Theresiastraat 24

Bjorn Lespoir beoordeelde op 2019-07-04

Snelle correcte levering

Yvonne van den Bergh beoordeelde op 2019-06-25

Kiana Buijnsters beoordeelde op 2019-06-19

Prachtig boxkleed, aangepast op onze wensen. Echt een aanrader. Snel gemaakt en met veel zorg ingepakt en geleverd! Kadootje om uit te pakken! Dankjewel!

Agnieszka Gebauer beoordeelde op 2019-06-19

Vijver beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden, zelf laten samenstellen precies naar mijn wens.

Floor Pool beoordeelde op 2019-06-17

Sandra Smit beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb een gepersonaliseerd babynestje met bijpassend boxkleed laten maken. De kleur die ik wou stond er niet tussen, dus een e-mail gestuurd. Kreeg heel snel reactie en zelfs een link waar de kleur wel bij stond en ik het dus heel snel kon samenstellen en bestellen. Echt super geholpen door Petit Bandit!

C VAN DEN BERG beoordeelde op 2019-05-22

Fijn bedrijf! Persoonlijke aandacht,luisteren naar je wensen en alles is mogelijk,zelfs als iets nog niet op hun site staat! Luisteren,denken mee en een snelle levering,zelfs bij een hele grote bestelling houden ze zich aan,binnen 14dagen.
Vol spanning wacht je op je pakket..het uitpakken is een feestje en de kwaliteit is nog beter!
Mooie stevige handgemaakte spullen naar je eigen wens,niet standaard te koop in de winkel. Ik ben super blij met jullie! &het is nog lang geen oktober..dus wie weet tot snel!

Yaël Koning beoordeelde op 2019-05-09

Super blij! Het is net zo mooi als op de plaatjes.

Reactie van Petit Bandit:
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier ermee!

Elisa den Breejen beoordeelde op 2019-05-07

Jeroen Hollewijn beoordeelde op 2019-04-11

zeer

R Oxley beoordeelde op 2019-04-11

Fijn bedrijf!
Communicatie erg goed. Bestelling was er netjes optijd. Het was ook een feestje om alles te bekijken en uit te pakken. Zeer fijn

Natalie Vet beoordeelde op 2019-04-05

Super levering. En super mooie producten. Ga snel weer een bestelling plaatsen

Latifa beoordeelde op 2019-04-03

Wat een topservice! Omdat ik een babyshower op korte termijn had heb in even gemailed over de levertijd van een babynestje. Ik kreeg een respons met 7-14dgn. Toen ik zei dat ik deze graag wilde bestellen hebben ze hun best gedaan en het babynestje binnen twee dgn opgestuurd. Ik stond versteld en was zeer blij en tevreden met de service. Babynestje is supermooi. Ik heb petitbandit aangeraden bij familie. Ik ga zeker vaker kijken en eventueel bestellen. Dank voor de topservice petitbandit!

Elisa van Lunsen beoordeelde op 2019-03-06

Leuke webwinkel, makkelijk om te bestellen en ook redelijk snel binnen. De artikelen waren leuk ingepakt, echt een feestje om uit te pakken.

Sanne beoordeelde op 2019-02-27

Super service!! Ik had met 'spoed' een baby nestje nodig, helaas hebben die normaal gesproken 2 weken levertijd. Nadat ik ze een berichtje had gestuurd kreeg ik direct antwoord en werd er met mij mee gedacht. Er werd geregeld dat ik binnen 3 dagen het nestje opgestuurd kreeg. Via de chat was alles duidelijk en ze dachten echt met me mee en hebben mijn vriendin ontzettend blij gemaakt!

Joyce Verblakt beoordeelde op 2019-02-04

Goede service! En kwaliteit

Davita de Jonge beoordeelde op 2019-01-09

Bestelling kwam op tijd binnen, was netjes verpakt en product ziet er mooi uit. Blij mee!

Evi D’Havé beoordeelde op 2019-01-05

Super vlotte levering! En product net zoals ik verwacht had!