Schoener 6
8802 NN Franeker
0517 85 13 97

Chantal beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering, product was precies zoals omschreven, voor een goede prijs.

A.C.E. Nijsen-van Vliet beoordeelde op 2018-06-18

petra leuven beoordeelde op 2018-06-17

Alie Agema beoordeelde op 2018-06-16

Wim Hulzen beoordeelde op 2018-06-15

C Kiaei beoordeelde op 2018-06-13

Anne Tulp beoordeelde op 2018-06-13

Kreeg alles netjes de volgende dag binnen. Zaten ook een paar samples hondenvoer/koekjes bij. Leuk detail.

Mirjam Bouws beoordeelde op 2018-06-10

Goede service, snelle bezorging!

Jennifer Gustafsson beoordeelde op 2018-06-10

SS beoordeelde op 2018-06-08

P.H. Pimentel beoordeelde op 2018-06-07

Broekje blijft niet zitten bij mijn reutje. Glijdt naar achter bij mijn Boomer (Malthezer x Shih Tzu). Voor een teefje misschien goed, maar niet voor een reu. Tevens passen de bijbehorende inlegluiers totaal niet. Zijn veel te lang. Slechte koop!
En omdat hij natuurlijk een paar uur gedragen is kan je hem niet meer ruilen.

Reactie van Pets Passion:
Het spijt me te horen dat het product u niet bevalt. Deze beoordeling hoort volgens mij meer bij het product dan bij mijn winkel.
In dit geval had ik graag gezien dat u mij even had gebeld, dan had ik met u mee kunnen denken en hadden we kunnen beoordelen of de luier nog retour kon of niet. De pastijd maakt niet uit, het gaat erom of de luier schoon is gebleven. Als uw hond er in geplast heeft kan retour sturen inderdaad niet meer.

Bij veel reuen blijft de luier prima zitten, helaas niet bij allemaal. Elke hond is uniek en heeft zijn eigen bouw. Aangezien u geen contact met mij heeft opgenomen kan ik niet beoordelen waarom het bij uw hond niet goed blijft zitten.
De inlegpads moet u even vouwen. Voor de kleinere maten luiers raden wij de inlegpads ook niet aan omdat de luier het prima af kan zonder. Maar als u ze wel wilt gebruiken moeten ze even gevouwen worden.

Michiel de Wild beoordeelde op 2018-06-07

Anita Janssen beoordeelde op 2018-06-07

A van der Elst beoordeelde op 2018-06-06

Miranda Kagchelland beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering en kreeg voor mijn hond een gezonde snack erbij. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Nadja Fischer beoordeelde op 2018-06-02

Super schnelle Lieferung! Angenehmer Geruch. Wir haben unsere Wiese damit fast komplett vom Geruch des Hundeurins frei bekommen. Immer wieder gerne!

E Draper beoordeelde op 2018-06-02

Mooi op tijd geleverd, goed product!

FvdM69 beoordeelde op 2018-06-01

Prima, nette en snelle levering. Doen wat ze beloven. Levering op tijd!

Monique Ernst beoordeelde op 2018-06-01

Jacqueline De Lange beoordeelde op 2018-05-31