Molenkrite 151
8608 WD Sneek

Hertoghs beoordeelde op 2018-08-16

Persoonlijk, snel en zorgvuldig! Top

Terry Schumacher beoordeelde op 2018-06-24

Ik heb hier een spinnenring besteld,top gemaakt ,snelle levering en goede en vriendelijk communicatie.
Als je,je bestelling binnen krijgt is het al een feestje om het uit te pakken,keurig verzorgt.
Ik kan deze zaak ecth aanraden je krijgt waar voor je geld.

ten Berge beoordeelde op 2018-06-12

Judith heeft een zilveren ring voor mij gemaakt met zilvervlokjes en haartjes van mijn beide dochters er in. Ik vind hem prachtig geworden!

Willegers beoordeelde op 2018-05-27

Vlot in huis, heel mooi dierbaar sierraad gekregen. Prachtige verpakking waaraan je ziet dat het sierraad met liefde is gemaakt.

Evelien Huider beoordeelde op 2018-05-23

Waauw vandaag mijn moedermelk ketting ontvangen waauw waauw waauw! Ik ben nu een heel blij mens. Bedankt Judith!!

Annelies hendriks beoordeelde op 2018-05-17

Ontzettend mooie ringen gemaakt voor mijn dochters en mezelf ,En een super halsketting voor mijn kleindochter en mezelf.
Dank je wel Judith
We zijn allemaal zeer tevreden en krijgen veel complimenten.
Groetjes annelies

Reactie van Petit Lamour:
Lieve Annelies en familie, wat ben ik dankbaar dat ik zulke bijzonder mooie gedenksieraden voor jullie heb mogen maken. Dat jullie er veel kracht uit mogen putten. Liefs Judith

Mama van een tweeling beoordeelde op 2018-04-21

Vandaag mijn moedermelk ring binnen gekregen en ben er super content van! Heb deze zelf samen mogen stellen, helemaal top.
Goede service, je krijgt meteen antwoord op je vragen.

Wat een bijzonder mooi en intiem aandenken voor de rest van mijn leven.

Dank je wel voor je mooie recensie! Heel veel plezier ervan! Liefs Judith

Miriam Budding beoordeelde op 2018-04-05

Vandaag mijn moedermelk ring ontvangen. Ik ben super tevreden over het resultaat!

Sanne beoordeelde op 2018-03-27

Heel bijzonder om zo'n persoonlijk en 'intiem' sieraad te kunnen laten maken.
De service was ook nog eens perfect!

Mieke beoordeelde op 2018-03-18

Wauw...alleen het openen van de mooie verpakking was al leuk. En toen zat er ook nog een prachtige ring in.
Goede en snelle service, persoonlijke aandacht. En een overzichtelijke website met mooie foto’s.

Maaike beoordeelde op 2018-02-25

Persoonlijke, vriendelijke en snelle service. Ik ben heel tevreden en blij met mijn moedermelkhanger. Ik heb alleen zelf een extra ringetje toegevoegd zodat de hanger mooier aan de ketting blijft hangen.

Marijke Hunting beoordeelde op 2018-02-11

Ik heb vrijdag mijn moeder melk sieraad ontvangen. Een mooie witte parel met een klein plukje haar erin. Samengesteld van de eerste haartjes van onze 3 kinderen. Hij is prachtig geworden. Fijn afgewerkt en prachtig verpakt. Een heel dierbaar sieraad wat ik met trots ga dragen.

Linda beoordeelde op 2018-02-03

Geweldige service, aan al onze wensen voldaan en een prachtig persoonlijk sieraad voor ons gemaakt! Een echte aanrader... bedankt!

Reactie van Petit Lamour:
Hoi Linda, heel graag gedaan. Ik hoop dat je schoonmoeder heel veel plezier heeft van haar handgemaakte ketting!

Annelies beoordeelde op 2018-01-01

Ontzettend blij met de 2 mooie armbandjes die ik heb besteld voor een dierbare vriendin en mijzelf als teken van onze vriendschap. Ook zo mooi ingepakt. Het was een feestje om te geven.

Reactie van Petit Lamour:
Wat een lieve recensie, dank je wel Annelies. Ik ben blij dat ik deze armbandjes voor jullie mocht maken! Heel veel plezier ervan.

Henny Soldaat beoordeelde op 2017-11-12

Heel erg tevreden en blij met de prachtige ring voor mijn dochter.
Judith is een gedreven vakvrouw, denkt mee en heeft zeer creatieve ideeën. Levering, betaling uitstekend geregeld.
Prijs kwaliteit uitmuntend👍

Reactie van Petit Lamour:
Ah dank je wel Henny voor je ontzettend lieve recensie. Hij was echt mooi hé? Ben zo blij dat hij zo goed paste!

Leonie beoordeelde op 2017-10-30

Wat een service en vriendelijkheid! En als je iets besteld... ziet het er zo leuk uit! In alle opzichten tevreden en was meer dan blij verwacht! Snelle levering ook nog!

Reactie van Petit Lamour:
Hoi Leonie, dank je wel voor je fijne recensie! Ik ben blij dat het cadeautje goed in de smaak is gevallen! Misschien nog eens tot ziens!

Maykel daemen beoordeelde op 2017-08-20

Fantastisch handgemaakte armband voor mijn zwangere vrouw.
Geen vraag was te veel en ben dan ook uitstekend geholpen.

Bedankt voor het mooie sieraad!!

Maykel Daemen

Hoi Maykel,
Het was idd even zoeken naar de perfecte combinatie, maar het is gelukt.
Bedankt voor deze leuke opdracht en succes met jullie zwangerschap.
~Judith~

Anita beoordeelde op 2017-04-20

Goede communicatie. Mooie producten.
Al met al een fijne winkel

Reactie van Petit Lamour:
Veel plezier met je spulletjes Anita.

Arjen de Graaf beoordeelde op 2017-04-20

Spoedbestelling welke dezelfde dag nog gemaakt is! Mooie kwaliteit!
De site is overzichtelijk en het betaalsysteem super makkelijk.

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel voor je recensie Arjan, blij dat ik je zo snel van dienst kon zijn.
~Judith~

Farhana Abdoel beoordeelde op 2017-02-14

Prachtige sieraden gemaakt door een pracht van een mens! Voor iets unieks en fijne samenwerking moet je hier zijn.

Reactie van Petit Lamour:
Dank je wel Farhana voor je fantastische recensie! Ik hoop dat je dochter en je moeder heel veel plezier van de sieraden hebben.