Schoener 6
0517 85 13 97

A.M. beoordeelde op 2018-02-23

Snelle, correcte levering

F.G.A. van de Poel beoordeelde op 2018-02-22

Heb op zondag besteld en op dinsdag was het al in huis. Prima!

WM Laurensen beoordeelde op 2018-02-21

Had eerst de bestelling naar de jumbo willen sturen maar op laaste moment toch naar huis. Hun hebben het super kunnen regelen. Super bedrijf toppi

Margreet Van Vliet beoordeelde op 2018-02-21

Snelle en keurige afhandeling van de bestelling.

R.r. Hartogsveld beoordeelde op 2018-02-18

Hele snelle service, ik geloof de volgende dag al geleverd.

Jessica Hendrickx beoordeelde op 2018-02-17

Goede communicatie snelle levering goede producten

Anma van Wessel beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering ! Keurig verpakt , stevige doos .
Heel tevreden met de geleverde producten !

Monique van den Boogaard beoordeelde op 2018-02-15

Het product ben ik heel blij mee, niets op af te dingen. De levering was onder de maat. Omdat Pets Passion het via DHL zakelijk laat bezorgen i.p.v DHL particulier, wordt er niet op zaterdag, niet in avonden, niet bij buren én niet bij een DHL servicepoint afgeleverd. Hierdoor moest ik uiteindelijk zelf een koerier regelen om het bij DHL sorteercentrum op te laten halen á 50 euro extra. Wellicht goedkoper voor Pets Passion maar niet voor mij, de klant :-(

Reactie van Pets Passion:
Bedankt voor uw feedback. Fijn te horen dat de Bia Bedden bevallen.
Natuurlijk minder fijn te horen dat de bezorging zo gelopen is.

Tot vandaag werden alle normale pakketten via de consumenten afdeling van DHL verzonden met dus ook de avondleveringen en leveringen bij buren. Helaas was uw zending dusdanig van formaat dat het via de zakelijke dienst moest. Dat is niets goedkoper maar heeft alles te maken met de afmetingen van het pakket.
Het spijt mij zeer dat het uiteindelijk zo gelopen is dat u een koerier heeft moeten regelen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij zijn vandaag over gestapt naar verzending via PostNL waardoor dergelijke problemen zich in de toekomst hopelijk niet meer voor zullen doen.

Chayenne Kooijmans beoordeelde op 2018-02-14

Super bedankt met de mooie artikelen en snelle levering! Ik ga hier zeker vaker bestellen. Top!

margreet plomp beoordeelde op 2018-02-14

Heel erg tevreden, en keurig op tijd bezorgt.

sylvia vos beoordeelde op 2018-02-14

Snel geleverd.

Evy Van Den Broek beoordeelde op 2018-02-12

Uitstekende service; ook na verkoop!

Timo Jonkers beoordeelde op 2018-02-11

heel tevreden, besteld op donderdagmiddag en zaterdagmiddag het product in huis.

claire Peulen beoordeelde op 2018-02-11

Heel tevreden snel en goed

J. Ruys beoordeelde op 2018-02-09

Prettig contact, snelle levering en prima verpakt!

Sabine Meijnckens beoordeelde op 2018-02-04

Heel tevreden netjes op tijd geleverd .

Greet Slingers beoordeelde op 2018-02-03

Ik kende het product, heb al meerder hondentrapjes in mijn bezit. Het was wel tijdelijk niet op voorraad, maar toch had ik het enkele dagen later al in mijn bezit. Er zat ook nog een staaltje snoepjes bij het pakketje, waar mijn hondje erg dol op was. Dat was een leuk extraatje

Q. Jasper-Couzijn beoordeelde op 2018-02-01

Vragen over de bestelling werden snel beantwoord. Het product zelf is uitstekend, inclusief een lekkere attentie voor de hond.

Ans Isaak beoordeelde op 2018-01-27

Heel tevreden.

Lida Tol beoordeelde op 2018-01-25

Zeer tevreden. Werd snel geleverd en de broekjes zijn perfect