Schoener 6
8802 NN Franeker
0517 85 13 97

A.M. Schuurman beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering. Spullen zorgvuldig verpakt met aandacht voor het milieu. Duidelijke website.

Brigitte van Gestel beoordeelde op 2018-12-07

Snelle service

Bea van Lingen beoordeelde op 2018-12-06

Esther Sorg beoordeelde op 2018-12-02

José Jansen-Bonet beoordeelde op 2018-11-28

Geweldig fijn geholpen met het meedenken en een hele snelle levering.

gudrun de ganck beoordeelde op 2018-11-22

Alles ging vlot. Ik werd goed en correct ingelicht.

Marleen beoordeelde op 2018-11-22

Wasbare hondenluiers besteld. Prima website, na bestelling netjes een orderbevestiging. Snelle levering via postNL.
Het product bevalt prima. Luier sluit goed af, blijft goed zitten. Ben nu eindelijk af van dagelijks wassen van benchkleedjes,
's morgens een droge bench en hond!

Arie v d Sluijs beoordeelde op 2018-11-19

Supersnelle levering en ivm maten heel goed beschreven hoe iets kwa maat valt heeeeeel eeeeeeerg tevreden

Inge Esselbrugge beoordeelde op 2018-11-14

Christa Nollmann beoordeelde op 2018-11-14

D. Bergsma beoordeelde op 2018-11-11

Lisanne Honing beoordeelde op 2018-11-09

Eize Bos beoordeelde op 2018-11-08

Was goed en zeer snel in huis

L Scholten beoordeelde op 2018-11-05

tevreden over contact en levering

Hannah van kampen beoordeelde op 2018-11-04

Ik ben ontevreden! Ik kan geen speciefieke review achter laten voor het product dus dan maar zo. Ik heb deze snuggeasy honden luiers gekocht zo dat mijn hond bij mij kan zonder overal bloec te lekken. Ik heb er grandioos spijt van! Mijn hond heeft dat ding 9 dagen om gehad toen ik merkte dat ze er last van kreeg met lopen. Blijkt dat die dingen van een rot stof zijn grmaakt waardoor nu de huid van mijn lieverd haar huid open ligt. Ik ben super boos en verdrietig. Dat ze met pijn ligt door die rot luiers.

Reactie van Pets Passion:
Deze reactie spijt mij zeer te horen.
Ik verkoop deze luiers al 11 jaar in zeer grote aantallen en heb deze klacht nog nooit eerder gehoord. Ik snap dan ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Zou u hier contact met mij over op kunnen nemen?

Jannie Wichers beoordeelde op 2018-11-02

Mijn bestelling is keurig binnen gekomen Op advies had ik large genomen, maar dat is te klein bij een hond past het bij de ander(n) te klein dus moet ik XL hebben. Helaas kan ik op vrijdag vandaag dus de hele dag de eigenaar niet bereiken omdat ik er eentje terug wilstuten en omruilen voor een ander, maar ik kan geen contact krijgen ook niet op de emaIL, dat vind ik een slechte zaak, temeer omdat ik bij de bestelling goed geholpen ben maar helaas niet de juiste maat heb gekregen. Hoe nu verder

Anoniem beoordeelde op 2018-11-01

Valt niet veel over te zeggen behalve dat het geheel gewoon uitstekend verlopen is...

Ae Hoevenaar beoordeelde op 2018-10-31

Josje Arts beoordeelde op 2018-10-31

Netjes verpakt en snelle levering

Ria KLOP beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering!!!