Spanjaardsdijk 36
8111RM Heeten
KvK 559583620000

2015

Leo beoordeelde op 2015-08-29

Superblij met mijn board, ik heb die met 10 inch wielen gekocht. Levering duurde met 2 dagen te lang voor mijn ongeduld, maar nou heb ik hem en gebruik hem voor eigenlijk overal. Afstandsbediening instellen lukt niet dus misschien een uitleg? Verder super tevreden!!

Harrold Bruins beoordeelde op 2015-08-23

Praktisch en prachtig rolbordje. Gaat super als je het eenmaal door hebt.

Gert de W beoordeelde op 2015-08-18

Ik heb zo'n balansbord gekocht, het is echt heel erg leuk.. Wel eventjes wennen maar dat is vrij snel onder de knie, en dan wordt t steeds leuker..Topper dus!

Ali H beoordeelde op 2015-08-18

Supermooie dingetjes, gebruik hem de hele dag.. Ik wacht alleen nog tot ik een accu kan bijbestellen. Komt dat nog?

2015