Schoener 6
8802 NN Franeker
0517 85 13 97

A Marre beoordeelde op 2017-11-19

snelle levering en netjes verpakt, prima!

A.M. Backer beoordeelde op 2017-11-18

snel geholpen en een goed artikel!

Adrie Laloli beoordeelde op 2017-11-18

Goed product werk perfect snelle levering is een aan rader

Froukje Koets beoordeelde op 2017-11-17

zo als af gesproken.

Sophie Kuivenhoven beoordeelde op 2017-11-16

Ik heb de snuffelmat gemaakt! Op de foto van ontwerp 1 staan kruisjes maar ik had niet genoeg fleecestrookjes om het hele patroon zo te maken als op de foto. Ook gebruikte ze op de foto 4 kleuren en ik 3, dit was een beetje verwarrend. De stappen waren duidelijk, alleen stap c was onduidelijk, omdat er staat dat je naar beneden moet terwijl er een horizontale lijn moest komen. Verder is Boeff, mijn hond, er heeel blij mee! (:

Reactie van Pets Passion:
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat de snuffelmat goed bevalt.

Richard van der Heijden beoordeelde op 2017-11-10

Esther Jacobs beoordeelde op 2017-11-09

Top!

Ilna Grooters beoordeelde op 2017-11-08

Azeer tevreden. Product was snel in huis en zorgvuldig verpakt. Hartelijk dank.

Carlijn beoordeelde op 2017-11-03

Duidelijke omschrijving op de website van het product. Snelle levering en erg handig door de brievenbus optie.

M.A. Janssen beoordeelde op 2017-11-01

Goede service en een snelle levering
Goede overzichtelijke website

Saskia beoordeelde op 2017-11-01

Duidelijke website en zeer snelle levering

Sarah van der Ven beoordeelde op 2017-10-27

Snel levering

Debbie Esveld beoordeelde op 2017-10-26

Uitstekende levering erg snel. helaas had ik de verkeerde maat besteld dus retour gedaan en andere maat besteld.

Sandra beoordeelde op 2017-10-25

Kon door de brievenbus,super.
Ik heb wel eens eerder een halsband via een andere webshop gekocht en moest veel verzend kosten betalen i.v.m.doos ter grootte van een schoenendoos gevuld met veel piepschuimšŸ˜¬

Als het in een envelop past,dan gewoon doen.
Dat doet Pets Passion dus welšŸ‘

Aukje van Lieshout beoordeelde op 2017-10-22

Snelle en prettige service!

A V Rijen beoordeelde op 2017-10-22

Heel snel geleverd, prijs/kwaliteit is erg netjes dus zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst

Herman Meeuwsen beoordeelde op 2017-10-21

uitstekend

ans Hesen beoordeelde op 2017-10-18

Snelle levering en een uitstekend product .

Marjan Buitenweg beoordeelde op 2017-10-17

Wij zijn heel blij met de wasbare luier. Wij vonden andere wegwerpluiers nogal prijzig, dus hadden we hiervoor gekozen. Het bevalt erg goed en onze hond heeft ook geen schuldig gevoel meer! Dat vinden we zo belangrijk, dat het uitwassen geen enkel probleem is. Het is zo weer uitgespoeld. Alleen het drogen is lastiger, maar het is ook erg vochtig buiten. Prima product!

Maud van Peenen beoordeelde op 2017-10-14

Snelle correcte levering.