Mollerusweg 84 C
2031 BZ Haarlem

Tiny Fraiquin zei op 2017-05-25

Snelle en goede service

Karin Van den Berg zei op 2017-05-25

Per abuis te kleine mast halsband besteld was geen probleem netjes een andere maat ontvangen met een kadootje erbij ! Geweldig Korneel!!

Hjb Kamphuis zei op 2017-05-24

Snelle levering, Puur Pollen besteld werkt uitstekend voor de hond.

Maria Grunhagen zei op 2017-05-23

Een vraag over recept-plichtige dier-medicijnen werd direct beantwoord en de bestelde artikelen werden inderdaad de volgende dag al bezorgd. Uitstekende dienstverlening!

Jennifer van Rijn zei op 2017-05-22

Snelle service, goede service
Ik zal hier vaker bestellen

Bernadeta Nastaly zei op 2017-05-22

Alles goed

Ingrid van Gennip zei op 2017-05-22

Snel bezorgd zag er prima uit.

Karin Overhuijs zei op 2017-05-22

Zeer snelle levering!

Hennie Brands zei op 2017-05-21

Prima service

Ellie Leijten zei op 2017-05-20

Vrijdagavond bestelling geplaatst en maandagmorgen de bestelling al ontvangen. Prima.

Marianne zei op 2017-05-20

Na enig surfen over internet en prijzen vergelijken heb ik besloten bij PetPost de Panacur te bestellen. Ik heb daar geen spijt van gehad. De volgende dag was de bestelling als brievenbus post al afgeleverd. Een mooi doosje waar ik alles netjes in kan bewaren. Ik zal zeker terugkomen om andere kattenbenodigdheden te bestellen.

anita Wessels zei op 2017-05-19

Snelle service

Daniëlle de Kruijk zei op 2017-05-19

Sneller levering

Patricia Van der Horst-Valk zei op 2017-05-18

Bestelling de volgende dag keurig geleverd

Sascha Oudakker zei op 2017-05-18

Snel en duidelijk

Ina Linthorst zei op 2017-05-17

Het was een klein pakketje en is snel en netjes afgeleverd.

M Verbakel zei op 2017-05-16

Goede service goede prijs/kwaliteit.

Leny Booms zei op 2017-05-15

Goede Service en prijs !

Eddy Cupedo zei op 2017-05-15

Wil van Kuijk zei op 2017-05-13

Supersnelle levering en lekker goedkoop !!!