Theresiastraat 24
6142AH Einighausen

Fiona Vercauteren beoordeelde op 2019-09-18

Marie therese Hauman beoordeelde op 2019-09-16

I.B Albertus beoordeelde op 2019-09-12

Product is mooi op tijd geleverd en ziet er heeeel moooi uit.

G van de Veen beoordeelde op 2019-09-12

Ben erg tevreden ! Snelle levering en mooie kwaliteit.

Tamara de Beer-Duurland beoordeelde op 2019-09-04

Leonie Schreurs - Rijks beoordeelde op 2019-09-04

Charlotte van Zutphen beoordeelde op 2019-09-04

Yummee Puyt beoordeelde op 2019-08-28

Wij hebben het babynestje besteld en het is prachtig!!

Nathalie Van de wijngaart beoordeelde op 2019-08-18

Een hele snelle levering, en heel blij met hoe het eruit ziet. Denk dat de tweeling hierin heerlijk zullen slapen.
Dank jullie wel.
En ik ga vaker bij jullie bestellen!!

Groetjes van een heel tevreden klant!

Manon Grobben beoordeelde op 2019-08-17

Gekozen voor producten met zelf gekozen stof. Erg snelle levering. Goede kwaliteit. Leuk kaartje en klein presentje als bedankje.

Najim P beoordeelde op 2019-08-16

Daphne Voets beoordeelde op 2019-08-15

Charisma Verwoerd beoordeelde op 2019-08-14

Een uit de voorraad babynestje besteld. Super snel in huis en ziet er fantastisch uit. Heel blij mee.

Yvonne Schreven beoordeelde op 2019-08-10

jannet holtjer beoordeelde op 2019-08-09

Gerdien Van de wijngaard beoordeelde op 2019-08-07

Folkert Tijdens beoordeelde op 2019-08-01

Snel geleverd, object precies zoals beschreven.

Mieke Brasser beoordeelde op 2019-08-01

Kleintje heeft er nog niet mee gespeeld want die moet nog geboren worden, maar uitstekende communicatie en vlotte verzending.
De bijtring ziet er precies zo uit als ik gehoopt had.

Ahmet Adanir beoordeelde op 2019-07-24

Fijne winkel, mooie spullen, goede service

Ingrid beoordeelde op 2019-07-18

Ontzettend blij met mijn babynestje en bijpassende dekentje. En wat een leuke attente manier van verpakken met kadootje! Dat maakt het heel persoonlijk. DHL heeft wel lang gedaan over de levering. Maandag afgegeven, donderdag bezorgd maar daar kan de webwinkel niets aan doen.