De Hulst 16

Bol.com 243 7,8

Bertina Kool beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering . Blij met melvin producten

kathleen van den bergh beoordeelde op 2017-12-06

Super voordelige prijs. Nergens goedkoper. Snelle en blootje levering. Top!

Wendela de Jonge beoordeelde op 2017-11-29

Goed en heel overzichtelijke bestellingsroute. Super snel in huis!

P. Vossen beoordeelde op 2017-11-28

zitten perfect en prijs/kwaliteit is goed

Davy Van den Bulcke beoordeelde op 2017-11-27

Heel tevreden over de snelle service. Product zoals beschreven en snel geleverd. Topservice.

Peter Artz beoordeelde op 2017-11-26

Perfect, snel geleverd

gabriele cobelli beoordeelde op 2017-11-26

Zeer snel, alles zoals beloofd

Matthijn Fernhout beoordeelde op 2017-11-25

leuk koopje en vertrouwd afgeleverd.

Ton van Overbeek beoordeelde op 2017-11-25

goed geprijsd, snel geleverd!

Cees Smit beoordeelde op 2017-11-25

Prima levering

M van Meurs beoordeelde op 2017-11-22

Goed snel netjes geleverd

A.M. Wouters beoordeelde op 2017-11-21

Weet ik nog niet, de bestelling was correct maar het functioneerde niet, nu afwachten maar of het netjes wordt afgehandeld!
Daarna kunt u mij nog een keer vragen.

Marijke van Donk-Hallewas beoordeelde op 2017-11-18

Goede kwaliteit en super voordelig

Anoniem beoordeelde op 2017-11-18

Goed!

M van Meurs beoordeelde op 2017-11-14

Goed snel niks meer aan doen zou ik zeggen

Diyap Gus beoordeelde op 2017-11-12

Bij een bestelling was er één stuk niet in orde,ik heb ze avonds gemaild en de volgende dag een mail gekregen met keurige oplossing. Zeer tevreden over afhandeling en communicatie.

Makbule Demirci beoordeelde op 2017-11-11

Bestelling iş wel snwl gekomen.maar vind alleen jammer geen mail gevaş van dat het verstuurd is

Elze Dijkman beoordeelde op 2017-11-08

Snel bezorgd

Hp Nanninga beoordeelde op 2017-11-07

Hele snelle service!

Arjan Van Zuuk beoordeelde op 2017-11-02

Op 15 oktober een bestelling geplaatst op perfect-deal.nl. Na betaling van de bestelling, geen bevestiging van bestelling ontvangen. Vervolgens ook geen bevestiging van verzending ontvangen; geen track-and-trace ontvangen. Na ca 14 dagen toch maar eens gaan mailen waar mijn pakket bleef. Pakket bleek door DHL bij onze 'buren' op 119 te zijn afgeleverd (wij wonen op 118). Echter in onze wijk lopen oneven en even nummers niet gelijk met elkaar op. De 'buren' van 119 betreft een basisschool een paar honderd meter verderop. Bovendien geen briefje in de bus van DHL dat het pakket op een ander adres zou zijn afgeleverd. Uiteindelijk het pakket wel bij de basisschool kunnen ophalen. Volgens PerfectDeal zijn bestelbevestiging en track-and-trace wel verzonden, maar in mijn hele mailbox (ook spambox) is geen spoor te vinden van deze mails.