Molenkrite 151
8608 WD Sneek

9,9

Tess van Boerdonk beoordeelde op 2019-07-08

Super mooie sieraden! En een hele goede service! Een echte aanrader :)

Reactie van Petit Lamour:
Dag Tess, dank je wel voor je fijne recensie! Heel veel plezier van alle mooie juweeltjes <3

Karin beoordeelde op 2019-06-04

Snelle bezorging en dan ook nog eens heel leuk verpakt.

Dank je Karin!!

Anne Marieke Robertson beoordeelde op 2019-05-31

Vriendelijke en enthousiast service en met aandacht ingepakt!!! Daar kunnen heel veel winkels wat van leren!

Sandra Berenpas beoordeelde op 2019-05-04

Wauw, wat is mijn ring mooi geworden. Ontzettend blij! Contact met Judith is erg prettig!

Reactie van Petit Lamour:
Dag Sandra, dank je wel voor je leuke recensie!! Ik wens je ontzettend veel plezier van je mooie spinnerring!

Tessa Hovens beoordeelde op 2019-04-14

Heel erg blij met de asring. Erg mooi geworden en heel speciaal. Snelle en vriendelijke service!

Beste Tessa,
Super bedankt voor je mooie recensie. Ik wens je heel veel draaggeluk van je speciale ring.
Dank je wel dat ik zo'n speciaal juweeltje voor je mocht maken. Liefs Judith

Geeske prachtige beoordeelde op 2019-02-13

Prachtige sieraden, perfecte service :)

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel Geeske voor je mooie recensie, ik wens je heel veel plezier van je oorbelletjes en natuurlijk weer van je ring! x

M. van Rooij beoordeelde op 2019-02-09

Je kunt zien dat er zorg, tijd en liefde aan het sierraad besteed is. Snelle reactie via email, denkt met je mee. Waanzinnig mooi eindresultaat en helemaal zoals ik het voor ogen had. Ik draag het sieraad met liefde en plezier!

Reactie van Petit Lamour:
Zo fijn dat ik zo iets bijzonders voor je mocht maken! Leuk dat we tot zo'n mooi resultaat zijn gekomen. Veel draagplezier ervan! x

Machteld Hazebroek beoordeelde op 2019-02-04

Voor mijn kleindochter heeft Judith in goed overleg, een fijn armbandje gemaakt. Toen het versturen problemen opleverde, is er zonder vragen een uitstekende oplossing gekomen. Dank je wel voor de geweldige service! Machteld

Reactie van Petit Lamour:
Ik ben zo benieuwd hoe de mama het armbandje vond Machteld! Heel veel plezier met geven en dank je wel voor je mooie recensie!

Linde beoordeelde op 2018-11-30

Uitstekende service. Ik had het product snel in huis. Het was leuk en decoratief ingepakt met een persoonlijk briefje erbij.

Reactie van Petit Lamour:
Hoi Linde, dank je wel voor je super fijne recensie!! Ik wens je er veel draagplezier van!
Ik zie jammer genoeg dat je niet helemáál tevreden was ... zou je me dat misschien willen toelichten zodat ik kan verbeteren in prijs/kwaliteit, en wat jij gemist hebt in de nazorg en garantie? Je kunt me mailen op info@petitlamour.nl alvast bedankt voor je advies! Liefs Judith

Van der staaij beoordeelde op 2018-10-28

2 ringen besteld.. een ring met een Laborite steen.. en de dotjes ring.. je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.. en het was een prachtig kadootje om uit te pakken.. mooi en met aandacht verpakt..en de ringen zijn werkelijk prachtig 😍

Reactie van Petit Lamour:
Zo fijn om te horen dat je de ringen mooi vindt! Ik wens je er dan ook heel veel draagplezier van! Liefs Judith

Ruben Duiveman beoordeelde op 2018-10-22

Exact volgens de verwachting. Mooie spullen in huis. Alleen niet direct duidelijkheid over de levertijd.

Dag Ruben,
Dank je wel voor je mooie beoordeling! Je hebt gelijk over de levertijden, deze staan idd niet duidelijk vermeld. Bedankt voor je feedback, ik ga ermee aan de slag! Hartelijke groet, Judith

Robin beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering, leuk verpakt en de ring past perfect. Bedankt!

Reactie van Petit Lamour:
Heel graag gedaan!! Veel plezier ervan!

Hertoghs beoordeelde op 2018-08-16

Persoonlijk, snel en zorgvuldig! Top

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel voor de fijne beoordeling!

Terry Schumacher beoordeelde op 2018-06-24

Ik heb hier een spinnenring besteld,top gemaakt ,snelle levering en goede en vriendelijk communicatie.
Als je,je bestelling binnen krijgt is het al een feestje om het uit te pakken,keurig verzorgt.
Ik kan deze zaak ecth aanraden je krijgt waar voor je geld.

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel voor je mooie recensie! Ik wens je ontzettend veel plezier van je mooie spinnerring! Liefs Judith

ten Berge beoordeelde op 2018-06-12

Judith heeft een zilveren ring voor mij gemaakt met zilvervlokjes en haartjes van mijn beide dochters er in. Ik vind hem prachtig geworden!

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel voor de mooie opdracht! Heel veel plezier van je mooie ring!

Willegers beoordeelde op 2018-05-27

Vlot in huis, heel mooi dierbaar sierraad gekregen. Prachtige verpakking waaraan je ziet dat het sierraad met liefde is gemaakt.

Reactie van Petit Lamour:
Ontzettend bedankt voor de mooie recensie! Ik wens je heel veel plezier van je bijzondere ring!

Evelien Huider beoordeelde op 2018-05-23

Waauw vandaag mijn moedermelk ketting ontvangen waauw waauw waauw! Ik ben nu een heel blij mens. Bedankt Judith!!

Annelies hendriks beoordeelde op 2018-05-17

Ontzettend mooie ringen gemaakt voor mijn dochters en mezelf ,En een super halsketting voor mijn kleindochter en mezelf.
Dank je wel Judith
We zijn allemaal zeer tevreden en krijgen veel complimenten.
Groetjes annelies

Reactie van Petit Lamour:
Lieve Annelies en familie, wat ben ik dankbaar dat ik zulke bijzonder mooie gedenksieraden voor jullie heb mogen maken. Dat jullie er veel kracht uit mogen putten. Liefs Judith

Mama van een tweeling beoordeelde op 2018-04-21

Vandaag mijn moedermelk ring binnen gekregen en ben er super content van! Heb deze zelf samen mogen stellen, helemaal top.
Goede service, je krijgt meteen antwoord op je vragen.

Wat een bijzonder mooi en intiem aandenken voor de rest van mijn leven.

Dank je wel voor je mooie recensie! Heel veel plezier ervan! Liefs Judith

Miriam Budding beoordeelde op 2018-04-05

Vandaag mijn moedermelk ring ontvangen. Ik ben super tevreden over het resultaat!