Kempenaar 134
2991PL Barendrecht

Bol.com 8 8,9

Mevrouw sonja senden beoordeelde op 2019-09-11

snelle levering ,goede service,betaalbaar !

Rosalie beoordeelde op 2019-08-29

snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, mooi product

Mevrouw Tessa Lieffering beoordeelde op 2019-08-17

Prachtig jurkje. Snelle levering.

Mevrouw A. van Renesse beoordeelde op 2019-07-19

Leuke kleding, uitstekende vriendelijke service bij vragen over retourzending

Mevrouw Violette Van Den Berg beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering mooie artikelen niet te duur

DJ beoordeelde op 2019-06-10

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer snel geleverd en netjes verpakt. Tevens een kortingscoupon gekregen voor een volgende bestelling (die inmiddels ook alweer geleverd is) gewoon een topwinkel!

anoniem beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering en blij met de jurkjes!!

Mevrouw Marjolein Sturtz beoordeelde op 2019-05-20

Zeer goede service!

Mevrouw Nathalie Bogaert beoordeelde op 2019-05-10

Chinese junk

Mevrouw Ellen Menting beoordeelde op 2019-05-04

Super snel in huis, heel blij met mijn bestelling!

J.S. beoordeelde op 2019-04-25

Goede service en snelle levering van de producten