De Hulst 16

8,6

Bol.com 1876 8,5
Bol.com 333 9,0

Irma Oude luttikhuis beoordeelde op 2018-10-18

Ik mis onderdelen bij mijn lamp, neem morgen contact op met de klantenservice of ze dat kunnen op sturen.
Verder is de levering goed, produkten zien er mooi uit.

Bert Schreuder beoordeelde op 2018-10-09

Goed product snelle levering

Kurt Braeckman beoordeelde op 2018-10-01

Perfecte levering !!!

Sjaam beoordeelde op 2018-08-18

Bestelling van een set RVS olielampen voor de tuin conform verwachting afgehandeld. Op tijd aangekomen en netjes verpakt.

Auke van Delden beoordeelde op 2018-07-17

Het product voldoet uitstekend, was prettig geprijsd en snel bezorgd.

Tanja Veraa beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en product is wat ik had verwacht. Er zat alleen een rol touw bij mijn balkondoek i.pv. tie wraps.

Anne Brinkerink beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering en makkelijke site 👍🏻

Marc Neuteleers beoordeelde op 2018-06-10

Alles is prima verlopen spijtig genoeg zag ik de volgende dag zelfde apparaat aan 25 euro in Kruidvat wel zonder gel en kolen

Peter Geyskens beoordeelde op 2018-06-06

Bestelling nog niet geleverd en ook nog niets gehoord wanneer het eventueel geleverd word.

E.M beoordeelde op 2018-04-14

Via bol.com iets besteld van deze firma, slechte kwaliteit en geen geld terug!!

h janssen beoordeelde op 2018-03-26

Perfect in alles

A Gremmen beoordeelde op 2018-03-24

Goede snelle levering. Prijs kwaliteit is top

Jan v.d. Merwe beoordeelde op 2018-02-14

Snelle levering. Goede producten. Aanrader.

Paul beoordeelde op 2018-02-11

Prima levering

Marijke Hallewas beoordeelde op 2018-02-04

Het artikel voldeed niet aan mijn verwachtingen. De batterij-unit was kapot en de tweede zending voldeed ook niet, lampjes aan, en lampjes uit.
Kon het wel retour sturen maar de kosten daaraan verbonden dat was het hele product niet waard

Zhanna Aelmans beoordeelde op 2018-01-23

Extra snell bezorging, dank jullie wel!

Gertjan Davies beoordeelde op 2018-01-22

Zoals het moet, besteld, betaald, snelle bezorging (op de manier die ik wil, als het anders moet). Ik weet niet wat er beter kan

Evert Ditvoorst beoordeelde op 2018-01-16

snelle levering voor een goede prijs

Hanneke Janssen beoordeelde op 2018-01-14

Ik krijg mijn tafeltje geleverd maar er zat een deuk in het blad.Direct gebeld en foto ervan gemaakt en gemaild,werd gelijk een nieuwe opgestuurd.
Super service!

Bernadet Dollé beoordeelde op 2018-01-13