Westzijde 1
1506EA Zaandam

8,3

Nathalie Valstar beoordeelde op 2018-06-18

snelle levering. Keurig gebeld toen een item niet meer leverbaar was. Ander item uitgekozen. Was geen probleem. Goed geregeld. Vriendelijke dame.

TOM Wouters beoordeelde op 2018-06-17

Netjes behandeld ook door klantenservice en in goede orde ontvangen top service

Linda Gunes Hooft beoordeelde op 2018-06-16

Ik vond service heel snel en vooral vriendelijk. Alleen jammer dat ballon niet langer dan uur goed blijft en lsteeds helemaal leegoopt

Ilse B beoordeelde op 2018-06-15

Prima service, achteraf betalen ook mogelijk. Tevreden met de aankoop.

Eline Van Malderen beoordeelde op 2018-06-15

Mijn bestelling was niet in stock en ging pas later geleverd worden, ik werd hier goed van op de hoogte gehouden.
Alles toegekregen zoals besteld.

nicolette appel beoordeelde op 2018-06-09

Super snel en goed op de hoogte gehouden door middel van mail! Top

leen van der Maas beoordeelde op 2018-06-09

snelle levering en keurig uitgevoerd volgens afspraak

Egbert Kort beoordeelde op 2018-06-08

Snelle service, uistekende berichtgeving, snelle bezorging,geen woorden maar daden mentaliteit!!..ben zeer tevreden over de bestelde items en keer zeker weer terug als klant!!

Eddy STOX beoordeelde op 2018-06-08

Zeer vlotte afhandeling en levering . Top

martin wiebosch beoordeelde op 2018-06-08

snel en zeer goed gelevrd precies dat wat we zochten

Vb beoordeelde op 2018-06-07

Alles netjes op tijd geleverd.

Marian Mul beoordeelde op 2018-06-07

Het product zag er prima uit, snelle levering

Anthony de los Santos beoordeelde op 2018-06-06

Zeer tevreden goede service en snelle levering top!!

Edith Strengers beoordeelde op 2018-06-05

De levering was heel snel en dat was fijn
Alleen waren 2 van de 25 zonnebloemen kapot/niet compleet.
Gelukkig had ik er wat meer besteld zodat we met de uitvoering genoeg hadden.

Rinie Stuut beoordeelde op 2018-06-02

We moesten een week langer wachten voor het binnen was .dus het was wel een beetje spannend of het op tijd binnen zou zijn .

Lia van Egdom beoordeelde op 2018-05-31

Tevreden, was er snel

Gerrie Van der Veen beoordeelde op 2018-05-28

Mijn bestelling is niet op tijd geleverd en dat was wel erg balen dus kan gelijk weer retour dus 1 x een bestelling en niet weer

Manon Geene beoordeelde op 2018-05-25

De jurk was best goed alleen jammer dat de elastieken bij de armen erg straks waren ( ik heb geen dikke armen) verder paste de jurk wel goed

J. Grimmelikhuijse beoordeelde op 2018-05-21

Pakket is nog niet gekeverd

Linda Jansen beoordeelde op 2018-05-19

Snelle levering en goede service