Schutterspad 53
6866ET Heelsum

Bol.com 4 9,0

pieter post beoordeelde op 2018-08-08

Door een toeval bij deze webwinkel terecht gekomen. De webshop waar ik normaal bestel had een artikel niet.
En wekelijk waar het heeft mijn verwachting meer dan overtroffen. De personen achter deze shop hebben het onderdeel service naar een hoger niveau getrokken.
Door een aantal blunders van de pakketdienst zou het artikel niet op tijd bij mij kunnen zijn. De mensen van Passie en Plezier hebben hemel en aarde bewogen om toch het pakje bij mij te krijgen. Ze zijn het gaan halen aan de andere kant van het land en het bij mij afgegeven.
Kortom een super service.
Voor mij reden om voortaan altijd via Passie en Plezier te bestellen.
Helemaal top

Caroline Huijboom-Staals beoordeelde op 2018-07-01

Nadat het ontstane probleem netjes is afgehandeld door passie en plezier kan ik zeggen dat ze een goede beoordeling krijgen! Bedankt voor de fijne afwikkeling.

Michiel janssen beoordeelde op 2018-06-18

Het product voldoet aan alle wensen.
En het is de juiste maat (bedankt voor het advies)
Ik had een uitstekend willen kiezen, maar de verwachte afleverdatum was wat wisselend.
Bij bestellen was het ca 4werkdgn, na betaling werd gemeld dat levering 2 werkdgn zou zijn (met melding welk dagdeel)
Later ontving ik een mailtje met de melding van enkele dagen meer.
Een heel klein puntje van kritiek maar.
Als cijfer dus 9,5.

Bedankt voor de goede service prachtig jurkje!

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt voor uw feedback en goede recensie!

Caroline Huijboom-Staals beoordeelde op 2018-06-16

Helaas een verkeerd artikel geleverd. Dit is tot dusverre zeer netjes opgelost door passie en plezier...

johan kokkedee beoordeelde op 2018-05-13

ik vind al de catsuits van pvc en latex en rubber heel leuk en heerlijk zitten want ik heb zelf van latex liggen

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk dank voor uw positieve recensie!

Christophe Schirvel beoordeelde op 2018-05-07

Speed and service excellent

Joan van der Vliet beoordeelde op 2018-04-24

Op mijn verzoek een spoed bestelling gedaan en deze is door Passie en Plezier snel verzonden! Dank!

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk dank voor uw super recensie!

ML beoordeelde op 2018-04-16

Vragen werden goed beantwoord. Wel hadden ze een aantal artikelen niet op voorraad die wel in de webshop stonden. Ze zouden daar bijvoorbeeld een melding van kunnen maken als je het artikel in je mandje gooit.

Reactie van Passie en Plezier:
Beste ML, als het goed is kunt u de verwachte levertijd en voorraad status zien bij het artikel zelf! Hartelijk bedankt voor uw recensie!

Barbara beoordeelde op 2018-04-02

Bestelling binnen krijgen duurde iets langer dan geschetst. Bezorgtijd was te kiezen maar bleek niet haalbaar voor de shop. Bij navraag kreeg ik daar meteen antwoord op en een track en trace nummer zodra het daadwerkelijk verstuurd was. Product zeer naar wens met een persoonlijke boodschap in het pakket.

Reactie van Passie en Plezier:
Beste Barbara, hartelijk dank voor uw goede recensie. We gaan nog beter letten op de levertijd!

Chantal de Graaf beoordeelde op 2018-02-27

Snelle levering, kwalitatief goede producten voor een goede prijs.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw positieve recensie! We wensen u nog veel plezier met de bestelling!

J roelofsen beoordeelde op 2018-02-22

Goede hlup bij het zoeken naar iets degelijks, goede servive,

regine beoordeelde op 2017-12-11

goede hulp bij het uitkiezen van toys - vlug antwoord op uw vragen

P van der Vliet beoordeelde op 2017-10-24

Bestelling werd op de juiste plek bezorgd, en zeer goed verpakt

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk dank voor de 4 sterren! We hopen u nog eens terug te zien!

Enya beoordeelde op 2017-09-23

Geweldig aanbod, snelle levering en fijne klantenservice. Top!

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor de top recensie!

Mike B beoordeelde op 2017-08-07

Mijn bestelling was descreet ingepakt. Het product was op voorraad en dus snel afgeleverd. De website is overzichtelijk. Het aanbod is wat kleiner in vergelijking met andere websites.

Reactie van Passie en Plezier:
Mike B, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Is het een extra ster waard als we ons aanbod groter maken? Hartelijke groet, Passie & Plezier.

Rowdy Retera beoordeelde op 2017-08-01

product een dag na bestelling keurig bezorgt.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt Rowdy Retera voor uw positieve beoordeling! Wat zouden wij nog beter kunnen doen voor een volledig sterrenaantal? Warme groet, Passie & Plezier

Saskia Salvatori beoordeelde op 2017-07-26

Een bedrijf wat zijn beloften nakomt met een uitstekende service tot aan de voordeur! Voortreffelijk!!!

Reactie van Passie en Plezier:
Beste Saskia Salvatori, graag gedaan en fijn dat het zo alsnog binnen de tijd kon worden bezorgd!

Ilse Jansman beoordeelde op 2017-05-27

Mooie producten, productomschrijvingen kloppen precies met wat je krijgt, fijn contact, snel en flexibel in levering

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

Phete beoordeelde op 2017-05-20

goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. ik ben goed geïnformeerd over de mogelijkheden over retour zenden indien noodzakelijk en over het product zelf

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt, fijn om te horen en hopelijk tot ziens!

Norman Post beoordeelde op 2017-05-09

Alles netjes geleverd, met net dat beetje extra klantvriendelijkheid

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier zijn we erg blij mee, hopelijk zien we u terug in de toekomst!