Westzijde 1
1506EA Zaandam

8,3

Eefke Bors beoordeelde op 2018-04-23

Communicatie over aflevering slecht; ik wist niet waar mijn pakket zich bevond mits ik op de track en trace keek. Dit is niet handig.

Claudia Bosch beoordeelde op 2018-04-21

Ik had een bestelling gedaan, dit artikel was er niet meer. Werd netjes gebeld over een alternatief. Zonder bij betalen. En netjes op tijd geleverd. Top!

Edwin Erhardt beoordeelde op 2018-04-21

Leuke outfits voor de Toppers besteld! Scherp geprijsd en een snelle levering.

henri van rheenen beoordeelde op 2018-04-20

prima geregeld daar. boden zelf aan om de helium ballonnen op locatie te bezorgen omdat het wel hele gevoelige producten zijn.
goed mee denk werk.

Renate beoordeelde op 2018-04-19

Behulpzaam aan de telefoon en de volgende dag in huis.

Anke Geurts beoordeelde op 2018-04-19

Verzending van het product duurde iets langer, maar daarvan werd ik meteen op de hoogte gesteld. Dus prima service en mooi product

Richard Van den adel beoordeelde op 2018-04-18

Goede site snelle bezorging

Cynthia van der Terp beoordeelde op 2018-04-16

Top service.

Trudy Hamerling beoordeelde op 2018-04-15

Snel geleverd en het ziet er uit zoals je het besteld

Artvanikke Ivan beoordeelde op 2018-04-14

Heel tevreden zowel over het product als met de ervaring met PartyCorner . Zeker een aanrader !

Delsard Johan Delsard beoordeelde op 2018-04-14

Jolanda beoordeelde op 2018-04-08

Op dinsdag besteld. En ze garanderen 24 uur bezorging. Gisteren was het zaterdag en nog steeds niets ontvangen.

Mirjam Minkhorst beoordeelde op 2018-04-08

Snelle en goede service

W Stehouwer beoordeelde op 2018-04-08

Prima produkt

M Jongbloed beoordeelde op 2018-04-07

Levering was ondanks de feestdagen precies op tijd. Dus helemaal goed. Helaas was een deel van de geleverde goederen van niet al te beste kwaliteit.

marleen de geeter beoordeelde op 2018-04-06

Snel ontvangen, alles ok

Ingrid beoordeelde op 2018-04-04

Snelle levering, compleet, netjes verpakt en via email goed op de hoogte gehouden van bezorg- en bestelstatus.

Rolf van Tongeren beoordeelde op 2018-04-03

Snel, goede levering en conform belofte!

Dennis Schmidt beoordeelde op 2018-04-01

Erg snelle levering en pak was van goede kwaliteit

M. Deben beoordeelde op 2018-03-31

Kleuren komen niet overeen met hetgeen is besteld en bezorging van een envelopje duurde één week!