Zwarte Plakweg 83 83
5966RJ America
0645611969

M Altena beoordeelde op 2019-08-20

Jarno Strik beoordeelde op 2019-08-20

Snelle en kwalitatieve levering en goede communicatie.
(Wijn)Glazen van goede kwaliteit en encryptie leuk geworden!

A.C.M. van Fessem beoordeelde op 2019-08-20

Ad van Loon beoordeelde op 2019-08-20

Topservice, na bestelling hadden wij deze na 2 dagen al in huis. Het geleverde produkt was perfect.👍👍

annemieke beoordeelde op 2019-08-19

Makkelijk om je ontwerp zelf samen te stellen, snelle levering en een mooi eindproduct.

Nadia Troost beoordeelde op 2019-08-17

Product was snel in huis, alleen helaas niet heel netjes afgewerkt. Mijn ontwerp was correct afgebeeld op de snijplank, alleen dan +-5cm hoger. En de randen waren niet gelijk aan elkaar afgewerkt. Dit zijn allen slordigheids foutjes wat ik jammer vond.

Nanya De Jager beoordeelde op 2019-08-16

Bedankt voor de mooie onderzetters en snelle service!

Wai Yan Kong beoordeelde op 2019-08-16

E Peerenboom beoordeelde op 2019-08-16

Niet alle letters zijn even duidelijk en ik had verwacht dat het ingegraveerd zou zijn. Misschien had ik dat niet goed gelezen. Snelle service en eigenlijk waarde naar zijn aankoopbedrag.

Deveney Hendriks beoordeelde op 2019-08-15

Petra Lentjes beoordeelde op 2019-08-14

Anja Romme beoordeelde op 2019-08-14

Amy Stienstra beoordeelde op 2019-08-14

Anne Brooijmans beoordeelde op 2019-08-13

Ik had het zaterdag besteld en dinsdag was het al binnen. Goed en netjes ingepakt.

Rebecca Smink beoordeelde op 2019-08-12

Kevin beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering, fantastisch resultaat. Leuk ingepakt, kon hem zo weggeven

nancy moes beoordeelde op 2019-08-10

Voor de tweede keer iets besteld. Erg tevreden. Tapasplank en glazen besteld. Zien er prachtig uit. Keurig verpakt geleverd.

Robin Wolters beoordeelde op 2019-08-10

Amanda Germans beoordeelde op 2019-08-06