Hulshorststraat 25

8,4

Bol.com 138 7,9

An Adams beoordeelde op 2019-05-24

Altijd prima in orde.
En goede kwaliteit voor de prijzen.

Jan-Pieter Hak beoordeelde op 2019-05-22

Nadine Bruyninckx beoordeelde op 2019-05-21

Tevreden van mijn aankoop.
Wat ik wel jammer vind is dat er weinig kleuren beschikbaar zijn in de onderbroeken die ik besteld had.
Maar ze zitten wel heel goed!

Ina Dasselaar beoordeelde op 2019-05-20

Ben er blij mee .Snelle levering Netjes bezorgd.

Mi Rijff beoordeelde op 2019-05-18

petra aalders te pas beoordeelde op 2019-05-17

Tevreden snelle levering

Mac Pultrum beoordeelde op 2019-05-16

Lida Vloedbeld beoordeelde op 2019-05-12

Miki beoordeelde op 2019-05-12

Uitstekende ervaring. Zondag een bestelling geplaatst en dinsdag had ik het al in huis. Netjes verpakt en de items waren precies zoals ze in de webshop stonden beschreven.

margret Vriesman beoordeelde op 2019-05-12

JG beoordeelde op 2019-05-10

Een deel van mijn bestelling was niet meer leverbaar. Ik werd de volgende dag gebeld, kreeg goede uitleg en advies over alternatief. Volgende werkdag was mijn bestelling al binnen. Ben erg tevreden, ook over de kwaliteit. Van harte aanbevolen!

sjm den ridder beoordeelde op 2019-05-10

Nancy Roelofs beoordeelde op 2019-05-10

Erg netjes, er was iets verkeerd gegaan met ‘t adres. Maar alles is keurig opgelost door PePa.

Femke Donker beoordeelde op 2019-05-07

gitta Hoekwater beoordeelde op 2019-05-07

Barry Giebels beoordeelde op 2019-05-05

Wilhelmien v Tongeren beoordeelde op 2019-05-01

het zit gewoon goed en lekker

Martien Beemsterboer beoordeelde op 2019-04-30

Ik had de bestelling de volgende dag al in huis, ik ben erg tevreden over het ondergoed.

Petra Oskam beoordeelde op 2019-04-30

Supersnel in huis en mooie prijs, ik dacht: ik neem er meteen 3 !

anja crombach beoordeelde op 2019-04-28

Snelle levering, goede kwaliteit voor een mooie prijs