Biesveldje 12
5706KT Helmond

-1%

Karolina Blasik-Szulc beoordeelde op 2017-03-17

Niet tevreden. Ik besteld een licht blauw chique penning met gouden foot afdruk. Maar ik ontvangen met zilver kleur. Ik contact met klantenservice opnemen maar helaas mevrouw zeg tegen mijn dat is " andere foto gemaakt met licht". Ik vindt deze uitleg belachelijk. Geen mogelijk mijn bestelling terug of opnieuw maken. Probleem door klantenservice niet opgelost dus dit webwinkel niet aanraden.

Ilona beoordeelde op 2016-12-09

Gisteren besteld en vandaag in huis! Top!
Snelle service en goede kwaliteit.

Chantal beoordeelde op 2016-04-22

Voor het eerst helemaal happy met een webwinkel met hondenpenningen. Ik heb een aantal mooie hondenpenningen besteld en deze waren erg snel binnen. De prijs is prima en het contact verliep ook goed. Ik ben zeer tevreden en zal deze webwinkel zeker aanbevelen bij mijn vrienden en vriendinnen.

Cindy beoordeelde op 2015-10-19

Inmiddels meerdere penningen gekocht omdat ik verschillende halsbanden en tuigjes heb voor mijn honden. De chique penningen zijn erg mooi en voelen solide aan. De penningen waren binnen twee dagen bezorgd, dus ik ben een zeer tevreden klant.

Elise beoordeelde op 2015-01-21

Mooi op tijd geleverd ,ben tevreden ... :-)

Chantal beoordeelde op 2014-10-14

Snelle levering, volgende dag al in huis.
Een mooi penning, netjes gegraveerd voor een hele leuke prijs.
In één woord: TOP

MC beoordeelde op 2014-10-12

Prima!

Esther beoordeelde op 2014-10-12

Top winkel, snelle levering en keurig verzorgd.

patricia pleijte beoordeelde op 2014-10-10

levertijd kan eitjes langer mogelijk zijn voor België maar super vriendelijke service !! Heel behulpzaam x top

patricia beoordeelde op 2014-10-09

Heb nog altijd mijn bestelling niet ontvangen ???

Griet beoordeelde op 2014-10-04

Mooie penningen, snelle levering, correcte termijn. Prima!

Hartendorp beoordeelde op 2014-10-03

Snelle levering makkelijkuitzoekenen naam en nummer wij zijn bijzonder tevreden :-)

Bèr beoordeelde op 2014-10-03

Uitgezocht, besteld, betaald, geleverd, binnen een dag. Gewoon goed.

Ria van Gelder beoordeelde op 2014-10-02

Mooie penning, mooie prijs, snelle levertijd, dus heel erg tevreden!

beekhuizen beoordeelde op 2014-10-02

prima en snelle levering

S.Wessels beoordeelde op 2014-10-02

Snelle levering. Netjes een berichtje over verzending. Penning ziet er heel mooi uit. Tip alleen het puntje op de 'i' had wel iets groter gemogen. Verder super!

Nathalia beoordeelde op 2014-10-02

Goede service en snelle levering ook qua bestellen is erg klantvriendelijk!

Daisy van de Wiel beoordeelde op 2014-10-02

Penning besteld en de volgende dag al in huis. Over de prijs/kwaliteit zeer tevreden.

wendy beoordeelde op 2014-10-02

Wat een top service bij penningvoorjehond. Helaas stond er een verkeerd telefoonnummer op de penning. Er werd meteen een nieuwe penning gemaakt en verstuurd. De volgende dag al in huis. Super netjes en betrouwbaar. De volgende keer bestel ik hier weer!

Alexandra beoordeelde op 2014-09-29

Leuk naamhangertje voor deze prijs. Ziet er verzorgd en mooi uit. Snelle levering.