Hulshorststraat 25
2573EA 's-Gravenhage

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jannie Bossenbroek beoordeelde op 2019-07-15

Ruben van Halderen beoordeelde op 2019-07-15

Keurig geleverd, en van te voren gebeld om te overleggen.

Peter Janssen beoordeelde op 2019-07-14

Anoniem beoordeelde op 2019-07-09

Tevreden over de producten en de prijs. Bezorging duurde een dag langer dan aangegeven. Al met al erg tevreden.

Marleen beoordeelde op 2019-07-07

Artikelen werden snel geleverd. Zijn van goede kwaliteit (sweet angels). Van een setje werd de verkeerde maat geleverd maar na mailcontact werd al snel de juiste maat nagestuurd! Super

M. Bergman beoordeelde op 2019-07-07

Heel tevreden. Binnen 2 dagen alles in huis.

Ria van Tuijl beoordeelde op 2019-07-05

Sandra Brink beoordeelde op 2019-07-02

Anke Machiels beoordeelde op 2019-07-01

Besteld en volgende dag ontvangen. Zo hoort het.

Anil Bajnath beoordeelde op 2019-06-30

Altijd volgens afspraak.
Kwaliteit is goed
Bestel altijd mn singlets bij pepa

marja poot beoordeelde op 2019-06-30

Ladder in onderjurk kreeg wel een nieuwe onderjurk toe gestuurt

GJM de Groot-v Hees beoordeelde op 2019-06-28

Ronja Doorn beoordeelde op 2019-06-27

ho waninge beoordeelde op 2019-06-26

Jessica Tabak beoordeelde op 2019-06-26

Zonnetje beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering, zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader om daar te bestellen!

Greet Van Humbeeck beoordeelde op 2019-06-23

Ineke Blom beoordeelde op 2019-06-23