Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Leidekkersstraat 10
9646AV Veendam
KvK 60 91 80 39

6,0

Willem beoordeelde op 2018-01-23

Slecht. Leveren niet, of pas na een maand. Geen contact mogelijk. Geen aanrader!!!

Reactie van Partybrillen.nl:
Beste Willem,

Dank voor je beoordeling.
We hebben eind 2017 inderdaad wat problemen gehad met onze webwinkel. We hadden geen toegang tot onze backoffice van de webwinkel , hierdoor konden we de bestellingen niet verwerken en niet zien wie wat had besteld.
Inmiddels zijn de problemen opgelost en zijn alle achterstallige orders verwerkt. Ook zijn alle annuleringen terugbetaald aan de klant.
We hebben jou al proberen te bereiken om ook jou klacht op te lossen, helaas krijgen we jou niet te pakken en krijgen geen reactie via de mail.

Je kan contact opnemen met de afdeling klachten/retouren via info@partybrillen.nl. Of je kan ons bellen op 06 26 66 93 37.

hopende op een reactie.

Frank
Team PartyBrillen.nl

Sanne beoordeelde op 2017-07-06

Uitstekende service! Erg blij met m'n zonnebrillen

Reactie van Partybrillen.nl:
Hi Sanne,

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling!

Mvg,
Team PartyBrillen