Albert van Cuijckstraat 76
5721 JR Asten
+31 493 84 65 93

8,8

Hubert Kuit beoordeelde op 2019-07-05

Hebben precies wat ik nodig heb

Alex Verschueren beoordeelde op 2019-06-20

In Belgie geleverd op 1 1/2 dag.Prima!

Dyan-Metz beoordeelde op 2019-06-18

heb op 8 juni een bestelling gedaan en betaald 10 tal keren gebeld en ik ben nog nooit teruggebeld ook al gemaild en geen antwoord gekregen geen goed gevoel

Patrick Van Aelst beoordeelde op 2019-06-10

Bestelling snel geleverd op 2 dagen . Makkelijk te monteren de hondentoilet maar er was geen nederlandse uitleg bij .

Jan Van Mierlo beoordeelde op 2019-03-20

alles was netjes verpakt, mooi op tijd geleverd en goede correcte informatie over de verzending. TOP!

RY beoordeelde op 2019-01-19

De medewerkers luisteren en denken graag mee indien er een probleem is. Heb meerdere keren contact gehad en ben elke keer uitstekend behandeld. Echt top service ! Helaas was mijn bestellig wel een miskoop, omdat mijn kat het niet lustte. Gelukkig is de miskoop een stuk minder erg, omdat je wel goed zaken doet en enorm fijn word behandeld.

Bedankt !! Zouden meerdere mensen voorbeeld aan kunnen nemen.

Inge beoordeelde op 2018-03-18

Doggie dooley 2000 besteld maar deze was blijkbaar uitverkocht. Perro perro is mij tegemoet gekomen met een zeer goed ander model. Top service en zeer snelle reactie!

k.boer beoordeelde op 2017-02-10

Goede producten en service !

Marja R. beoordeelde op 2016-11-30

Prima service, betrouwbaar, snelle levering. de zelfreinigende Paw kattenbak voldoet aan de beschrijving en mijn wens.

Jane Morganti beoordeelde op 2016-06-15

Great website with good products and very fast service

Marina beoordeelde op 2015-09-08

Nadat Omega Paw kattenbak incompleet werd geleverd, kreeg ik na n telefoontje naar Perro-Perro het ontbrekende onderdeel toegestuurd. Nu bleek dat ik niet gezien had dat er nóg 'n onderdeel bijhoorde. Weer gebeld en na een paar dagen ontving ik een nieuwe, nu complete bak. Bovendien kreeg ik voor het ongemak een zak kattenvoer kado! De eerder ontvangen bak mocht ik houden.
Compliment voor de goede en snelle service.

Menno beoordeelde op 2013-10-29

Erg klantvriendelijk en betrouwbaar

Marianne beoordeelde op 2013-10-17

Prima geholpen!
Levering duurde iets langer dan gewend bij grote online shops

2013