Sint Agnesplein 1
6241 CA Bunde

4,3

Stefan Wassen beoordeelde op 2018-11-02

Levering na een week nog niet ontvangen. Neem je telefonisch contact op, weten de werknemers niet eens dat er een webshop is en regelt de baas dit blijkbaar. Enige nadeel, die is er nooit als je telefonisch contact op neemt. Eindelijk contact gehad, krijg je een of ander smoesje te horen dat de etui zou zijn opgestuurd, (pakket met postzegel) en dat er een email over gestuurd zou zijn (nooit ontvangen). Het pakketje zou zoek zijn geraakt en ik zou mijn geld terug krijgen.. Nu hoop ik zij dat laatste wel nakomen! Ik zou hier niet bestellen!!

Tunc Perdahcioglu beoordeelde op 2018-10-27

Helemaal niet tevreden. Bestelling komt meer dan een week later dan wat was gezegd. En dat was de verkeerde kaartje. 4.75 voor verzending betaald maar ik zie gewoon twee postzegels op de envelop die past in de postbus.

Anja Zandstra beoordeelde op 2018-07-27

Heb me bestelling niet binnen gekregen!!!

Jacqueline Haerkens beoordeelde op 2018-01-18

netjes verpakt en snel bezorgd met het volg systeem

Nelly Verkuijlen beoordeelde op 2018-01-06

Ik heb totaal geen bericht gehad wanneer mijn pakje zou komen
Ik krijg wel een bericht dat mijn pakje geleverd zou zijn
IK HEB NOG STEEDS NIKS GEZIEN
Dus echt waardeloos

E.Eijsten beoordeelde op 2017-11-30

Prima webwinkel.
Donderdag besteld, direct bestelnr.per mail ontvangen, volgende dag een mail dat het pakket afgeleverd was bij post.nl.
De dag daarna netjes verpakt als brievenbuspakket ontvangen.
Netjes.

Sylvia beoordeelde op 2017-01-25

Deze mensen komen hun belofte na. Maandag besteld en dinsdag al in huis. Top!

Reactie van PbWinkel:
Dank je wel, we doen ons best.