zwarte plakweg 83 83

V.G Veenis beoordeelde op 2019-04-23

Mellisa Westdijk beoordeelde op 2019-04-23

chantal de vaal beoordeelde op 2019-04-21

Roelof Smit beoordeelde op 2019-04-21

Zeer tevreden, na snelle levering van eerste bestelling direct een tweede spoedlevering besteld. Op tijd bezorgd. Graveren van kleine details uitstekend gelukt.

Stephanie Zijtveld beoordeelde op 2019-04-19

Weer iets besteld omdat de reacties zo leuk zijn! Mooie kwaliteit, je eigen design, leuk om te geven en mega snelle levering.

Aniek Mellema beoordeelde op 2019-04-18

Nandi Meijs beoordeelde op 2019-04-18

Product was heel snel bezorgd en ziet er goed uit!
Prettig en persoonlijk contact bij vragen

Mirjam Peters beoordeelde op 2019-04-17

Nena van Londen beoordeelde op 2019-04-15

Edith Merz - van Beek beoordeelde op 2019-04-10

Hele leuke producten met mooue afwerking. Helaas zat er een fout in onze gravering daarom telefonisch contact gezocht. De dame had de fout zelf teruggezocht en bood, zonder dat ik het hoefde te vragen, kosteloos een nieuw exemplaar aan.
Ik vind wel dat je dit soort fouten moet zien wanneer je een product controleert en nota bene met de hand inpakt in transparante folie.
Al met al.. mooie producten, onnod8ge fout, maar snelle en perfecte oplossing!

Ingrid Mighorst beoordeelde op 2019-04-09

Snelle service, en precies volgens verwachting. Erg mooi geworden

J. beoordeelde op 2019-04-08

Perfect volgens voorbeeld geleverd en keurig optijd. Super!

Mirande Schoonens beoordeelde op 2019-04-08

Suzanne beoordeelde op 2019-04-04

Hele goede ervaring met mijn bestelling bij personal surprise. Ik had wat vragen met betrekking tot de kwaliteit van een logo, ik ben hierbij uitstekend geholpen, het kado was op tijd binnen en ik was super blij met het resultaat!

Marieke Wassing beoordeelde op 2019-04-04

Tevreden!

Betty Korf beoordeelde op 2019-04-04

mc van de glind beoordeelde op 2019-04-03

Tevreden over product en levering!