Schoener 6
8802 NN Franeker
0517 85 13 97

Jaapie Bultman beoordeelde op 2019-02-13

Bestelling plaatsen en betalen ging soepel. Levering was goed en spullen waren goed verpakt.

Hetty v.d. Lingen beoordeelde op 2019-01-30

Anoniem beoordeelde op 2019-01-21

Bestelling geplaatst en snel in huis. Top.

Karim Adry beoordeelde op 2019-01-20

Zeer teveden. Besteld en volgende dag al in huis.
Prima service

Serge Polman beoordeelde op 2018-12-31

Goede producten en snelle levering (de volgende dag) ik ben 100% terveden

Linda Mäki beoordeelde op 2018-12-22

Loes Diermen van beoordeelde op 2018-12-16

Verkeerde maat gekregen en terug sturen is voor eigen rekening .ik moet opnieuw bestellen, en dan moet ik zeker weer verzendkosten betalen . Dat word een duur grapje

A.M. Schuurman beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering. Spullen zorgvuldig verpakt met aandacht voor het milieu. Duidelijke website.

Brigitte van Gestel beoordeelde op 2018-12-07

Snelle service