Schutterspad 53
6866ET Heelsum

Bol.com 1 9,0

Enya beoordeelde op 2017-09-23

Geweldig aanbod, snelle levering en fijne klantenservice. Top!

Mike B beoordeelde op 2017-08-07

Mijn bestelling was descreet ingepakt. Het product was op voorraad en dus snel afgeleverd. De website is overzichtelijk. Het aanbod is wat kleiner in vergelijking met andere websites.

Reactie van Passie en Plezier:
Mike B, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Is het een extra ster waard als we ons aanbod groter maken? Hartelijke groet, Passie & Plezier.

Rowdy Retera beoordeelde op 2017-08-01

product een dag na bestelling keurig bezorgt.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt Rowdy Retera voor uw positieve beoordeling! Wat zouden wij nog beter kunnen doen voor een volledig sterrenaantal? Warme groet, Passie & Plezier

Saskia Salvatori beoordeelde op 2017-07-26

Een bedrijf wat zijn beloften nakomt met een uitstekende service tot aan de voordeur! Voortreffelijk!!!

Reactie van Passie en Plezier:
Beste Saskia Salvatori, graag gedaan en fijn dat het zo alsnog binnen de tijd kon worden bezorgd!

Ilse Jansman beoordeelde op 2017-05-27

Mooie producten, productomschrijvingen kloppen precies met wat je krijgt, fijn contact, snel en flexibel in levering

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

Phete beoordeelde op 2017-05-20

goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. ik ben goed geïnformeerd over de mogelijkheden over retour zenden indien noodzakelijk en over het product zelf

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt, fijn om te horen en hopelijk tot ziens!

Norman Post beoordeelde op 2017-05-09

Alles netjes geleverd, met net dat beetje extra klantvriendelijkheid

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier zijn we erg blij mee, hopelijk zien we u terug in de toekomst!

Grada Veer beoordeelde op 2017-05-04

Beetje verwarring in tijdstip van verzenden, maar werd keurig ingelicht.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw review en wij gaan ons best doen om de leveringstijd nog duidelijker te maken! Hopelijk tot ziens in onze webshop!

annemiek rothwell beoordeelde op 2017-03-21

Ondanks dat er problemen met het versturen van het pakket was (problemen bij de post), hebben ze het toch op tijd bij ons kunnen krijgen! Compliment!

Reactie van Passie en Plezier:
Nog hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling, wat zouden wij kunnen veranderen om 5 sterren te halen? Met vriendelijke groet, Passie & Plezier.

Pieter beoordeelde op 2017-03-20

Direct geleverd en super service en kwaliteit !!!

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw review! Wij hopen u in de toekomst terug te zien als klant!

Enya beoordeelde op 2017-03-19

Hele prettige, snelle en goede service. Blij met mijn artikelen en ze waren heel snel in huis. Ik werd goed geholpen door de klantenservice en er zat bij mijn bestelling een lief persoonlijk kaartje.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw review, hopelijk zien we u terug als klant!

roosvicee beoordeelde op 2017-02-11

al meerdere keren besteld hier, goede snelle levering en altijd goed en eerlijk advies. wij gaan hier zeker nog vaker bestellen!!

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw positieve review! Hopelijk zien we u nog eens terug als klant!

Nina van der Stouw beoordeelde op 2017-02-09

Super! Ben heel tevreden met de service.

Reactie van Passie en Plezier:
Dankuwel voor uw positieve review! We hopen u in de toekomst vaker te begroeten in onze shop!

Portegies beoordeelde op 2017-02-08

Van advies tot levering top service. Ik kom zeker terug!

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw positieve beoordeling en we zien u graag terug als klant in onze webshop!

Debbie Van doesburg beoordeelde op 2017-02-07

snelle reactie op vragen.

Reactie van Passie en Plezier:
Bedankt voor uw review, we zien u graag terug als klant zodat we de verzendtijd ook 5 sterren kunnen maken!

Paul Leloux beoordeelde op 2017-01-26

Goede en snelle levering nadat ik de bestelling had gedaan

Reactie van Passie en Plezier:
Beste klant, hartelijk bedankt voor uw review en uiteraard zien we u graag terug!

Jeroen Giezeman beoordeelde op 2017-01-25

Top product, snelle levering.

Reactie van Passie en Plezier:
Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit maakt ons erg blij! Tot ziens in onze webshop!

Wouter van der Molen beoordeelde op 2017-01-23

Zorgeloos mijn bestelling thuis ontvangen alwaar genieten begon

Reactie van Passie en Plezier:
Dank voor uw positieve review! Wij hechten hier veel waarde aan! Hopelijk zien we u nog eens terug in onze webshop!

Jack Stultiens beoordeelde op 2017-01-08

De Fairy Turbo Vibrator besteld en ontvangen, en inderdaad ... turbo. Voor een heel leuke prijs vergeleken met andere. Is qua aantal trillingen, 12500, de "sterkste. Fijn ook is het lange snoer,
Ook diverse (interessante hehe) opzetstukken voor verkrijgbaar via deze webshop Passie en Plezier.
Hierbij hulp / advies bij gekregen van hen.

Ik heb verder ontdekt dat als je een recensie schrijft binnen 3 maanden van je vorige recensie er geen sterren, be-oordeling gegeven kan worden gegeven of de vorige kan worden aangepast. Dus ook al staan er geen aantal sterren of be-oordeling bij, ik gaf en geef nu na 3 bestellingen nog altijd 4 sterren cq de beoordeling "goed" voor Passie en Plezier.

Sandra de Groot beoordeelde op 2017-01-07

Zeer snelle levering