Theresiastraat 24
6142AH Einighausen

Elisa van Lunsen beoordeelde op 2019-03-06

Leuke webwinkel, makkelijk om te bestellen en ook redelijk snel binnen. De artikelen waren leuk ingepakt, echt een feestje om uit te pakken.

Sanne beoordeelde op 2019-02-27

Super service!! Ik had met 'spoed' een baby nestje nodig, helaas hebben die normaal gesproken 2 weken levertijd. Nadat ik ze een berichtje had gestuurd kreeg ik direct antwoord en werd er met mij mee gedacht. Er werd geregeld dat ik binnen 3 dagen het nestje opgestuurd kreeg. Via de chat was alles duidelijk en ze dachten echt met me mee en hebben mijn vriendin ontzettend blij gemaakt!

Joyce Verblakt beoordeelde op 2019-02-04

Goede service! En kwaliteit

Davita de Jonge beoordeelde op 2019-01-09

Bestelling kwam op tijd binnen, was netjes verpakt en product ziet er mooi uit. Blij mee!

Evi D’Havé beoordeelde op 2019-01-05

Super vlotte levering! En product net zoals ik verwacht had!

Stenneke van Beijnum beoordeelde op 2018-12-15

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

E Steinbusch beoordeelde op 2018-11-02

Om de bestelde, maar niet op voorraad zijnde, muziekhanger op tijd in mijn bezit te krijgen, heeft Celena de muziekhanger ( toen die geleverd was) persoonlijk, in de stromende regen, bij mij thuis komen afleveren.
Er was dus geen vertraging met de post. De dag erna is ons kleinkind Fedde ๐Ÿ’™geboren.
De kraammand was dus door de service van Petit Bandit compleet.
Hiervoor een vette๐Ÿ‘

Reactie van Petit Bandit:
Bedankt voor het mooie compliment en gefeliciteerd met de geboorte van de kleinzoon!

Rixt van Ingen beoordeelde op 2018-09-15

Duidelijke website, snelle levering en heel leuk verpakt!

Jill Schrijn beoordeelde op 2018-08-11

Heel tevreden! Snelle en goede service! Zal hier zeker terugkomen!

Samantha beoordeelde op 2018-08-06

Overzichtelijke site met veel leuke spulletjes voor je kleintje(s). Ook leuk om dingen te bestellen om iemand ceadeau te geven. Eenvoudig te bestellen en snelle service!

Bram beoordeelde op 2018-07-21

Top service!

Roy Meertens beoordeelde op 2018-07-02

Een mooie, goed ineenstekende website waar je snel ‘n product kunt zoeken en uiteindelijk kopen. Ook het assortiment is zeer uitgebreid en varieert. Volgens mij komen er ook steeds meer producten bij. Onze laatste koop is het Jollein eetsetje voor onze kleine meid. Daar geniet ze nu al volop van! Wij kopen zeker weer bij Petit Bandit!

Inge Erven beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering en mooi verpakt!