat geleverd wil de bestelling retouren

thuline deruytter beoordeelde op 2018-08-03

Alle problemen werden super opgelost!

Agnetha Zghoudi beoordeelde op 2018-08-01

Super service! Nemen contact op als er iets niet meer is, als je bestelling niet klopt bel je even op en het word gewoon geregeld. Super dus....

Christi Maas beoordeelde op 2018-07-29

De persoonlijke aandacht ( indien nodig) staat hoog in het vaandel! Complimenten PartyCorner.nl!

A. Rosema beoordeelde op 2018-07-28

πŸ‘

Karima Lazrak beoordeelde op 2018-07-25

Snel..goedkoop.kwaliteit

Esmee van der Pas beoordeelde op 2018-07-22

Product was niet op voorraad. Ik werd hierover telefonisch op de hoogte gebracht. Vervolgens was het product toch erg snel binnen en werd het goed verpakt geleverd. Heel erg tevreden!

Ria van der Meer beoordeelde op 2018-07-22

alles naar wens verlopen

Eleni Hendriks beoordeelde op 2018-07-21

2 soorten ballonnen kleuren besteld en zilveren lint helaas kreeg ik wit.
Maar als ik dit nog wou omruilen zou ik het misschien niet op tijd krijgen dus verder geen actie op gezet maar had liever zilver gewild

Dirk Houtsma beoordeelde op 2018-07-20

Perfect

Nicole Schonewille-Benjamins beoordeelde op 2018-07-18

Bestelling duurt lang

Robin beoordeelde op 2018-07-15

Oh wat een lieve lieve mensen bij Partycorner! Ik had op het laatste moment ballonnen nodig voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag. Ik belde zaterdag alle feestwinkels af en deze lieve mensen waar de enige die zeiden dat doen we wel voor je, op hun vrije dag zijn ze de prachtige ballonnen komen brengen en hebben ook nog geholpen met de slingers! Dank je wel partycorner nooit meer ergens anders!

Groetjes Robin & Jazzley

Willie van Egmond beoordeelde op 2018-07-14

Het bestelde artikel snel en in goede staat ontvangen!

Nelly Smeman beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden, woensdag besteld en donderdag in huis!!!