Schoener 6
8802 NN Franeker
0517 85 13 97

Leen Looman beoordeelde op 2018-08-14

Heel snelle levering, netjes ingepakt (inclusief alle info voor een eventuele retour). Kwaliteitsvolle producten.

C.J.U. Kouwenhoven beoordeelde op 2018-08-08

Prima site, vlotte levering, maar vloeistof werkt niet de volledige geur van katten-urine weg.

Adri Vollemans beoordeelde op 2018-08-04

Snel en veilig

Laurie Honig beoordeelde op 2018-08-03

Goede producten, snel geleverd, gunstige prijzen!

Marleen Janssen beoordeelde op 2018-08-03

Snelle service en goed materiaal

Martha Van Dam beoordeelde op 2018-08-02

Gewoon goed

Astrid Moller beoordeelde op 2018-08-01

M. van Asten beoordeelde op 2018-07-28

Zeer tevreden, donderdag middag besteld en vrijdag had ik mijn pakje al net door de brievenbus ontvangen.

Jacquelien Heitbrink beoordeelde op 2018-07-25

MDH Kessen beoordeelde op 2018-07-22

Binnen 1 dagen bezorgd. Honden luier. Heb Franse bulldog. Maat l gekocht volgens de taille maten. Maar zou voor de lengte maat m misschien wat beter aansluiten bij zijn staartje. Maar mijn bulldog plast nu ineens niet meer sinds hij de luier om heeft. Prima luier. Alleen volgende keer maat kleiner.

Sandra Evertse beoordeelde op 2018-07-22

Mariska Gratama beoordeelde op 2018-07-21

Snelle levering. Producten zijn goed.

Miriam Opstal beoordeelde op 2018-07-21

Incontinentie broekje voor de hond. Maatvoering is perfect werkt super, wel met maandverband erin dan hoef je het broekje niet de hele tijd te wassen, alleen maanverband verwisselen. Snelle bezorging.

M Groothof beoordeelde op 2018-07-21

Bart van Schie beoordeelde op 2018-07-21

Anita Bordewijk beoordeelde op 2018-07-20

geen urinelucht meer!

Ingrid Vlasblom beoordeelde op 2018-07-20

Lea Kessels beoordeelde op 2018-07-19

Goed produkt, snelle levering!

Mechteld Kannegieter beoordeelde op 2018-07-18

Zeer goede service was verheten het huisnummer te vermelden ze belden gelijk zodat het dezelfde dag nog verstuurd kin worden

Peggy Van Beeck beoordeelde op 2018-07-16